|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen problemen mee... (Okselhaar ook niet overigens). "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik zat gisteren in de bus en tegenover mij zat een meid met nogal flinke borsten. Ik kon mijn ogen er gewoon niet vanaf houden. Zelfs toen ik door had dat ik mijn ogen er niet vanaf kon houden en mijn best ging doen dit wel te doen, lukte het niet. WTF? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Je moet nodig? |
|
Gwn liefhebberij. |
|
Tbh de laatste keer dat ik een meid geprikt heb is alweer dik 5 jaar geleden, dus dat kan het inderdaad zijn. Maar ik stoor mezelf er gewoon aan, ik vind het niet netjes. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik denk dat het niet aan jou ligt, een vriendin loopt altijd erg open rond en ze heeft niet zo veel op het sjaap, maar het zit allemaal zo omhoog gedrukt dat je dus echt van die bollen ziet, als ik dan tegenover haar zit blijf ik daar ook naar kijken En nee, ik voel mij niet aan getrokken door borsten, daar kijk je gewoon vanzelf naar. |
|
Het trieste is, ook al is de vrouw nog zo lelijk, bij een diep décolleté ga ik toch automatisch kijken. Ik heb het idee dat mijn directrice zich daar soms vrij ongemakkelijk onder voelt. Waarom trekt ze dan ook van die shirts aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ter bevestiging van de eigen vrouwelijkheid? |
|
quote:Geen overbodige luxe! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Weet iemand nog hoe dat programma heet waarbij jijzelf iets moest zingen daarna zette het programma er zelf de muziek onder? Wil je muilperen? |
|
songify? |
|
Soundmix Show. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hahahaha |
|
Studenten kunnen (flinke) korting krijgen op een upgrade naar Windows 7, maar, voor zover ik weet, niet op de software op zichzelf. Als ik nu een nieuwe pc koop, klopt het dan dat ik niks heb aan een upgrade naar Windows 7, tenzij ik mijn disc en code van mijn Windows XP weer vind? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Weet er iemand een leuk radio/cd speler combinatietje (met speakertjes, al dan niet ingebouwd), geschikt voor gebruik in de badkamer? Wel een eind van de douche af, maar moet dus uiteraard wel tegen vocht kunnen. Kan weinig vinden.. Inbouwen is geen optie (had ik me eerder moeten bedenken, zit nu een gesausd plafond in en als ik daaraan ga zitten prutsen maakt mijn vrouw me af), dus gewoon een klein microsetje o.i.d.. Heb al aan draadloze speakers zitten denken, met een stereosetje in de keuken (die komt er toch) maar dat vind ik eigenlijk niet ideaal. Kan de main-unit eventueel in een kastje zetten zodat die nog meer beschermd is tegen vocht.. Het enige dat ik kan vinden zijn inbouwsets, retedure systemen of radiootjes met een zuignap. En dat wil ik dus niet. Iemand een idee? Je zou toch zeggen dat er wel íets te krijgen zou moeten zijn.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Is een bouwradio iets? Kunnen meestal wel tegen een stootje, prijs ligt rond de honderd euro. Zoiets? |
|
quote:~ Tip: concentreer je voortaan op de billen, dat hebben ze toch niet door ... hoe de hazen lopen ... |
|
Waarom staat er "Boudoir" op de onderzijde van lange vingers? |
|
omdat ze uit Frankrijk komen signature |
|
Lange Vinger past er niet op, daarvoor zijn ze niet lang genoeg. |
|
Beide niet erg plausibel. |
|
quote:Staat er in België ook Boudoir op? Dat de Vlamingen daar nog geen ophef over gemaakt hebben verbaast mij een beetje. |
|
quote:nee hoor, Vlamingen spreken beter Frans dan Walen. Een beetje zoals Vlamingen beter Nederlands kunnen dan ... Nederlanders signature |
|
quote:En maar zeuren dat de Walen geen Nederlands kunnen, beetje overbodig dan. Ik dacht dat Vlamingen alles in het Nederlands deden. Net zoals ze het over Rijssel hebben ipv Lille. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |