|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja hoor... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Om met de woorden van Britt Dekker te spreken: Focking vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The Expendables 2 belooft weer eens een lekker lompe actiefilm te worden, die cast Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
quote: lijkt wel de geriatrische afdeling van het SF Med Center signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Vanavond op BBC een nieuwe aflevering van AbFab.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ben wel siked voor deze film, de Amerikaanse remake van de eerste Zweedse Millennium film [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-01-2012 21:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Verrek, ik zie het, bedankt voor de tip. Afgelopen nacht nog een oude aflevering gekeken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je het origineel al gezien hebt zou ik dat enthousiasme enigzins inpakken aangezien er helemaal niks veranderd is. In mijn ogen even nutteloos als de remake van Let The Right One In; geherkauwd voor domme Amerikanen die te lui zijn om ondertitels te lezen. De overtreffende trap in remake land komt in de vorm van de geplannde remake van The Troll Hunter; Trolls in America, that will work Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hahaha, te kansloos ja! Altijd gedrochten, die remakes, ik ken er geen een die het origineel benadert. Nou ja, The Ring misschien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
The Thing van John Carpenter. Voor de rest weet ik het zo ook even niet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik snap het wel, ik ga toch geen 2 uur naar dat onverstaanbare gewauwel luisteren of wel soms Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb je even aandacht nodig? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Je hebt toch een vrouw? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je bedoelt daar de 2011 remake van? Wat een draak van een film.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Volgens mij is het geen remake maar een prequel. Ik heb hem nog niet gezien maar is me extreem aangeraden door een fan van de eerste film. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Thing van John Carpenter is ook een remake. Die 2011 versie is niet goed inderdaad. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Daar heb je ondertiteling voor Daarnaast zijn het gewoon de (veel) betere versies van de desbetreffende films. Je doet jezelf als filmliefhebber eigenlijk tekort door die remakes op te zetten, puur en alleen omdat het makkelijker is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik krijg het gewoon op mn heupen van een taal waar ik echt niks van versta. Duits, frans, spaans en engels is nog niet zo'n groot probleem, maar alles daarbuiten kijk ik gewoon niet, ik irriteer me er stuk aan als ik een taal niet kan verstaan bij een film, vooral omdat ik de (NL) ondertitels meestal zowiezo al skip. |
|
quote: Ik heb de hele Millennium trilogie gelezen en gezien en ik vond het erg goed. De Amerikaanse versie kan er bij voorbaat al niet aan tippen, wat niet wegneemt dat ik het wel graag wil zien. Valt het mee dan is dat mooi, valt het tegen dan is het jammer maar helaas. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[quote]Op 24 december 2011 15:14 schreef MetalJan het volgende: Alleen jammer dat Tom Cruise meespeelt. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |