IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-08-2012 9:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 9:14 schreef spectre het volgende:
Oja, sommige bioscopen zullen dat met het uitkomen van Hobbit 3 ook wel gaan aanbieden.

Echt baas ben je als je de extended versions achter elkaar gaat kijken.

Yup... Maar ik ging bij de normale versies al bijna dood Ook wel omdat de laatste pas na twaalven begon. Denk dat het nog wel te doen is als je gewoon 's ochtends begint. Eerder ook wel filmmarathonweekenden gehouden, dus...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-08-2012 17:28 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Vanavond weer eens avondje vol horror;

VHS;



Lovely Molly;



En misschien nog The Bunny Game erachteraan;



Die laatste schijnt wel heel erg onfris te zijn... de nieuwste zogenaamde "video nasty" sinds Grotesque van een paar jaar geleden; verboden in Engeland.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-08-2012 18:26 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Laat Alf met rust godverdomme!!!

Van www.darkhorizons.com

Sony Pictures Animation has closed a deal to acquire the film rights to classic 1980's sitcom "ALF" to turn it into a feature which, like their recent "The Smurfs" film, will combine CG and live action says Heat Vision.

The late 80's sitcom followed a friendly and furry, wisecracking Melmac alien and his life with a regular family. The sarcastic creature (which was a puppet on set) courts trouble with government forces that are on his tail.

Jordan Kerner ("The Smurfs," "Inspector Gadget") will produce alongside show creators Tom Patchett and Paul Fusco. Fusco, who voiced the character on the show, is expected reprise his role for the movie.

No writer or director is attached as yet.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2012 20:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik las het al ergens, ja. Slecht idee, imo.

Ik zag laatst de trailer van silent hill 2. Hm, daar werd ik niet veel wijzer van, hopelijk wordt het een goede film, deel 1 vond ik vrij vet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-08-2012 20:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het ziet ernaar uit dat The Expendables 2 een gewone hersenloze entertainende actiefilm zal zijn, damn, wat een cast zal wel erg over the top zijn imho

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-08-2012 20:49]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-08-2012 9:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik vond de eerste Expendables een gemiste kans. Al die action movie heroes bij elkaar, maar dan toch zo'n saai, voorspelbaar verhaaltje. Hopelijk kan numero 2 echt vuurwerk veroorzaken.

The Hobbit in 3 delen? Zo lang duurt dat verhaal toch niet? Zie er wel naar uit.

Een prequel van The Shining, kan interessant worden, benieuwd wat King daar van vindt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-08-2012 18:33 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

In alle recensies van Ex2 wordt gezegd dat deze het eerste deel ruimschoots overtreft. Dit schijnt het non-pretentieuze actiespektakel te zijn dat met de eerste film beloofd werd. Het verhaal is nog steeds flinterdun, de humor kazig en het acteerwerk matig... dit alles wordt gecompenseerd door meer en betere/hardere actie. Aldus de eerste reacties...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-08-2012 21:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nieuwe Bond trailer voor Skyfall is uit, ziet er veelbelovend uit. Javier Bardem als bad guy is natuurlijk sowieso al een plus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-08-2012 14:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Red Lights, komt volgende week uit en ziet me er echt wel de moeite uit.



Deze Rise of the Guardians lijkt me ook wel leuk, maar is het nog wat langer op wachten.



Taken vond ik een zeer goede film. Dus deze schept wel wat verwachtingen bij me.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2012 16:07 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Gisteren naar The Expendables 2 gaan zien en ik heb er erg van genoten. Vette actie, zoveel actiehelden van vroeger samen met zelfs af en toe wat humor. Zonder enige twijfel veel beter dan de eerste Expendables


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2012 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

begin toch wel nieuwsgierig naar de nieuwe judge dredd film te worden. op rotten tomatos is de score wel erg positief


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-09-2012 15:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Vanavond naar Ted. Van de makers van Family Guy. Ben benieuwd.


... hoe de hazen lopen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2012 12:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben "content"over de nieuwe hobbit trailer.ik denk niet dat het niveau van LOTR gehaald gaat worden(vooral door het verschil in verhaal) maar wel dat het een uiterst aangenaam film gaat worden.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-09-2012 12:57 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik begin een beetje twijfels te krijgen. Eerste indruk is teveel sensatie, spektakel en 3D.


You have time. You are doing fine.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2012 12:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2012 12:57 schreef intothevoid het volgende:
Ik begin een beetje twijfels te krijgen. Eerste indruk is teveel sensatie, spektakel en 3D.


mijn trailer op internet was gewoon 2D , maar ik denk dat het een best "rustige"film zal worden (net zoals 1e deel van LOTR) het is ten slotte een startpunt van een trilogie. Ik kan haast niet wachten in ieder geval en vooral op Smaug, Beorn, en de veldslag etc. etc (maar dat is nog ff geduld hebben)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-09-2012 13:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-09-2012 13:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2012 12:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat het een best "rustige"film zal worden (net zoals 1e deel van LOTR)

Ik hoop het.


You have time. You are doing fine.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-09-2012 15:25 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 augustus 2012 17:28 schreef Mortis Rex het volgende:
Die laatste schijnt wel heel erg onfris te zijn... de nieuwste zogenaamde "video nasty" sinds Grotesque van een paar jaar geleden; verboden in Engeland.
Waarom wil je zulje nare rommel kijken?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-09-2012 15:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Omdat het verboden is in Engeland


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 21-09-2012 17:47 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 20 september 2012 15:25 schreef Fusion het volgende:
Waarom wil je zulje nare rommel kijken?


Omdat dit soort films wel vaak een toegevoegde waarde hebben zoals Martyrs en A Serbian Film... deze Buny Games heeft dat duidelijk niet en heb ik dus grotendeels op fastforward gekeken; amateuristische kutfilm zonder verhaal of boodschap. Nare rommel inderdaad.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-09-2012 2:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 8 april 2012 9:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Was zeer zeker de moeite waard. Vette mengelmoes van Falling Down, Natural Born Killers, Rampage en Super. De ultieme feel good movie van 2012!
Welke film was dit, weet je dat nog? Ik zie de naam nergens staan en de youtubetrailer is ook offline.


En er is een nieuwe Rob Zombiefilm. http://robzombie.com/movies/the-lords-of-salem/

Maar nog geen releasedatum.


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-09-2012 3:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2012 2:18 schreef bokkie666 het volgende:
Welke film was dit, weet je dat nog? Ik zie de naam nergens staan en de youtubetrailer is ook offline.




Ik denk/vermoed "God bless America"


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-09-2012 7:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 september 2012 17:47 schreef Mortis Rex het volgende:
Omdat dit soort films wel vaak een toegevoegde waarde hebben zoals Martyrs en A Serbian Film... deze Buny Games heeft dat duidelijk niet en heb ik dus grotendeels op fastforward gekeken; amateuristische kutfilm zonder verhaal of boodschap. Nare rommel inderdaad.
Behalve dat deze film volgens de meeste reviews op de meeste film-tecnische vlakken idd rommel is, waarom kijk je van die schokkende films (oprechte interesse)?


When your people matter, menstrual health matters


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2012 8:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2012 20:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik las het al ergens, ja. Slecht idee, imo.

Ik zag laatst de trailer van silent hill 2. Hm, daar werd ik niet veel wijzer van, hopelijk wordt het een goede film, deel 1 vond ik vrij vet.






Ik kon wel huilen toen ik 'm zag. (de trailer) Mist totaal de vibe van de games, iets wat de eerste film nog wel een beetje had. Plus: flikker nou ns op met pyramidhead, die hoort gewoon niet in films/games thuis die niets met SH2 te maken hebben. Plus de trailer kwam op mij enorm 'tienerhorror' over. bah. Nouja we zullen wel zien, als ook maar iets van de kwaliteit van de game overgebleven is wil ik 'm nog wel zien.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2012 14:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar hoe denken "we "hier over de nieuwe film van Judge Dredd. Die schijn toch behoorlijk oke te zijn!


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen