|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Vozvrashchenie is mijn favoriete film. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hm, ziet er interessant uit, ga ik eens bekijken dan. Al heb ik het genre psychologische thriller sinds Funny Games even terzijde laten liggen ^^ Edit: wel hopen dat ik hem vind, mijn favoriete videotheek in Gent is een halfjaar geleden gesloten wegens faillissement En zij hadden net een mooi aanbod cultfilms, en meer van dat underground gedoe. Ik vraag me af of iets als dit zomaar overal te vinden is. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 13-10-2013 2:54] Willekeur en dictatuur! |
|
Mijn favoriete film is A Clockwork Orange. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat is een horrorfilm. Compleet onvergelijkbaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik wou zeggen 'welnee, dat is helemaal geen horror', maar goed, nutteloze discussie waarschijnlijk. Ik houd het erop dat je die twee niet kan vergelijken, ok. En ik wil hem nog steeds bekijken Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Izgnanie is ook ontzettend goed. Elena vond ik wat minder. |
|
Elena vond ik juist wel gaaf eigenlijk. Ik hou wel van de oostblok sfeer in die film. Izgnanie was visueel ontzettend mooi maar inhoudelijk op het randje voor mij qua wat ik er mee kon. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Zeker wel gaaf ja en erg mooie sfeer. Misschien was ik niet in een gepaste bui toen ik die bekeek. Maar voor mij toch een stukje minder dan zijn eerste twee films, die ook zeker tot mijn favoriete films behoren. Ik moet die trouwens weer snel herzien. Over Oostbloksferen gesproken: ken je '4 Months, 3 Weeks and 2 Days'? Ook erg mooi. Nog tips voor mij? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-10-2013 3:57] |
|
De nieuwe van Alex De La Iglesia. Subtiel als altijd: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: |
|
De nieuwe Von Trier, ziet er fraai uit The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Hmmm, had (tegen beter weten in) gehoopt dat de remake van Oldboy nog wat waard zou zijn maar wat ik er zo over lees is dat niet het geval. Jammer, maar gelukkig hebben we het origineel! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+1 signature |
|
Mijn favoriete film is trouwens Mr Nobody gevolgd door Lost Highway, Melancholia, American Psycho en Requiem For A Dream signature |
|
Eerste was vet. No-nonsense brute actie-thriller. Goede hoop voor deze dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: erg mooi lijstje! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: staat in de agenda Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Niet te doen zeg. Vol met clichés, totaal geen spanning, ontzettend overdreven nep geweld. Veel te veel domme beslissingen van de personages, waar ze nog mee weg komen ook. Past niet bij de realistische setting. |
|
quote: Ik vond er voor een no-nonsense brute actie-thriller relatief weinig cliché's inzitten (maar ze waren er wel). Zaten inderdaad wel wat omgwtfbbq!-momenten in waar de personages wat makkelijk met domme dingen wegkomen. Stoorde ik me bij deze film niet aan, eerder het omgekeerde zelfs Ja, dat geweld was zéér overdreven. Meeste mensen waren al veel eerder bezweken dan hoe het daar meestal ging. Maar ik voelde het wel. Elke klap leek echt een klap, en het werd prima in beeld gebracht. Volgens mij was elke individuele klap en beweging overigens nog best realistisch. Allemaal pencak silat-approved, al zal je Fusion moeten vragen of het echt klopte of niet Zat ongeveer geen spanning in het plot (welk plot?), maar ik voelde wel voortdurend de spanning van de voortdurende dreiging van geweld en explosies van geweld. Hypnotiserend bijna. Gaat vaak verkeerd, zo'n extreme aanpak, maar deze deed het hem hier wel! Benieuwd of men dat kunstje nog een keer weet te flikken [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-12-2013 17:06] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gezien dit (erg fraaie) lijstje denk ik dat je de volgende twee films ook wel kan waarderen: - Dark City - The Machinist - Gattaca |
|
Poeh ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Machinist is erg gaaf, en die andere 2 staan op de HD, klaar om te kijken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Meeste films die worden genoemd allemaal wel gezien, op The Raid na dan. Heb deel 1 na paar minuten uitgezet. Te gewelddadig voor me. De 'moves' zijn fantastisch mooi, die acteur is een erg goede pesilat. Maar t blijven natuurlijk gechoreografeerde gevechtsscenes, maar wel bovengemiddeld realistisch. The Machinist is dik. Nou ja, dun. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |