IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 15:49 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2013 14:11 schreef Mortis Rex het volgende:
Ik was na de eerste korte trailer al overtuigd dus heb deze twee niet gezien. Hoogtepunt schijnt te zijn dat een enorm monster wordt geslagen met een olietanker... dat zie ik liever voor het eerst in de bios dan op de computer.





Volgend jaar Godzilla!!!

In Augustus Elysium van Neil Blomkamp, waar ik nog net iets meer naar uitkijk eigenlijk.






Nee.

Pacific Rim is dé film van 2013. Als je die mening niet deelt zit je fout.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-05-2013 15:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 23-05-2013 16:02 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 23 mei 2013 15:53 schreef Tool-fan het volgende:
Normaal zondag heen!


Waar!?

Draait vanaf 13-06 in Nederlandse bioscopen.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-05-2013 17:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Draait in Belgie al een paar weken eerder.
Heel benieuwd naar idd.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-05-2013 18:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Speelt hier inderdaad al. Wel opvallend dat zelfs kinepolis deze speelt, lijkt me toch redelijk alternatief.

Hoge verwachtingen in elk geval.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-05-2013 19:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Only God Forgives dus gaan zien.
Na afloop van de film wist ik het niet zo goed wat ervan te vinden ..., maar indruk maakt de film zeker. Misschien beter niet teveel aan Drive te denken, al wist ik wel op voorhand geen 2de Drive film te moeten verwachten.

Naar, wazig, bevreemdend zijn termen die spontaan bij me opkwamen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 27-05-2013 19:51]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2013 19:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kernwoorden die me aanspreken!


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2013 20:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

.

(bubbelpost)

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-05-2013 20:22]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2013 20:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik ben ook wel siked


I wish I was a butterfly


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-05-2013 20:54 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Iron Man zoveel gezien, gisteren. Was wel lachen.


Ja hoor...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 30-05-2013 23:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Machete Kills (12-09-13)



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-05-2013 9:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Heet Charlie Sheen opeens terug Estevez (Carlos Estevez)?

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 31-05-2013 9:05]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-05-2013 21:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2013 22:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Nog steeds best wel benieuwd naar de neue Superman. Ik zie het wel goedkomen, al zou het ten onder kunnen gaan aan (overdreven) melodrama. Verder lijkt het in ieder geval wel een aardige karakterstudie (mooi woord, dank je, YT) te worden.


Erg benieuwd naar!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2013 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.ign.com/articles/2013/06/11/man-of-steel-review

ja, toch wel benieuwd naar de nieuwe film van de "man of steel"

(en naar de trailer van de 2e Hobbitfilm, die moet toch ook wel een dezer dagen verschijnen?)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-06-2013 15:43]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-06-2013 5:57 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Deze?



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2013 9:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

yep!

ze moeten waarschijnlijk nog wat sleutelen aan Smaug maar ik heb er weer zinn in ieder geval.
maar het is een teaser trailer. Dus een soort trailer van een trailer?? wat een gedoe allemaal zeg..


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-06-2013 10:09 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Komt die draak dan al in de tweede aan bod? Dacht zeker dat hij pas in nummer 3 zou opduiken.
Ik zie er in ieder geval naar uit!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-06-2013 10:27 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juni 2013 5:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Deze?


Ook dit deel er goed wat bijverzonnen, zie ik. Achja, hoe verfilm je anders tachtig pagina's in elf uur.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-06-2013 10:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Nope, de tweede wordt grotendeels het einde van The Hobbit, en de derde film meer een brug tussen Hobbit en LOTR. Althans, zo heb ik het constant begrepen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-06-2013 10:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juni 2013 10:28 schreef Ralph het volgende:
Nope, de tweede wordt grotendeels het einde van The Hobbit, en de derde film meer een brug tussen Hobbit en LOTR. Althans, zo heb ik het constant begrepen.
Ik heb het idee dat Gandalf in de film daadwerkelijk Sauron/de necromancer gaat opzoeken, terwijl dat in het boek slechts zijdelings genoemd wordt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2013 10:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 10:28 schreef Ralph het volgende:
Nope, de tweede wordt grotendeels het einde van The Hobbit, en de derde film meer een brug tussen Hobbit en LOTR. Althans, zo heb ik het constant begrepen.


Ik dacht dat dat ooit het oorspronkelijke plan was maar dat dat nu niet meer het geval is (maar weet het niet zeker). Ik denk dus dat de drie films "The hobbit" beslaan aangevuld met extra dingen uit appendices (zelf nooit gelezen) en dingen die alleen terloops genoemd worden (verdrijven van de "necromancer).
Maar was dat nu ff beorn als beer in de trailer? Dei was toch niet agressief tegen de dwergen?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-06-2013 10:40 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juni 2013 10:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dacht dat dat ooit het oorspronkelijke plan was maar dat dat nu niet meer het geval is (maar weet het niet zeker). Ik denk dus dat de drie films "The hobbit" beslaan aangevuld met extra dingen uit appendices (zelf nooit gelezen) en dingen die alleen terloops genoemd worden (verdrijven van de "necromancer).
Maar was dat nu ff beorn als beer in de trailer? Dei was toch niet agressief tegen de dwergen?
Spanning, je weet. Bij mijn weten werden ze ook niet beschoten door elfen tijdens de wildwaterbaan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2013 10:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 10:40 schreef Kvelgeest het volgende:
Spanning, je weet. Bij mijn weten werden ze ook niet beschoten door elfen tijdens de wildwaterbaan.


Het blijft natuurlijk een verfilming waarbij toch ook een portie actie is vereist . bij de eerst trilogie was er ook genoeg veranderd. geen probleem wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2013 10:45]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-06-2013 10:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juni 2013 10:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Het blijft natuurlijk een verfilming waarin actie moet. bij de eerst trilogie was er ook genoeg veranderd. geen probleem wat mij betreft.
Zeker niet, maar in deel een lag het tempo wel net wat hoog. Rollen ze net uit Moria, komt die er bij verzonnen orc direct achter ze aan.
Vraag me af of het originele verhaal niet genoeg was als ze het bij twee films hadden gehouden.
Maar drie uur extra mooi kijk werk, is toch drie uur extra vermaak.

En Evangeline Lilly met rood haar is natuurlijk ook moeilijk zware win.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2013 13:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 10:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Zeker niet, maar in deel een lag het tempo wel net wat hoog. Rollen ze net uit Moria, komt die er bij verzonnen orc direct achter ze aan.
Vraag me af of het originele verhaal niet genoeg was als ze het bij twee films hadden gehouden.
Maar drie uur extra mooi kijk werk, is toch drie uur extra vermaak.

En Evangeline Lilly met rood haar is natuurlijk ook moeilijk zware win.


Je hebt het over Moria, daar waren ze in FOTR. Bedoel je de grotten met die Goblins en Gollum? Zo ja, dan is je kritiek afwijkend van de "rest" want meestal lees/hoor is gejammer van: de film duurt zo lang, er zit geen vaart in, ze zingen allemaal liedjes etc. etc. Persoonlijk vond ik de film te kort, er had nog gerust een uur bij gemogen. Ik wacht dus met spanning de extended version af! (en DOS mag van mij ook gerust 3 uur duren)

En Evangeline Lilly is met blauw haar nog wel zware win!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2013 13:56]


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen