IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part III Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2012 20:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 2:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Holy Shit!!! Pacific Rim van Guillermo Del Toro! 18-07-13










Lijkt me wel een gave 'alles moet kapot' film


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2013 11:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Als de hobbit weer een succes is (en dat zal ongetwijfeld het geval zijn), wat gaat er dan verder gebeuren? Is het onvermijdelijk dat de Silmarillion (of delen hieruit) dan toch een keer verfilmd gaat worden. Dat kan (nog) niet in verband met de rechten als ik het goed heb maar iedereen heeft zijn prijs (ook C. Tolkien). Aangezien een Middle earthfilm kapitalen kan opleveren denk ik niet dat de filmstudio's willen dat die potentiële cashflow stopt na de Hobbit. IK ben dan ook benieuwd....


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2013 11:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dat ze het maar niet te veel uitmelken, kwestie van de magie nog wat te bewaren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-01-2013 13:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 11:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Als de hobbit weer een succes is (en dat zal ongetwijfeld het geval zijn), wat gaat er dan verder gebeuren? Is het onvermijdelijk dat de Silmarillion (of delen hieruit) dan toch een keer verfilmd gaat worden. Dat kan (nog) niet in verband met de rechten als ik het goed heb maar iedereen heeft zijn prijs (ook C. Tolkien). Aangezien een Middle earthfilm kapitalen kan opleveren denk ik niet dat de filmstudio's willen dat die potentiële cashflow stopt na de Hobbit. IK ben dan ook benieuwd....


Mwoah, weet niet in hoeverre dat gaat lukken. Veel te veel afzonderlijke korte verhalen, die in tegenstelling tot de Hobbit en LOTR nauwelijks bij het grote publiek bekend zijn of in de interesse-sfeer liggen (namelijk slechts zijdelings of zelfs helemaal niet verband houdend met de LOTR films). Klinkt bij voorbaat als een zwaar gedoemd project dat geen snars oplevert.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-01-2013 1:02 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nieuwe trailer voor Pacific Rim!!!




[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 09-01-2013 1:03]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2013 16:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

't wordt denk ikeen vet filmjaar. Wat titels waar ik toch wel wat van verwacht:

- Pacific rim
- World war Z
- Elysium
- Star trek,Into Darkness
- Oblivion
- Man of steel
- Iron man III
- Hobbit : desolation of Smaug
- Lone Ranger
- Ender's game
- Oz: the great and powerfull
- Thor: the dark world
- Monster University
- The hunger game: Cathing fire
- Kick -ass 2


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-01-2013 16:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Lone Ranger maar voornamelijk Oz heb ik de laagste verwachtingen voor.

Ik zou aan die lijst toevoegen;

Only God Forgives
Evil Dead
The Last Stand
Tom Yum Goon 2/Honour of the Dragon 2
Maniac
The ABC's of Death
Hellbenders
Horns
The Conjuring
S-VHS
300: Rise Of An Empire
Frankenstein's Army (wereldpremiere tijdens IFFR deze maand!)
Mama
World War Z
You're Next
Machete Kills
Insidious 2
Riddick
47 Ronin
Human Centipede 3 (met een centipede van 500 man)
I, Frankenstein
Sin City: A Dame To Kill For
Carrie
The Seventh Son
The World's End
Wolverine
The Tomb



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-01-2013 16:42 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

11 reeksen geteld die toe zijn aan hun tweede deel dit jaar


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2013 16:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ga zeker nog titels van jou overnemen . Op zich kan Oz wel vet zijn (Sam raimi kan wel en aardige film maken) en hopelijk heeft the Lone ranger toch iets van de charme en plezier dat aanwezig was bij de 1e Pirates of the Caribian. de trailer ziet er best vet uit in ieder geval!

(world war Z had ik er al op staan overigens)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2013 16:51]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-01-2013 18:26 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nog een voor de lijst;

Wrong van Quentin Dupieux (aka Mr Oizo), die de vaagste film van de afgelopen jaren op zijn naam heeft staan met Rubber, belooft weer een absurde ervaring te worden.





Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2013 18:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 1:02 schreef Mortis Rex het volgende:
Nieuwe trailer voor Pacific Rim!!!





WTF Doet GLaDOS in die film


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-01-2013 18:34 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 9 januari 2013 16:51 schreef attila_de_hun het volgende:
(world war Z had ik er al op staan overigens)


Niet zo hebberig doen nou Je mag hem houden denk ik, die trailer was ronduit belachelijk met die zombie muur en vloedgolf. Een zombiefilm die voor een PG13 rating gaat is het sowieso niet waard om in de bios te gaan zien (straks maken ze er nog meer). Het bronmateriaal schijnt echt heel spannend (en super gewelddadig) te zijn, niks voor kinderen iig... er is denk ik zoveel water bij de wijn gedaan dat het nog amper wijn te noemen valt. Met andere woorden; ik denk dat dit geen zombiefilm wordt maar een soort van Roland Emerich rampenfilm a la 2012, inclusief lelijke cgi.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-01-2013 18:36 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 11 januari 2013 18:33 schreef Argh het volgende:
WTF Doet GLaDOS in die film


Alleen in de trailer. In de film is de stem iets anders volgens Del Toro, maar voor de trailer wou hij full on GlaDOS. Is uit een computergame toch?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-01-2013 18:38 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 1:02 schreef Mortis Rex het volgende:
Nieuwe trailer voor Pacific Rim!!!



Lijkt me echt wel een superstoere film!


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2013 18:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:36 schreef Mortis Rex het volgende:
Alleen in de trailer. In de film is de stem iets anders volgens Del Toro, maar voor de trailer wou hij full on GlaDOS. Is uit een computergame toch?


Is idd de kwaadaardige A.I. uit de Portal games.



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-01-2013 9:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
There is no director in Hollywood who keeps things closer to the chest than Christopher Nolan, but even we didn't expect the announcement of his next film so soon. It looks like now that he's done with the Batman movies, Nolan is cooking up something even more twisty and ambitious than "Inception."

THR reports that Nolan is in talks to direct and produce "Interstellar." The project has a script from his longtime collaborator and brother Jonathan Nolan, and will deal with time travel and alternate dimensions, telling the story of a group of explorers who go through a wormhole. Earning its sci-fi bonafides, the film was developed by theoretical physicist Kip Thorne, and has actually been brewing for years. In fact, Steven Spielberg was once attached to direct.

As we wrote a couple of years ago in our Ten Dead Projects We'd Like To See Resurrected feature, it was just one of the many projects Spielberg had on his plate that fell to the wayside as he pursued “The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn” and “War Horse.” The project is slated to be a co-production between Paramount and Warner Bros., but it's not certain if he'll still be involved on some level, though it is curoius that "Robopocalypse" just got indefinitely delayed.

But Nolan plus theoretical physics plus time travel? Hell yeah.


Quote van een ander forum, zonder bronvermelding.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2013 10:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En dat terwijl er zat bronnen zijn: http://www.huffingtonpost.com/2013/01/09/christopher-nolan-interstellar_n_2444314.html en die film al sinds 2006 'bekend' is. Google-noob


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-01-2013 10:14 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ja Google werkt hier nooit.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2013 9:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Toch wel goed nieuws (hopelijk betekent dit niet dat hij op houdt met Star trek)

J.J. Abrams regisseert 'Star Wars: Episode VII'!
Na vele geruchten is dan eindelijk de kogel door de kerk: Star Trek Into Darkness -regisseur J.J. Abrams zal Star Wars Episode VII voor Walt Disney Pictures/Lucasfilm gaan regisseren. Dit meldt de website The Wrap, die tevens meldt dat Ben Affleck zijn grootste concurrent zou zijn geweest.

Het nieuws komt enigszins als een verrassing, aangezien Abrams in november liet weten geen trek te hebben in het project:

"Look, Star Wars is one of my favorite movies of all time. I frankly feel that – I almost feel that, in a weird way, the opportunity for whomever it is to direct that movie, it comes with the burden of being that kind of iconic movie and series. I was never a big Star Trek fan growing up, so for me, working on Star Trek didn’t have any of that, you know, almost fatal sacrilege, and so, I am looking forward more then anyone to the next iterations of Star Wars, but I believe I will be going as a paying moviegoer!"

Mede door het aandringen van Kathleen Kennedy van Lucasfilm is Abrams dan waarschijnlijk toch overstag gegaan. Een officiële reactie is nog niet gegeven, maar aangezien The Wrap een redelijk betrouwbare partij is kunnen we er vanuit gaan dat de bevestiging snel zal volgen. Star Wars: Episode VII moet in 2015 op het witte doek verschijnen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-01-2013 10:04]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-01-2013 16:54 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

JJ Abrams maakt films die je het moment dat je de zaal uitloopt alweer vergeten bent. Geen enkele film van hem heeft hier een blijvende indruk gemaakt iig.... waar ging Super8 ook alweer over? Precies!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-01-2013 16:56 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De bron waar iedereen dit uithaalt is The Wrap... een zeer onbetrouwbare bron... snap niet waarom iedereen dit als feit loopt te verkondigen. Het kan ook zijn dat morgen Uwe Boll als regisseur wordt aangewezen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2013 17:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2013 16:54 schreef Mortis Rex het volgende:
JJ Abrams maakt films die je het moment dat je de zaal uitloopt alweer vergeten bent. Geen enkele film van hem heeft hier een blijvende indruk gemaakt iig.... waar ging Super8 ook alweer over? Precies!


Star Trek?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-01-2013 18:13 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 25 januari 2013 17:56 schreef Mark het volgende:
Star Trek?


Reken ik daar zeker onder; ik heb geen idee meer waar die film over ging en ik heb, net zoals bij alle andere Abrams films, weinig behoefte hem nog eens te zien. Ene oog in, andere weer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-01-2013 18:14]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-01-2013 11:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Starken Trek vond ik toch een zeer goede film.

Voor de rest enkel z'n Lost-gezwam, en dat gaat inderdaad aan me voorbij.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-01-2013 11:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2013 16:54 schreef Mortis Rex het volgende:
JJ Abrams maakt films die je het moment dat je de zaal uitloopt alweer vergeten bent. Geen enkele film van hem heeft hier een blijvende indruk gemaakt iig.... waar ging Super8 ook alweer over? Precies!

nou, cloverfield vond ik toch behoorlijk vet. en star trek ook. Super 8 was ook niet slecht maar had natuurlijk een wat lichtere toon. Maar goed smaken verschillen nu eenmaal . ik heb in ieder geval vertrouwen in de aankomende star warsfilm.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen