IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-02-2013 17:49 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 9 januari 2013 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:

- Lone Ranger




De trailer was al te veel voor mij, na een minuut uitgezet; total shit!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 04-02-2013 18:03 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

.


[Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 04-02-2013 18:50]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2013 18:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 17:49 schreef Mortis Rex het volgende:
De trailer was al te veel voor mij, na een minuut uitgezet; total shit!
Anti Johnny Depp ofzo?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-02-2013 3:59 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-02-2013 19:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 februari 2013 18:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Anti Johnny Depp ofzo?


Zeker niet, hoewel hij wel vaak dezelfde rol speelt in (met name) Burton films. The Lone Ranger trailer ademde een fout/veilig/braaf Disney sfeertje uit waar ik allergisch voor ben... Indiana Jones spektakel met dikke knipoog in een western setting... niks voor mij.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-02-2013 10:59 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ai, ai toch!

Disney werkt aan spin-offs van "Star wars"
Yoda lijkt alvast een grote kanshebber als mogelijk hoofdpersonage.

Disney gaat aparte films maken rond personages uit de "Star wars"-reeks. Dat heeft Bob Iger, de CEO van het entertainmentbedrijf, bekendgemaakt. Eerder werd al aangekondigd dat er een "Star wars VII" en nog 2 sequels in de maak zijn.

Een tijdje geleden kocht Disney voor zo'n 3 miljard euro Lucasfilm op, het bedrijf van "Star wars"-bedenker George Lucas. Daarmee kwamen de rechten op de populaire reeks in de handen van de Amerikaanse entertainmentgigant.

En die heeft grote plannen met "Star wars". Niet alleen komt er tussen 2015 en 2021 een reeks van 3 nieuwe films, waarvan de eerste, "Star wars VII", geregisseerd zal worden door J.J. Abrams, Disney werkt ook aan enkele spin-off films. Die zullen buiten de reguliere saga vallen en focussen op één personage.

De films "buiten reeks" zouden in dezelfde periode uitkomen als de nieuwe delen in de saga. Het is nog niet bekend welke personages aan bod zullen komen. Maar eerder waren er al berichten dat er een film over het kleine groene wezen Yoda in de maak zou zijn. Hij lijkt dus alvast een goede kanshebber.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2013 11:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2013 10:59 schreef PandroidJack het volgende:
het kleine groene wezen Yoda





She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-02-2013 15:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze spin-off zou me wel iets zeggen anders



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-02-2013 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2013 14:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik zeg : doen!!!!! (plus fassbinder als een adere bad guy)


Gerucht: 'Fringe' ster John Noble speelt de villain in 'Episode VII'

Bron: Joblo

Héél véél Star Wars nieuws de laatste tijd. Tot nu toe hoorden we nog niets over de cast, maar daar komt nu een einde aan. Een presentator van een Australische radioshow heeft beweerd dat John Noble, bekend van J.J. Abrams' tv-serie Fringe, de villain zal gaan spelen in Star Wars: Episode VII. Noble speelde verder onder meer de kwaadaardige Denethor in de Lord of the Rings films.

Wellicht is het allemaal gebakken lucht, maar de J.J. Abrams connectie is toch op z'n minst interessant. Misschien is dit wel het begin van de vele castinggeruchten die we ongetwijfeld om onze oren zullen krijgen tot aan de uiteindelijke release ergens in 2015.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-02-2013 18:24 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nieuwe Monty Python (biopic) in Premiere in Utrecht!!!

Op woensdag 20 maart opent de zestiende editie van het Holland Animation Film Festival (HAFF) met de première van een allesbehalve standaard biopic, A Liar’s Biography: The Untrue Story Of Monty Python’s Graham Chapman.

Gebruikmakend van een geluidsopname uit 1980 waarop Graham Chapman, een van de grondleggers van het legendarische Monty Python, zijn onconventionele memoires toelicht, zijn er maar liefst vijftien verschillende animatiestudio’s aangetrokken om zijn persoonlijke roerige leven, waarin hij zich van achterstandswijk naar het sterrendom beweegt, weer te geven.

De film voert je door het excentrieke leven van Graham Chapman, van zijn ervaringen als komiek tot zijn vele seksuele escapades. Waar de film qua humor en (on)logica herinneringen oproept aan de oorspronkelijke Python tv-serie, houdt de vergelijking ook daarbij op, want de graphic artists hebben duidelijk de opdracht gekregen om zelfs de absurdistische Terry Gilliam het nakijken te geven.

Naast Graham Chapman, die als zichzelf te horen is, verleenden onder andere John Cleese, Terry Gilliam, Terry Jones, Michael Palin, Philip Bulcock, Carol Cleveland, Cameron Diaz en Margarita Doyle hun medewerking aan de film.

van: MVSP


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-03-2013 18:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

@ mortis rex: Ow? Klinkt wel interessant!

Kom ik net tegen:






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-03-2013 22:22 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 8 maart 2013 18:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ mortis rex: Ow? Klinkt wel interessant!



Dat was het absoluut niet; voornamelijk vanwege de amateuristische/goedkope animaties. Bij deze gerectificeerd.

Kick Ass 2, met een mooie rol voor Jim Carrey (zou weer eens tijd worden) en zijn viervoetige side-kick.



Halverwege Augustus in Amerika.. Nederlandse distributeur moet nog een datum prikken.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-03-2013 5:07 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ellen Page. <3


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-03-2013 9:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ziet er alvast leuk uit. De gehele film hopelijk ook.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-04-2013 22:21 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Matthew McConaughey Confirmed to Lead Christopher Nolan’s Interstellar

http://www.imdb.com/news/ni50465584/



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 22:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Nog steeds best wel benieuwd naar de neue Superman. Ik zie het wel goedkomen, al zou het ten onder kunnen gaan aan (overdreven) melodrama. Verder lijkt het in ieder geval wel een aardige karakterstudie (mooi woord, dank je, YT) te worden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2013 8:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2013 22:21 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Matthew McConaughey Confirmed to Lead Christopher Nolan’s Interstellar

http://www.imdb.com/news/ni50465584/




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2013 10:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2013 22:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Nog steeds best wel benieuwd naar de neue Superman. Ik zie het wel goedkomen, al zou het ten onder kunnen gaan aan (overdreven) melodrama. Verder lijkt het in ieder geval wel een aardige karakterstudie (mooi woord, dank je, YT) te worden.


Ik heb echt wel goede hoop. De meeste eerdere Zack Snyder films waren prima vermaak (ook door het visuele spektakel). Superman is nu eenmaal een flutkarakter, maar ik denk dat ZS er wel iets interessants van kan maken.
Maar eerst Iron man III eens gaan zien!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-04-2013 10:33]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-04-2013 10:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 april 2013 22:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Nog steeds best wel benieuwd naar de neue Superman. Ik zie het wel goedkomen, al zou het ten onder kunnen gaan aan (overdreven) melodrama. Verder lijkt het in ieder geval wel een aardige karakterstudie (mooi woord, dank je, YT) te worden.
Hoewel ik Superman echt een te suf ende gay karakter vind, zou deze film nog wel heerlijk overdetop kunnen zijn.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-04-2013 10:55 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Unsiked voor Lois Lane.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 10:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2013 10:53 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoewel ik Superman echt een te suf ende gay karakter vind, zou deze film nog wel heerlijk overdetop kunnen zijn.

Indeed! Deze nieuwe trailer spreekt wat dat betreft boekdelen:



Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-05-2013 14:11 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik was na de eerste korte trailer al overtuigd dus heb deze twee niet gezien. Hoogtepunt schijnt te zijn dat een enorm monster wordt geslagen met een olietanker... dat zie ik liever voor het eerst in de bios dan op de computer.





Volgend jaar Godzilla!!!

In Augustus Elysium van Neil Blomkamp, waar ik nog net iets meer naar uitkijk eigenlijk.







[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 22-05-2013 14:12]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-05-2013 15:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nieuwe Jodorowsky.



You have time. You are doing fine.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2013 15:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen