|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor vragen. |
|
VOOR VRAGEN. |
|
Aan wie moeten we nu onze vragen richten dan? Subtiel kamerolifantje |
|
aan mij, ik weet alles Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Aan een Bosschenaar. |
|
quote: Flebbie, waar slaat dit op? ^ Subtiel kamerolifantje |
|
Aan de vraagbaak toch, ik wilde het ook wel het vragen-topic noemen, maar dan zouden de mensen die altijd moeilijk doen weer moeilijk doen. |
|
quote: dit slaat uiteraard als een lul op een drumstel Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Maar wie is de vraagbaak? Of is de vraagbaak gewoon vraagbaak? En wanneer de vraagbaak gewoon vraagbaak is, moeten we de vraagbaak vraagbaak noemen of moeten we vraagbaak niet noemen bij het vragen van onze vragen aan de vraagbaak? Subtiel kamerolifantje |
|
Is dit zoiets als de magic 8-ball? Dus dat wij hier een vraag stellen en dat die bal dan terugkomt met 'yes' of 'don't count on it' of 'outlook not so good'? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wie de vraagbaak is verschilt per vraag, denk ik. Noem hem maar niet. |
|
Wie is hem? |
|
quote: Concentrate and ask again. |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Af en toe wil ZM hier (nauwelijks) nog openen in Firefox, totdat ik Firefox opnieuw start. Dit is alleen met ZM het geval. Iemand een idee hoe dit komt? |
|
Omdat je geen Chrome gebruikt. |
|
Ah, vandaar. |
|
Hier geen problemen met firefox, wellicht een security ssetting of een cookie die opspeelt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gewoon lekker nietszeggend en neutraal houden. Laten we die persoon gewoon 'Meneer de voorzitter' noemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ja zeg! Waarom moet het nou weer persé een man zijn? He? HE? Verbrand BH Subtiel kamerolifantje |
|
quote: quote: Giggedy-giggedy! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hoe ziet de lichtbalk van een twinnyload eruit? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hoe maak je een stuk tekst met een streep erdoor op ZM? Ik google me ongans, maar niets lijkt te werken. En m'n stift is op, dus... Laat dat laatste maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Normaal is dat met [s]zo dus[/s]. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-06-2011 21:25] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat las ik ook ergens. Maar ik zie het niet. edit. ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-06-2011 21:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |