![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij zijn daar geen bewijzen voor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Pas nou op Bas, dadelijk heb je GL en daVid over de zeik. Chargeren mag niet meer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Gestolen grap, toch? ![]() quote: Niet 'allemaal', maar 'de kolonialisten' zijn zeker niet vrij van blaam. Een simpel voorbeeld. Dat er nu voedselproblemen zijn in Ethiopië is voor een deel toe te schrijven aan de Britten. Vrijwel al het water wat Egypte en Sudan instroomt via de Nijl(en) komt uit Ethiopië. Door het verdrag tussen de (7? 8?) Nijllanden wat de Britten daar als machthebbers ooit hebben vastgelegd/opgelegd hebben Sudan en Egypte recht op een zeer ruime meerderheid van het Nijlwater. En het laat zich raden dat Egypte en Sudan niet erg happig zijn om dit zomaar aan te passen. En natuurlijk kan men in Ethiopië ook (nog) meer doen om meer voedsel te produceren, maar het is bijzonder schrijnend dat Egypte het (relatief) zo makkelijk heeft. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Theo Maassen, ja. De hongersnoden in Afrika zijn overigens blijkbaar wel sinds de jaren '70 in een stroomversnelling geraakt. combinatie van overbevolking, slecht gebruik van de bouwgrond, en corruptie en politieke onkunde. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En verkeerd, of totaal geen gebruik van voorbehoedsmiddelen... Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Vandaar die overbevolking. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Ah, een boek van het orakel betreffende de 'massavernietigingswapens' in Irak. Maar inderdaad, ontwikkelingshulp in de huidige vorm daar word je niet vrolijk van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nouja allemaal met duidelijke aanwijzingen voor slecht landgebruik met een te grote bevolking. Paaseiland was een eiland met condities voor een zeer traag herstel van de natuur in tegenstelling tot andere Polynesische eilanden. Anasazi en Maya's hadden onregelmatige regenval en klimaatschommelingen. Niet helemaal uitgesloten van andere factoren, maar dat ecologische problemen een grote rol hebben gespeeld is zo goed als zeker. Bij de Anasazi en op Paaseiland zijn sterke aanwijzingen voor kannibalisme gevonden. De Vikingen in Groenland zijn zo'n zelfde voorbeeld waar het fout gaat na klimaat verandering, met een iets andere instelling hadden ze het wel gered. http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse:_How_Societies_Choose_to_Fail_or_Succeed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vraag voor andere docerenden hier die de CAO kennen (Vampire John?): Ze willen mij SLB(studieloopbaanbegeleider)-taken erbij geven naast mijn lesgevende taken. Zijn ze dan ook niet verplicht om me in een andere schaal (hoger) uit te betalen? En als ze dit niet gaan doen, kan ik dan ook weigeren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik vraag me af hoe de dames alhier die een natte gleuf krijgen van een man met lang haar denken over andere lichaamsbeharing zoals borsthaar. Je hoort best vaak dat vrouwen borsthaar maar niks vinden. ![]() |
|
quote: ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: Volgens mij is daar consensus over en al zeker geen sluitend bewijs voor. Paar maanden geleden waren er paar artikelen in VK en NRC, ik geloof over dit boek: http://www.uitgeverijatlas.nl/result_titel.asp?Id=3130 Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Bestaat er zoiets als auto-indoctrinatie? Dus gewoon jezelf serieus iets wijs maken? ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ja, en iedereen doet het in zekere mate. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Consensus volgt toch pas als er genoeg bewijs is? Okee sluitend bewijs is wat anders, maar mijn punt is dat de mens afhankelijk is van zn omgeving en dat de stelling "natuurbehoud kan alleen als het de economie niet teveel belast" volledig omgekeerd is. Ik heb Collapse van Jared Diamond gelezen. Daarin staat iig dat Paaseiland een zeer traag herstel had tov andere eilanden waar hun cultuur is ontstaan. Daarmee is het helemaal niet zeker of de mensen nu zo verschrikkelijk milieu onbewust en kortzichtig waren. Het kan ook zijn dat het ecosysteem zo fragiel was dat het niet meer te stoppen was, In ieder geval hadden de laatste bewoners geen bomen meer om het eiland te kunnen ontvluchten. Je hoeft geen SUV of zware industrie te hebben om je ecologische draagkracht te verneuken. Dit is een review van dat boek wat je beschreef, Echter komt hij ook met punten die Jarod Diamond ook gewoon genoemd had. http://www.wetenschap24.nl/nieuws/artikelen/2011/mei/Beeld-van-Paaseiland-rechtgezet.html ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kunnen we dit forum voortaan niet beter het Vlugge Japie-forum noemen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
bespaar je de moeite..de pieten zijn hem al op het spoor Hoor wie klopt daar Japie. ![]() |
|
quote: Da's net zoiets doms als mannen die gelijk in de stress schieten bij het zien van een plukje schaamhaar? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik zeg: IP-ban voor Vlugge Japie/Sint Barbara. ![]() |
|
Goed gezegd. quote: Ligt eraan wat je een plukje noemt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 10-09-2011 7:42] ![]() |
|
quote: En misschien wat sneller de volgende keer. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |