IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-12-2012 11:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik zou ze toch niet onder m'n bed willen, die Jip en Janneke.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-12-2012 13:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 11:23 schreef attila_de_hun het volgende:
(Was bij FOTR ook trouwens).


Wat den fuk is FOTR?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-12-2012 13:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 11:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Van een Jip en Jannekeverhaal kun je nog wel een ultra gore horror/griezelfilm film voor volwassenen maken. De toon van een boek zegt dus niks over een eventuele verfilming

Dat was niet het punt


Quis moderabat ipsos moderatores?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-12-2012 13:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 13:36 schreef Mark het volgende:
Wat den fuk is FOTR?


Fellowship of den ring


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-12-2012 14:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 13:36 schreef Mark het volgende:
Wat den fuk is FOTR?

Fellowship Of The Ring
Is het nu zo voor the fuck duidelijk?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-12-2012 14:07]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-12-2012 14:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja den fuk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2012 20:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



OK. Vet.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-12-2012 0:00 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ziet er inderdaad erg vet uit. Samen met Iron Man 3 toch een film om naar uit te kijken voor volgend jaar.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-12-2012 0:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Gladgeschoren superhelden met capes zijn gay...that includes die vleermuis.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2012 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gelukkig heb ik geen cape


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-12-2012 6:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2012 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2012 20:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


OK. Vet.

Inderdaad, dat kan best wel eens een interessante film gaan worden. Snyder weet er visueel altijd iets heel moois van te maken en als ze nu eens een interessant verhaal erbij hebben moet het wel wat worden . Alleen met super-man kun je niet zoveel lijkt mij (te braaf, te sterk). maar goed we zullen wel zien...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 13-12-2012 2:19 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Holy Shit!!! Pacific Rim van Guillermo Del Toro! 18-07-13









[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 13-12-2012 2:22]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2012 10:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 2:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Holy Shit!!! Pacific Rim van Guillermo Del Toro! 18-07-13






Kut! Kwam ik net posten

Fukcing vet, ja! Had eerder al alleen op basis van de beschrijving "aliens + grote robots + Guillermo del Toro" besloten dat dit de beste film aller tijden zou worden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-12-2012 11:11 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Oh vet, westerse mech-shit. Doet wat denken aan NGE.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2012 11:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2012 20:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OK. Vet.


vraag jij(of wie dan ook die de trailer heeft gezien) je ook niet af hoe het komt dat super-man geboeid is in een scene? Ik ben dus erg benieuwd hoe dat kan..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2012 11:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 10:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Fukcing vet, ja! Had eerder al alleen op basis van de beschrijving "aliens + grote robots + Guillermo del Toro" besloten dat dit de beste film aller tijden zou worden.


er komt ook nog een Godzilla film aan. misschien is dat wel de beste film ooit


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-12-2012 11:52 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zolang Gojira de soundtrack dan mag leveren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2012 12:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 11:39 schreef attila_de_hun het volgende:
er komt ook nog een Godzilla film aan. misschien is dat wel de beste film ooit

OK, OK...
quote:
Op 13 december 2012 11:38 schreef attila_de_hun het volgende:
vraag jij(of wie dan ook die de trailer heeft gezien) je ook niet af hoe het komt dat super-man geboeid is in een scene? Ik ben dus erg benieuwd hoe dat kan..

Ik weet niet zoveel van Superman, want ik vind het eigenlijk geen heel interessant karakter en lees eigenlijk geen comics

Maaaaaaaaaaaar... In Frank Miller's The Dark Knight Returns wordt weer eens uitgelegd dat hij best wel een goody two shoes is. Hij vindt het daar wel best dat superhelden zich koest houden (omdat de bevolking het verder slecht trekt), en vindt het dus ook prima dat de regering ze 'verboden' heeft. Zelf houdt hij zich ook voor het publieke oog koest, terwijl hij zich uiteraard echt niets hoeft aan te trekken van wie dan ook. Verder is wat hij toevoegt aan het verhaal zeer vet. Dat is het punt waarop die reeks het meta-niveau van het verhaal duidelijk maakt.

Dus, ja, er kan prima in de context van deze nieuwe film een ethische (of juridische) reden zijn dat hij zich laat ketenen. Dat gegeven maakt ook dat ik hem wel interessanter begin te vinden ondertussen. Het concept dat een almachtig* personage zichzelf in bedwang houdt is fascinerend. Het hele idee dat hij -als halve god- de mensheid voorop zet en zich laat binden, etc. Mooi. En dat soort 'remmen' zijn ook echt nodig: een almachtig personage in je verhaal is eigenlijk gewoon kut. Feitelijk kan hij altijd alles oplossen, waar heb je dan nog a) een verhaal en b) andere karakters voor nodig? Maar ja, het blijft ook een beetje een cop-out, want als het verhaaltechnisch nodig is kan hij zomaar wel weer voluit gaan.

*ja, tuurlijk, er zijn manieren om hem te stoppen (kryptonite, etc.) maar al met al is hij toch echt zo ongeveer een god.

Al met al: ik vraag me het wel af, maar ik vind het niet raar dat het kan. Ik hang ernaar dat hij dit min of meer vrijwillig doet.

edit:



Gezien de poster is het hele "ik laat me lekker boeien" toch best een belangrijk punt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-12-2012 12:34]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-12-2012 12:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Waarschijnlijk laat hij zich vrijwillig in de boeien slaan.

Binnen 3 seconden bedacht.

Edit: Oh, AG ook, na een stukje tl:dr.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 13-12-2012 12:46]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2012 13:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 12:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
een almachtig personage in je verhaal is eigenlijk gewoon kut. Feitelijk kan hij altijd alles oplossen, waar heb je dan nog a) een verhaal en b) andere karakters voor nodig? Maar ja, het blijft ook een beetje een cop-out, want als het verhaaltechnisch nodig is kan hij zomaar wel weer voluit gaan.



Ik ben het sterk met jou post eens en wat ik hier nog ff citeer is ook het grootste minpunt met super-man. die is gewoon te almachtig. Vandaar overigens dat "kneuzen" zoals spider-man duidelijk populairder zijn. Maar ik werd wel geintrigeerd door super-man in handboeien en, zoals al gezegd, zal het wel een keuze van hem zelf zijn (waarom trouwens) maar wie weet wat voor draai ze er aan gaan weten te geven. Maar de keuze om dat te laten zien is een goed aanpak want ik, en meerderen, worden nu toch wel geïnteresseerd in dit verder saaie karakter (plus natuurlijk dat Snyder wel weet hoe hij een film moet maken).

Ik ben ook erg benieuwd naar Pacific rim. Waarom kunnen ze die monsters niet vanuit een grote hoogte platbombarderen en moeten het per se grote robots zijn die ze dan doodmeppen? Het zal mij benieuwen of zulke vragen worden beantwoord. Maar eigenlijk maakt het mij ook niet uit want gewoon een "lompe" beukfilm met veel spektakel is op zijn tijd ook erg aangenaam (zo kon ik dus goed genieten van bijv. Battleship en de Transformerfilms erg leuk, ook al is het verhaal in die films zo lek als het maar kan...)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2012 13:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2012 6:39 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:



Ook weer een film die ik waarschijnlijk wel in de bioscoop ga zien. 2013 wordt mogelijk een goed filmjaar.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-12-2012 13:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben het sterk met jou post eens en wat ik hier nog ff citeer is ook het grootste minpunt met super-man. die is gewoon te almachtig. Vandaar overigens dat "kneuzen" zoals spider-man duidelijk populairder zijn.



Superman is 'almachtig', maar houdt zich toch vooral bezig met het redden van schoolkindjes en 'damsels in distress' in, naar ik aanneem, NY City.
Een wezen met zo'n superkrachten, zou in principe alle grote wereldproblemen een halt kunnen toeroepen. Kindsoldaten en verkrachtingen als oorlogswapen in Congo...here he comes to safe the day. Jappen die op walvissen jagen...superman redt de walvis...Maar da's te ver van het bed-gedoe waarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 13-12-2012 13:42]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-12-2012 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 2:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Holy Shit!!! Pacific Rim van Guillermo Del Toro! 18-07-13










Vet, soort van Symbionic Titan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 13-12-2012 18:47 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De eerste Westerse big budget film met enorme Godzilla achtige monsters die steden aanvallen, meteen ook de eerste BIG budget film van Del Toro. Samen met Elysium van Neil Blomkamp (die hier nu pas in Oktober uitkomt ipv Augustus GODVERDOMME!!!) de bioscoopfilms waar ik het meest naar uitkijk... oh, en Evil Dead natuurlijk.

In 2014 mag Godzilla het nog eens even dik overdoen. De promo beelden die tijdens comic-con zijn vertoond hebben het publiek daar alvast omver geblazen.

Eigenlijk gek dat dit soort films nu pas gemaakt kan worden in Hollywood aangezien dit soort films het in zich hebben internationale mega-hits te worden... dit gaat gegarandeerd enorm scoren in Azie bijvoorbeeld.

quote:
Op 13 december 2012 11:52 schreef PandroidJack het volgende:
Zolang Gojira de soundtrack dan mag leveren.


Godzilla heeft al een geweldige soundtrack;



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen