IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 13-10-2013 1:53 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 13 oktober 2013 1:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Reservoir Dogs is leuk. Die andere twee zijn schandalig overrated en volstrekt bagger.


Wat zijn jouw favoriete films dan zoal?


Willekeur en dictatuur!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2013 2:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Vozvrashchenie is mijn favoriete film.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 13-10-2013 2:52 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Hm, ziet er interessant uit, ga ik eens bekijken dan. Al heb ik het genre psychologische thriller sinds Funny Games even terzijde laten liggen ^^

Edit: wel hopen dat ik hem vind, mijn favoriete videotheek in Gent is een halfjaar geleden gesloten wegens faillissement En zij hadden net een mooi aanbod cultfilms, en meer van dat underground gedoe. Ik vraag me af of iets als dit zomaar overal te vinden is.

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 13-10-2013 2:54]


Willekeur en dictatuur!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-10-2013 2:54 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Mijn favoriete film is A Clockwork Orange.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2013 2:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 2:52 schreef Hérésie het volgende:
Hm, ziet er interessant uit, ga ik eens bekijken dan. Al heb ik het genre psychologische thriller sinds Funny Games even terzijde laten liggen ^^


Dat is een horrorfilm. Compleet onvergelijkbaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 13-10-2013 2:57 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 13 oktober 2013 2:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is een horrorfilm. Compleet onvergelijkbaar.


Ik wou zeggen 'welnee, dat is helemaal geen horror', maar goed, nutteloze discussie waarschijnlijk. Ik houd het erop dat je die twee niet kan vergelijken, ok. En ik wil hem nog steeds bekijken


Willekeur en dictatuur!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-10-2013 2:58 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 2:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Vozvrashchenie is mijn favoriete film.


Izgnanie is ook ontzettend goed. Elena vond ik wat minder.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-10-2013 3:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Elena vond ik juist wel gaaf eigenlijk. Ik hou wel van de oostblok sfeer in die film.

Izgnanie was visueel ontzettend mooi maar inhoudelijk op het randje voor mij qua wat ik er mee kon.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-10-2013 3:53 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 3:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Elena vond ik juist wel gaaf eigenlijk. Ik hou wel van de oostblok sfeer in die film.
Zeker wel gaaf ja en erg mooie sfeer. Misschien was ik niet in een gepaste bui toen ik die bekeek. Maar voor mij toch een stukje minder dan zijn eerste twee films, die ook zeker tot mijn favoriete films behoren. Ik moet die trouwens weer snel herzien.

Over Oostbloksferen gesproken: ken je '4 Months, 3 Weeks and 2 Days'? Ook erg mooi.
Nog tips voor mij?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-10-2013 3:57]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-10-2013 22:46 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De nieuwe van Alex De La Iglesia. Subtiel als altijd:





Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2013 10:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-10-2013 10:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 1:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Reservoir Dogs is leuk. Die andere twee zijn schandalig overrated en volstrekt bagger.




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-11-2013 11:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



De nieuwe Von Trier, ziet er fraai uit


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2013 17:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hmmm, had (tegen beter weten in) gehoopt dat de remake van Oldboy nog wat waard zou zijn maar wat ik er zo over lees is dat niet het geval. Jammer, maar gelukkig hebben we het origineel!


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2013 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2013 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mijn favoriete film is trouwens Mr Nobody


gevolgd door Lost Highway, Melancholia, American Psycho en Requiem For A Dream


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2013 20:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Eerste was vet. No-nonsense brute actie-thriller. Goede hoop voor deze dus


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2013 21:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2013 17:30 schreef Hypnos het volgende:
Mijn favoriete film is trouwens Mr Nobody


gevolgd door Lost Highway, Melancholia, American Psycho en Requiem For A Dream


erg mooi lijstje!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2013 21:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2013 2:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Vozvrashchenie is mijn favoriete film.


staat in de agenda


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-12-2013 16:46 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2013 20:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Eerste was vet. No-nonsense brute actie-thriller.
Niet te doen zeg. Vol met clichés, totaal geen spanning, ontzettend overdreven nep geweld. Veel te veel domme beslissingen van de personages, waar ze nog mee weg komen ook. Past niet bij de realistische setting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2013 17:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2013 16:46 schreef Helvete het volgende:
Niet te doen zeg. Vol met clichés, totaal geen spanning, ontzettend overdreven nep geweld. Veel te veel domme beslissingen van de personages, waar ze nog mee weg komen ook. Past niet bij de realistische setting.

Ik vond er voor een no-nonsense brute actie-thriller relatief weinig cliché's inzitten (maar ze waren er wel). Zaten inderdaad wel wat omgwtfbbq!-momenten in waar de personages wat makkelijk met domme dingen wegkomen. Stoorde ik me bij deze film niet aan, eerder het omgekeerde zelfs

Ja, dat geweld was zéér overdreven. Meeste mensen waren al veel eerder bezweken dan hoe het daar meestal ging. Maar ik voelde het wel. Elke klap leek echt een klap, en het werd prima in beeld gebracht. Volgens mij was elke individuele klap en beweging overigens nog best realistisch. Allemaal pencak silat-approved, al zal je Fusion moeten vragen of het echt klopte of niet

Zat ongeveer geen spanning in het plot (welk plot?), maar ik voelde wel voortdurend de spanning van de voortdurende dreiging van geweld en explosies van geweld. Hypnotiserend bijna.

Gaat vaak verkeerd, zo'n extreme aanpak, maar deze deed het hem hier wel! Benieuwd of men dat kunstje nog een keer weet te flikken

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-12-2013 17:06]


I wish I was a butterfly


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-12-2013 22:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2013 17:30 schreef Hypnos het volgende:
Mijn favoriete film is trouwens Mr Nobody


gevolgd door Lost Highway, Melancholia, American Psycho en Requiem For A Dream


Gezien dit (erg fraaie) lijstje denk ik dat je de volgende twee films ook wel kan waarderen:

- Dark City
- The Machinist
- Gattaca


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-12-2013 22:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Poeh ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-12-2013 6:47 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

The Machinist is erg gaaf, en die andere 2 staan op de HD, klaar om te kijken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-12-2013 8:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Meeste films die worden genoemd allemaal wel gezien, op The Raid na dan. Heb deel 1 na paar minuten uitgezet. Te gewelddadig voor me. De 'moves' zijn fantastisch mooi, die acteur is een erg goede pesilat. Maar t blijven natuurlijk gechoreografeerde gevechtsscenes, maar wel bovengemiddeld realistisch.

The Machinist is dik. Nou ja, dun.


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen