IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 13-02-2020 8:12 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Nieuwe A24 film:



quote:
A fantasy re-telling of the medieval story of Sir Gawain and the Green Knight.


Benieuwd!


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-02-2020 19:09 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Aan de ene kant denk ik: Hollywood, ga meer psychedelische drugs doen voor originele ideeen.
Aan de andere kant vind ik Batman de meest interessante 'superheld' die er is. En dan ook meteen Joker als de gaafste 'badguy'.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2020 12:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

+1


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-02-2020 14:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wát een trailer! Siked!



Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 15-02-2020 14:48 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

First look trailer. Als er veel negatieve respons op komt kunnen ze de outfit nog aanpassen.

De eerste Sonic trailer kreeg zeer veel negatieve reactie's, voornamelijk om hoe Sonic eruit zag (gezicht). Dit is toen ook aangepast.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-02-2020 20:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aha.

Maar dan nog wat; alweer een nieuwe Batman?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-04-2020 14:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hup sé:

"De Canadese thriller Corona wordt gepitcht als de eerste film over de pandemie."

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200331_04908225



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 14:19 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Kijk Contagion uit 2011 ff.

Werd niet warm ontvangen door het 'Murikaanse publiek vanwege realiteit en afwezigheid van straaljagers die vaccins droppen boven juichende menigtes.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 13-04-2020 13:46 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Eerste foto van Villeneuve's Dune:



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2020 11:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik zag al meerdere stills, ik ben erg erg siked


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-05-2020 9:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Hardy


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 10-09-2020 6:36 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2020 19:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2020 11:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dune (en allerlei andere WB-films) in 2021 dus tegelijk naar HBO Max en de bioscoop. Ben bang dat dat de doodsteek voor deel 2 gaat betekenen Was altijd al spannend of het genoeg zou gaan verdienen, maar met deze actie...

Villeneuve is ook boos. https://variety.com/2020/film/news/dune-denis-villeneuve-blasts-warner-bros-1234851270/

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-12-2020 11:37]


I wish I was a butterfly


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2021 22:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Of deze in Nederland in de bioscoop te zien zal zijn? Ik denk het niet, maar ik weet het niet. Stiekem toch een heel klein beetje benieuwd.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-03-2021 22:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

ik niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2021 22:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Je bent heel erg benieuwd?

Ik vond deel 1 destijds erg vermakelijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-03-2021 9:41 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Deel 1 was te gek. Gooooood mooooorning America! Fuck you asshole! Fuck you too asshole! Zoiets. En de royal penis has been washed etc


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 04-03-2021 13:21 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

De dubbelrollen zijn leuk in die film. Vooral Hall als travo.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 17-03-2021 5:28 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



David vs. Goliath. Beetje in dezelfde sfeer als een Dark Waters. Onderhoudend, degelijk geacteerd. Qua 'eye opening' weinig nieuws onder de zon. Voor mij als Europeaan tenminste. Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan deze film niet leuk gaat vinden.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 17-03-2021 5:32 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Als ik wat teruglees in dit topic zie ik stukjes tekst van mensen die gaan over een bepaalde film. Vervolgens staat er een youtube filmpje embedded in dezelfde post, maar het is niet (meer) de trailer van de besproken film.

Hierboven zucht Zwelgje ergens over de zoveelste Batman itteratie. Maar de trailer in die post is (nu) van een compleet andere film. Terwijl ik toch zeker weet destijds de juiste trailer gepost te hebben.

Nog meer mensen last van?

Edit: nvm, meuk wilde niet correct laden.

[Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 17-03-2021 5:34]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-03-2021 10:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Coming 2 America gisteren gekeken op Prime. Het begint redelijk, maar verzandt al na een kwartier in veilige grapjes om maar niemand te beledigen. Wie de laatste paar komedies met Murphy heeft gezien, weet waar ik het over heb.
Veel verwijzingen naar de eerste film, maar ook dat is niet zo best gedaan. Grapjes die woord voor woord worden herhaald, oude personages die voor 30 seconden opduiken om een liedje te zingen,... Heel droevig eigenlijk.
Hier had zoveel meer in gezeten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2021 10:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2021 15:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Snyder Cut vanmorgen gekeken.
Overall blijft het verhaal min of meer hetzelfde, maar de manier waarop het gebracht is verschilt als dag en nacht. De Josstice was een aaneenschakeling van actiescenes, terwijl Snyder Cut net uitgebreid de tijd neemt om elk personage tot zijn recht te laten komen. Slowburner is misschien niet helemaal de correcte term, maar het neigt ernaar in elk geval.
Coherenter qua verhaal ook, want de acties komen nu niet meer out of the blue. Misschien zelfs af en toe een beetje te veel mythology.
Steppenwolf is deze keer ook meer een echt personage met een doel ipv gewoon de slechterik die stoute dingen doet.

Ik vermoed dat ook dit geen grote hit zal zijn bij het brede publiek. De speelduur va vier uur zal daar ongetwijfeld een rol in spelen. Niettemin ben ik (als comicfan) heel tevreden met deze bewerking. Stiekem hoop ik op een vervolg (de epiloog laat in elk geval de optie open), maar dat zal wel niet doorgaan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-03-2021 21:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist de nieuwe Justin Benson - Aaron Moorhead film Syncronic gekeken.

De twee zijn ook verantwoordelijk voor Resolution en het te gekke Endless.
Horror met een vleug Lovecraft en een een heerlijke mind fuck.

Deze is wel ok maar geen horror. Het is meer sci-fi over designer drugs.
Niet slecht maar ik had liever weer een horror film van ze gezien.





bub


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen