IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Matricidic
Usericon van Matricidic
Posted 17-03-2014 10:33 by Matricidic Wijzig reactieProfiel van MatricidicQuote dit bericht

Blue is the warmest color. Leuk voor lesbian chicks en hetero dude's.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-03-2014 16:35 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Engelse trailer voor Godzilla:



Zag ik daar nu Rodan voorbij komen? Volgend de regisseur zullen er geen andere Toho monsters in de film voorkomen... maar dat vliegende beest lijkt toch verdacht veel op Rodan. We zien het wel over een week of zeven.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2014 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ooops

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-03-2014 17:23]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2014 10:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoopte er eigenlijk al lang niet meer op, maar het onmogelijke is waar geworden, er komt een Phantasm 5!



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-03-2014 10:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik ken de eerste 4 niet, maar het ziet er een mooie poster uit.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2014 10:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het eerste deel is uit 1979. Ook in deel 5 spelen alle belangrijke rollen gewoon weer mee, dus ook Reggie Banister, Michael Baldwin en Angus Scrimm die inmiddels 88 jaar oud is.


Reggie Banister


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-03-2014 11:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



Eerste keer dat ik hier van hoor, merci voor de tip.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-03-2014 15:34 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 maart 2014 10:57 schreef spectre het volgende:
Het eerste deel is uit 1979. Ook in deel 5 spelen alle belangrijke rollen gewoon weer mee, dus ook Reggie Banister, Michael Baldwin en Angus Scrimm die inmiddels 88 jaar oud is.



Het internet explodeerde gister toen dit bekend gemaakt werd. Scrimm is misschien al oud, dat maakt voor de rol van The Tall Man niet veel uit denk ik... geen fysiek veel eisende rol. Regisseur Coscarelli is ook al behoorlijk aan de leeftijd als ik mij niet vergis.

Hopelijk hierna nog tijd voor "This Book is Full Of Spiders"... gewoon, omdat "John Dies At The End" zo leuk was.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2014 15:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind Scrimm per film vetter spelen, vooral omdat hij een oudere kop krijgt. Sowieso is deel 4 mijn favoriet, wat speelt ie geniaal daar.

En 'John Dies' was verschrikkelijk goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-03-2014 17:40 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Verwijderde vechtscene van The Raid 2 getiteld "Gang War"... geen spoiler want zit niet in de film.

http://vimeo.com/90092972

Heb mijn ticket al klaar liggen voor 11-04 in EYE

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-03-2014 17:40]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-03-2014 18:52 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Vrij logisch dat deel 5 er nu "moet" komen, Scrimm zal er waarschijnlijk niet al te lang meer zijn. En een Phantasmfilm zonder Scrimm als Tall Man is heiligschennis. Ik kan niet wachten in ieder geval, deel 4 behoort tot een van de beste films die ik ken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2014 8:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-03-2014 23:42 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com



"Earlier this week, the teaser poster for Phantasm: Ravager -- the fifth (and what's being called the final) film in writer-director Don Coscarelli's oddball indie horror series -- was making the rounds with rumors that Coscarelli had somehow finished production on the sequel in secret.

Well, those rumors were half right: the Phantasm: Ravager shoot is complete, but without Coscarelli at the helm. Instead, for the first time in the series' history (as this morning's press release informs us), another director is sitting in the chair: animation director David Hartman, who's been working off and on with Coscarelli since 2002's Bubba Ho-Tep.

This makes Ravager -- which Hartman co-wrote with Coscarelli -- his feature film debut, apparently shot around Southern California between 2012 and now. The lengthy shoot isn't too different from the way previous entries in the series were handled, typically done in and around other projects as cast and crew availability -- and money -- allowed.

A tidbit from the press release:

RAVAGER features Reggie Bannister (a veteran of all five films) in his decades-long pursuit of the malevolent Tall Man, and it finally forces him to confront the mysteries at the heart of the Phantasm saga. The entire original cast is back including Michael Baldwin, Bill Thornbury, Kat Lester and Angus Scrimm, along with some great new characters. Coscarelli allows, "There are also some surprises thrown in that I promise will astonish long-time fans."

As a longtime fan of the series, I'm a little torn: I'm happy that Coscarelli has finally gotten a chance to see the series end on his own terms, but I wish it was him in the director's chair. For its handful of faults (mostly owing to budget), John Dies at the End showed he was still on his game."

(van www.twitch.net)


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-03-2014 0:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Die deel V trailer...het zegt mij niet zo veel.

Ik ben fan van deel 1 en 2.
US Phantasm dvd met handtekening van Reggie Banister.

Maar deel 3 en 4...ik kan er niet zo veel mee tot helemaal niets.
Te wazig, te vreemd, te stripboekachtig en over de top.
Dat is wat ik mij herinner.

Ik heb de UK boxset(erg mooie digipack en beter dan die slecht gemaakte Phantasm Sphere verpakking, liefhebbers weten waar ik het over heb)
Ik heb deel 3 en 4 maar één keer willen bekijken nadat ik deze set had gekocht.
Binnenkort maar weer alles achter elkaar zien, inclusief 3 en 4 een herkansing geven maar ik vrees dat ik er geen moer aan vind.

Phantasm V? Meh.

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 28-03-2014 0:14]


bub


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2014 11:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben enorm benieuwd naar 5!
4 is mijn favoriet

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-04-2014 11:12]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 01-05-2014 11:53 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2014 21:28 schreef Mortis Rex het volgende:
GOJIRA!! GOJIRA!!!! GODZIRRRA!!!!!!!!
Nu al mijn favoriete bioscoopfilm van 2014.







Afgelopen dinsdag de trailer in 3D met DBox-stoeltjes bezien.... #awesome


10.10.1942 - 20.11.2011


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-05-2014 21:44 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Siked voor de film, ja. Siked door deze trailer? Nee.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-05-2014 9:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci voor de tip, toch lichtjes gesiked door de trailer.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-05-2014 10:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Nieuwe film van Zvyagintsev. Leviathan (2014).


quote:
Een moderne vertelling van het Bijbelse verhaal van Job, zich afspelend in het hedendaagse Rusland. Kolia leeft in een kleine stad nabij de Barentszzee, in het noorden van Rusland. Hij heeft zijn eigen autoreparatiebedrijf naast zijn huis en leeft samen met zijn huidige vrouw Lilya en zijn zoon Romka, uit een vorig huwelijk. Zijn leven komt op zijn kop te staan wanneer Vadim Sergeyich, burgemeester van de stad, zijn bedrijf, zijn huis en zijn grond wil afnemen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-07-2014 20:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Werd ook wel een keertje tijd.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-07-2014 21:28 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik hoorde ergens dat er geen muziek van Hendrix te horen is in die film, omdat de familie de rechten bezit en er geen toestemming voor heeft gegeven.


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2014 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nieuwe film met Depp ziet er interessant uit op eerste zicht


Transcendence of zo


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-07-2014 23:34 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Die is echt dramatisch slecht... een gaar mengelmoesje van ideeën die beter uitgewerkt zijn in andere films.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-07-2014 8:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



Meer actie! Meer spektakel! Meer fanservice! Meer ongeloofwaardige CG! En waarschijnlijk ook meer eindes dan Return of the King.

Wat een vreselijke teleurstelling, die trilogie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2014 12:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2014 8:26 schreef Ralph het volgende:
Wat een vreselijke teleurstelling, die trilogie.


dat valt toch best mee? het is inderdaad geen LOTR maar "vreselijk teleurstellend" is het nu ook weer niet naar mijn mening. Wat stelt jou zo teleur?


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen