|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, dat is al zeker de derde keer binnen een week, maar inderdaad een vette film, beter dan de trilogie naar mijn mening. |
|
quote: Als ik echt enthousiast ben, laat ik het merken ook. Mischien is reeds opgevallen dat ik ook redelijk te spreken ben over Game of thrones (en de boekenserie). (alhoewel ik nog niet kan tippen aan positivo XnegtiveX. Van hem lees ik niks meer want dan ga ik het blind aanschaffen ) |
|
quote: Daar hoor ik ook veel positieve verhalen over ja! Eerst mijn kijkachterstand wat betreft dvd's maar even inhalen. |
|
de nieuwe Harry Potter signature |
|
Bart, doe dat eens niet in een filmtopic als ik op het werk ben. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
signature |
|
quote: Je bedoelt, je wilt niet met een stijve op je werk zitten? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Volgende week denk ik naar The Tree of Life. Kennelijk draait hij in de stad alleen in Pathé, verbazingwekkend genoeg. Mooie beelden, maar toch een tegenvallende en veel te pretentieuze film, hoorde ik. Desalniettemin wel benieuwd. |
|
Ja daar wil ik ook nog heen. Je kan wel met mij mee als je gratis heen wilt. |
|
quote: Iedereen gaat gratis 'heen'. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ja, lijkt me tof! |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
DE Alien Invasion film van het jaar is: DE ridders en kastelen film van het jaar is: Beide titels zullen (waarschijnlijk) later dit jaar direct op dvd gedumpt worden, misschien dat Attack The Block in de bios komt... hangt af van de internationale response ed. Ironclad staat halverwege Juli wel online. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Attack the block draaide hier gewoon in de bios, helaas geen tijd gehad om te gaan zien. Geloof dat hij inmiddels weer weg is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Netjes! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ironclad draaide ook in de Engelse bioscopen trouwens. Medio Juli verschijnt hij daar op dvd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En wat denken we hiervan? |
|
quote: Wat een fucking briljante trailer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
[quote]Op 18 juni 2011 3:41 schreef Mortis Rex het volgende: quote] Deze staat nu online... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Attack the Block draait vanaf donderdag in de bios. Volgend jaar rond deze tijd zien we deze; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Siked! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Eergisteren de nieuwe transformers gezien, best vet. Against God and Government |
|
Ok. Ik dacht dat deel 4 de laatste was, maar weet niet meer waarom. Ziet er wel weer leuk uit, maar dit keer maar gewoon thuis uiteindelijk op blu-ray kijken. Deel 4 in 3d was gaaf in de bioscoop, maar best duur, uiteindelijk. En dan dat volk om je heen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgend jaar in de bioscoop: quote: |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |