IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2013 12:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 22:10 schreef Valorian het volgende:
Gezien dit (erg fraaie) lijstje denk ik dat je de volgende twee films ook wel kan waarderen:

- Dark City
- The Machinist
- Gattaca



drie toppers,

Gattaca nog ietsje minder dan de twee andere maar ook prima.


The Last Minute kijk ik ook heel erg graag, rare film.
Holy Smoke ook, The Idiots (Idioterne), Old Boy, Memento, We Need To Talk About Kevin, Hard Candy, Hipnos, Das Experiment, Festen, Eden Log, Freeze Frame, Black Sheep, Ebola Syndrom, Ichii The Killer, La Pianiste, Bitter Moon, Aanrijding in Moskou, Carnage, Thank You For Smoking, Man on the Moon, ...


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-12-2013 12:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Following (Nolan) gezien?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2013 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neej :s

nieuwe film?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-12-2013 13:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2013 12:50 schreef Hypnos het volgende:
neej :s

nieuwe film?


1998, geloof ik. eerste Christopher nolan film (voor Memento).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2013 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

es kieken


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-12-2013 11:56 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Later vandaag de trailer voor de nieuwe Godzilla!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-12-2013 13:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2013 11:56 schreef Mortis Rex het volgende:
Later vandaag de trailer voor de nieuwe Godzilla!


Weer een? Iets met trekken en dood paard?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-12-2013 19:20 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Shut up infidel!!

Godzilla Akbar!!!

Ter viering van zijn zestig jarig bestaan mag dit best.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 11-12-2013 21:56 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Dat wordt dus al net zo'n gedrocht als die eerdere Amerikaanse versie met een monster dat niet op Godzilla lijkt en niets van de charme van de originele Toho films heeft. Laat maar.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-12-2013 23:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2013 19:20 schreef Mortis Rex het volgende:
Shut up infidel!!

Godzilla Akbar!!!

Ter viering van zijn zestig jarig bestaan mag dit best.


Dus op de zestigste verjaardag van Godzilla besluiten ze hem definitief ten grave te dragen. Bovenstaande trailer heeft he-le-maal niets met Godzilla te maken, op de naam na. Die eerste veramerikaanste was al troep van de bovenste plank, maar dit ziet er waarachtig nog beroerder uit.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-12-2013 7:06 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Die Godzilla trailer ziet er geweldig uit (zegt een liefhebber van de Japanse films).


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2013 8:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vond ik ook.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 12-12-2013 9:03 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

En de originele scream zit erin Hadden ze die niet ooit gemaakt met een bibberende strijkstok over een cello of zo?


MC Hammer Smashed Face


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-12-2013 9:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Enfin, de meningen zijn verdeeld (trailers zien er altijd zeer beloftevol uit, sommige zijn echt wel beter dan de film zelf), net zoals over de nieuwe Hobbit, waar ik al teleurstellende en voorzichtig optimistische recenties van heb gelezen. Ik vond de eerste toch al goed, dus ik denk niet dat het mij gaat tegenvallen, nummer 2.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 12-12-2013 13:31 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Ik heb gehoord dat hij beter is dan de eerste. Dat zou ook wel mogen, veel meer dan 'wel onderhoudend' en visueel knap gemaakt was de eerste niet. Ohja, en Thorin was leuk om naar te kijken. Ik ga sowieso kijken alleszins, laat iets weten als je hem gezien hebt

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 12-12-2013 13:32]


Willekeur en dictatuur!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-12-2013 18:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 12 december 2013 9:03 schreef ErikdePerik het volgende:
En de originele scream zit erin Hadden ze die niet ooit gemaakt met een bibberende strijkstok over een cello of zo?


Ik heb al plaatjes gezien van de grote "G" zelf en die ziet er ook vertrouwd uit. Daarnaast weet ik ook dat hij het in deze nieuwe (van de regisseur van de indie hit Monsters) onder andere moet opnemen tegen een enorme spin en een oorkruiper-achtig monster. Dit gaat helemaal goed komen denk ik.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-12-2013 19:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zometeen maar eens naar The Desolation of Smaug.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2013 19:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Benieuwd! Hopelijk overstijgt hij het niveau van de vorige. Niet dat die slecht was, maar er zit meer in!


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-12-2013 19:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben ook wel benieuwd. Vooral naar Beorn natuurlijk, aangezien dat één van mijn favoriete personages uit het boek is.

Deel 1 viel mij niet tegen maar mijn verwachtingen waren ook niet heel hoog. Haalde het zeker niet bij de LOTR trilogie maar desalniettemin absoluut de moeite waard.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2013 19:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2013 19:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral naar Beorn natuurlijk, aangezien dat één van mijn favoriete personages uit het boek is.

Tof karakter, ja

En sowieso benieuwd naar Smaug. Deels om te zien of je zo'n voor een draak best uitgewerkt karakter überhaupt echt goed in beeld kan brengen, deels om de stem van ♥ Benedict Cumberbatch ♥.
quote:
Deel 1 viel mij niet tegen maar mijn verwachtingen waren ook niet heel hoog. Haalde het zeker niet bij de LOTR trilogie maar desalniettemin absoluut de moeite waard.

+1

Ik jongleer dan ook aan de ene kant het temperen van m'n verwachtingen en het hopen op méér


I wish I was a butterfly


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 14-12-2013 1:29 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Zo, ik ben ook net gaan kijken Ik vond hem (zoals verwacht) beter dan de eerste, maar: je moet wel tegen het hoge Pirates of the Caribbean-gehalte kunnen.

Veel lame humor, extreem toevallige toevalligheden, lame liefdesverhaaltje, meer actie dan wat anders terwijl dat in het boek niet zo is. Maar (net zoals Pirates) was hij wel onderhoudend en vermakelijk genoeg. Oja, en knappe elfen alweer. De 3D-versie stond ook volledig op punt. En de liefhebbers van special effects komen ook uitgebreid aan hun trekken.

Qua muziek hebben ze weinig moeite gedaan: enerzijds recyclage van de LOTR-films, anderzijds een sentimenteel popliedje als afsluiter. Al bij al toch wel een stuk minder stijlvol dan zijn LOTR-voorgangers.


Willekeur en dictatuur!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2013 1:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Daar heb ik niet veel aan toe te voegen.

Uitgezonderd dan het feit dat de link met Pirates of the Caribbean mij volledig ontgaat.

Het is een vermakelijke film als je niet verwacht dat het boek blindelings wordt gevolgd want dan kom je bedrogen uit.

Gelukkig had ik die verwachting niet, zeker niet na deel 1.

Beorn was overigens erg gaaf, maar wel kort. Gelukkig komt 'ie natuurlijk terug in deel 3.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 14-12-2013 1:42 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 14 december 2013 1:29 schreef Hérésie het volgende:
Veel lame humor, extreem toevallige toevalligheden, lame liefdesverhaaltje

wel onderhoudend en vermakelijk genoeg.

Mijn vergelijking met Pirates sloeg hierop. Ik bedoel ermee dat hij qua aanpak (verhaallijn, soort humor) veel weg heeft van een enorme Disney-blockbuster. Aardig, knap gemaakt en zeer vermakelijk, maar ook niet veel meer dan dat. Wel de moeite om naar te gaan kijken als je gewoon een leuke avond wil hebben zonder dat je eisen al te hoog zijn.


Willekeur en dictatuur!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2013 1:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ach so, ik snap het.

Het liefdesverhaaltje had voor mij ook niet gehoeven maar je weet toch wel dat het er in zit, en het viel me uiteindelijk nog wel mee. Ik vond Tauriel zelfs wel een leuk personage en een stuk beter dan Arwen.

De humor vond ik wel geslaagd eigenlijk. Zeker de ton-scene met Bombur.

En toevalligheden, tsja die zitten in het boek ook alleen komen ze daar minder uit de lucht vallen omdat het verhaal zich natuurlijk veel langzamer ontvouwt.

Het grootste pluspunt vond ik wel dat er expliciet focus bleef op de hebzucht van Thorin. Dat is een 'belangrijk' thema waarvan ik bang was dat het ondergesneeuwd zou worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2013 22:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ga World War Z maar eens kijken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen