|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Te gek! You have time. You are doing fine. |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Voor morgenmiddag plaatsen gereserveerd voor Super 8 en daarna uit eten met de vrouw. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Had hem al in het zombietopic gepletterd, ziet er best gaaf uit. Super 8 wil ik ook zien, schijnen veel verwijzingen naar oude gave films in, et etc. Leuk voor dertigers en veertigers. BEETJE SPOILERTJE! Je moet de credits afkijken, schijnt ook nog wat te gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-08-2011 17:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zaterdag figureren daar, ik zal fotos maken Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Star Wreck in the Pirkinning gezien? Ultra-low budget Stark Wreck persiflage, hilarisch. |
|
@ vode [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-08-2011 22:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Thanx, meestal ben ik als eerste weg om de drukte voor te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tjah, Super 8.... Ik had persoonlijk meer verwacht van de samenwerking tussen Spielberg en J.J. Abrams. Visueel leuk gedaan met een aantal aardige effects maar een flinterdun en voorspelbaar verhaal wat de kijker over zich heen laat komen en amper tot niet uitnodigt tot nadenken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vandaag dus wezen figureren bij shouf shouf zombibi. Ik weet niet of het wat word, de film, maar leuk was het wel! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ow? Val me tegen, qua verhaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zombie! Ik heb ook fotos van de set maar die mocht ik eigenlijk niet eens maken, dus volgens mij al helemaal niet posten. Voorjaar 2012 komt hij uit. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 14-08-2011 10:53] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ga 'm kijken Vode! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Stripkat Heinz krijgt eindelijk tekenfilm Gepubliceerd op 25 augustus 2011, 20:11 AMSTERDAM - De norse stripkat Heinz krijgt eindelijk zijn avondvullende tekenfilm. Producent Burny Bos heeft dat donderdag gezegd. De film heet Heinz: The Movie!. Het scenario is geschreven door Piet Kroon, die eerder in Hollywood meewerkte aan grote tekenfilmtitels als Shrek 2, The Iron Giant en Osmosis Jones. In de film moet Heinz op zoek naar zijn kind dat hij kwijtgeraakt is. De eerste plannen voor een tekenfilm over Heinz dateerden al uit 2001. Maar toen kwam de film niet van de grond. Geen idee of dit wat wordt eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-08-2011 23:38] |
|
quote: Wat een geniale teaser/trailer. Gewoon jezelf totaal niet serieus nemen en zombies knallen. Kon wel eens een toppertje worden! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sons Of Norway, van de regisseur van A Bothersome Man. Trailer: http://twitchfilm.com/news/2011/07/raucus-full-trailer-for-punk-rock-coming-of-age-tale-sons-of-norway.php De trailer staat niet op Youtube. Klik het linkje, is echt de moeite waard. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
http://www.flabber.nl/linkdump/video/trailer-new-kids-nitro-hd-9406 Zo, dat ziet er weer lekker slecht uit. En met zombies, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ben er weer bij quote: Ben ik ook bij! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-10-2011 16:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben onder de indruk van de trailer van de aanstaande Tintin-film (kuifje dus). Dat wordt dus toch naar de bios. Ik hoop wel dat kapitein Haddock zijn typische scheldpartijen heeft in de film. |
|
+1 idd. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Er zijn verder hier weing Kuifje-fans hier denk ik! Ik krijg er in ieder geval steeds meer zin in de film (en hoop nog steeds dat de Haddockscheldpartijen er in zitten ) |
|
Ik heb alle stripboeken van Kuifje De film lijkt me ook wel leuk, alleen hier draait alleen (geloof ik) de Ned. versie. |
|
'Dumb & Dumber 2 in de maak' Het lijkt erop dat Dumb & Dumber 2 gemaakt wordt. Broers Peter en Bobby Farrelly zijn nu bezig een vervolg te schrijven op de komedie uit 1994. Ze willen graag Jim Carrey en Jeff Daniels weer in de hoofdrollen, meldt de Amerikaanse film- en tv-site Deadline. Dumb & Dumber, over twee oliedomme vrienden die een koffer vol geld naar de eigenaar moeten terugbrengen, werd voor slechts zestien miljoen dollar gemaakt maar bracht wereldwijd ruim 250 miljoen dollar op. Berichten over een vervolg staken dan ook vrijwel meteen de kop op, maar het is er nooit van gekomen. When Harry met Lloyd Wel besloot producent New Line Cinema in 2003 de prequel Dumb and Dumberer: When Harry met Lloyd te maken, over hoe de hoofdpersonages elkaar op high school ontmoetten. Die film had een budget van negentien miljoen dollar en was een bescheiden kassucces. Veel fans vonden het zeer teleurstellend dat gebruik werd gemaakt van andere acteurs dan Carrey en Daniels. Hoewel Carrey niet van vervolgfilms houdt, liet hij tijdens zijn recente promotiecampagne voor Mr. Popper's Penguins al vallen wel oren te hebben naar een tweede Dumb and Dumber. Nu de gebroeders Farrelly hun komedie The Three Stooges hebben afgerond, lijkt zijn wens te worden vervuld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Hobbit The Dark Knight Rises Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |