|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alleen als je pech hebt halen ze je pakje eruit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, beiden. |
|
Betaal je nog een boete? En hoeveel invoerrechten? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm, het is een webshop.. Denk niet dat een bedrijf daar aan mee wil werken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is het een groot object? Ik heb het bij cd's etc nooit gehad, wel eens bij schoenen .. maar gek genoeg kwam er ene factuur en ene dag later de schoenen, factuur nooit betaald .. |
|
Nee het is niet groot. Beetje cd formaat maar dan 5 op elkaar. Maar ik weet niet hoeveel bubbelschuim ze eromheen dien nartuurlijk. Vaak is dat bij elektronica flink wat en kan de doos dus ook flink groter zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.nujij.nl/algemeen/waarom-zijn-er-zo-veel-complottheorieen.12847645.lynkx Is dit niet een foto van Jenje..? Edit: Op vergroting via de link lijkt hij er toch niet echt op denk ik, maar ik meen me vaag iets te herinneren dat hij ooit zo'n foto heeft gepost. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-06-2011 12:46] |
|
Het is gewoon een complot om Jenje belachelijk te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand ervaring met duo-sim telefoons? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hehehe nee ben ik niet, iemand heeft die volgens mij eens in het Caption topic gepost met ene comment richting mij. Ik heb geen poes .. |
|
Ok en dat laatste geloof ik wel |
|
quote: Een kleine 10 jaar geleden gehad bij, naar ik meen, een Nokia 3210. Door aan/uit zetten switchte je van simkaart. Niet erg handig ofzo, ook amper gebruikt. Ik had het sowieso al niet nodig, was meer speelgoed. Gewoon twee telefoons lijkt me makkelijker. |
|
Een collega van me heeft er een maandje of wat terug 1 gekocht van AEG. Beide kaartjes tegelijk actief. |
|
Da's dan wel weer praktisch. Kan je zakelijk en privé op een toestel bereikbaar zijn. Als je dan ook nog de mogelijkheid hebt om een van de sims tijdelijk uit te schakelen, is het echt handig. |
|
Of dat kan weet ik niet maar je kunt wel de adresboeken van beide sims delen. AEG DS-X90 is 'm als ik het goed heb. Was toen bij de kijkshop 50 euro als ik het me goed herinner. Op het i-net nog te vinden voor ca 110 euro. Zag er voor het geld netjes uit. |
|
quote:Zinloos complot dan, overbodige handeling. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote:Sorry. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is er een ING storing ofzo? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
mijn.ing doet het hier gewoon. You have time. You are doing fine. |
|
Nee er zouden vandaag 2 dingen fo sho gestort worden. Noppes. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: de hele week al, same here en gelul met internationale betaling and such poep zooi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh men, dat wordt een pauper weekend. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: I FEEL YOU PAIN aan de andere kant, lol hoeft geen geld te kosten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |