|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Sofia Coppola verfilmt The Bling Ring met Emma Watson signature |
|
Die wordt vertoond tijdens Imagine volgende maand. Belgen kunnen hem een week eerder zien tijdens BIFFF. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
http://www.deadline.com/2012/03/mgm-formally-offers-lead-remake-of-stephen-kings-carrie-to-chloe-moretz/ Waarom in godsnaam een remake van Carrie? De rol is aangeboden aan dat vampiermeisje uit 'Let Me In'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Net Watchmen gezien. Volgens mij was het Watchmen. Toffe film! Lekkere wijven in strakke latex pakjes vervelen nog steeds niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Oh tof, wanneer komt ie uit? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
2009. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
De ultimate director's cut (3,5 uur) is ook de moeite waard. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gister naar Wrath of the Titans geweest, wat een vette film is dat zeg. Verhaal slaat weer nergens op, maar daar heb ik me geen seconde druk om gemaakt. Eerste keer ook dat ik 3D echt wat vond toevoegen, normaal irriteer ik me er alleen maar aan. |
|
Joop Klepzeiker op het witte doek Stripfiguur Joop Klepzeiker is over een tijdje in de bioscoop te bewonderen. NL Film heeft getekend voor de filmrechten van de stripfiguur, die bekend werd in de jaren '80. De verfilming van Klepzeikers avonturen staat gepland voor volgend jaar, maakte NL Film donderdag bekend. ''De heerlijke grove, over the top, humor van Nederlands meest aantrekkelijke loser leent zich perfect voor een hilarische en spraakmakende verfilming'', legt de producent uit. Klepzeiker werd bedacht door striptekenaar Eric Schreurs. http://www.nu.nl/film/2775280/joop-klepzeiker-witte-doek.html Hmmm.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Weinig vertrouwen in. |
|
Hehe, las de stripboeken altijd bij m'n oom benieuwd hoe ze dat gaan verfilmen dan. |
|
Dit zou alleen werken als tekenfilm, stop motion film of als ze klungelige Thunderbirds achtige methoden zouden hanteren. De karakters zijn zo over the top dat dit met echte acteurs niet zal werken imo... of er moeten echte top grimmeurs en set designers mee aan de slag... misschien dan... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 01-04-2012 2:52] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
kijk naar de datum... |
|
quote: 31 maart, ja Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: oh boy... |
|
quote: Ik bedoel dat nieuws is op 31 maart de wereld in geholpen, dus al zou het als 1 april grap bedoeld zijn, wat heel wel mogelijk is, dan is het totaal lame omdat het geen 1 april was Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Beide mogelijkheden zijn triest, dat is wat bedoelde... |
|
quote:29 maart zelfs al. En geen enkele referentie naar vandaag in het artikel. Ik ben bang dat het ernst is. |
|
The Hunger Games gezien... vond ik echt wel goed. |
|
Er is een trailer vrijgegeven van de remake van Total Recall. Is wel weer zo'n film waar je eigenlijk vanaf moet blijven, maar toch ziet het er lang niet slecht uit... Colin Farrell in de hoofdrol lijkt me ook goed gekozen! Al blijft het toch afwachten of er wel een chick met 3 tieten in zit. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ziet er ok uit, vond het origineel gaaf, maar bij vlagen ook behoorlijk knullig...die meer dan vierkante wagens stoorden me destijds ook al... |
|
deze dus...en meer |
|
quote: Deze gaat hier straks bekeken worden. Helaas niet te zien tijdens Imagine en of hij al onderdak heeft gevonden bij een Nederlandse distributeur is mij onbekend... sinds gister is hij wel verkrijgbaar via VOD in Amerika, HD-ripjes allround! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 08-04-2012 0:47] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |