![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga morgen maar eens bellen of hij soms ook de HD heeft vervangen ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Dan is het nog een kneus want dan had ie op zijn minst je data over kunnen zetten. ![]() |
|
Ik ben het helemaal met je eens! ![]() Hij komt overigens idd een beetje over als een 45-jarige die nog bij zijn moeder woont ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
En je vriend hoort in de categorie mensen die in mijn ogen geen pc zouden mogen hebben wegens gebrek van basiskennis computergebruik. ![]() ![]() |
|
Daar ben ik het ook mee eens ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Ik bedenk me net: als je van Windows Vista naar Windows 7 gaat, dat is toch ook geen reden dat je HD leeg moet ofzo? Hatsjikidee! ![]() |
|
Volgens mij zou dat wel kunnen ja. Hangt geloof ik van de versie van Windows 7 af of je wel of niet kunt upgraden of een clean install moet doen. ![]() |
|
En zelfs dan nog, dat had die computerman wel even mogen melden als eea inhoudt dat de HD leeg moest. ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Volgens de medewerker van de ING is dit de normale gang van zaken. De mails waren overigens ook gewoon van de ING afkomstig. Aangegeven dat ik dat niet zo prettig vond. Hij zou contact opnemen met het hoofdkantoor betreffende dit, maar kon mij niet verzekeren dat de manier van correspondentie ook daadwerlijk zou gaan veranderen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Vaag, zeker met de hoeveelheden phishing mails die je ontvangt moet je tegenwoordig bijna Sherlock Holmes zijn om te kijken wat echt / niet echt is. Misschien even gemist, maar wat voor persoonlijke gegevens stonden er in de titel/mail? [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 20-06-2012 15:39] ![]() |
|
In de titel mijn achternaam, rekeningnummer en telefoonnummer. In de mail zelf ook, alleen ook nog eens het adres. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik heb nog nooit een email van de ING gehad met die info in het onderwerp. ![]() |
|
quote:En in de mail zelf? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Kan ik me zo ook niet herinneren. Dan zou ik mijn mail thuis door moeten spitten. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 20-06-2012 16:41] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Wat het gezeik met de ING betreft: Het enige wat ik kan doen is opnokken naar een andere bank. Volgens een deskundig persoon werken banken zoals ze werken en doe je daar als simpele nobody helemaal niks aan. Andere vraag: is 500 euro AWBZ veel/normaal/weinig? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Waarom laadt ZM de laatste tijd sommige afbeeldingen soms wel en soms niet? Volgens mij postte Schaep hier al eens iets over, maar ik kan het niet meer vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-06-2012 16:37] ![]() |
|
chrome met plugins (facebook 'n shit) "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote:Ik gebruik Firefox 13, maar ik heb geen Facebookplugins. ![]() |
|
Weet iemand of er nog een whiskey topic is? Ik vind er alleen één die al sinds januari is afgesloten. edit: is al opgelost. Rare 'whisky' spelling was de oorzaak. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-06-2012 22:48] Hatsjikidee! ![]() |
|
Goed punt, aangepast! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ligt er voornamelijk aan waar het destillaat vandaan komt. ![]() http://brokensecrets.com/2010/10/25/whiskey-or-whisky/ ![]() |
|
@ AG: Thnx! Nu hoef ik over 3 maanden niet tijdens een deja vu-moment dezelfde vraag te stellen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-06-2012 22:51] Hatsjikidee! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |