![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe zit het nou met de Batman films van dit jaar? The Dark Knight draait inmiddels al niet meer en komt op [?] uit op Blu Ray. En dan is er nog Batman: The Dark Knight Returns part 1 [en dan later part 2]. Die hebben niks met Nolan's films te maken? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Engelse zoektermen werken beter, maar thx. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ach, piepzak. Met die zoektermen zie ik direct al het antwoord op jouw vraag, incl. Engelstalige links ![]() Dus. Met de woorden die je hier getypt had (sterker nog, ik had maar een deel van die woorden nodig) had je zelf al direct de antwoorden kunnen vinden ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Yeah, maar wie moet jou dan het gevoel geven dat je slim bent? ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik voel me hier totaal niet slim door ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Dan is de vraag uit mijn vorige post nog niet beantwoord. Neverending irri-bui, so imma call it. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Wie mij dat gevoel moet geven? Niemand. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Denk dat het meer zegt over jou dan over AG. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Is dit een vraag? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Eerder een constatering. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
is dit Photoshop of niet? ![]() signature ![]() |
|
Weet ik niet, maar die negerin op de achtergrond zou ik doen. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Heb je die vriendin/vrouw van Robert Vuisjes ook gezien? http://www.parool.nl/parool/nl/2848/FOTO/photoalbum/detail/3330180/383251/1/Robert-Vuijsjes-Alleen-Maar-Nette-Mensen-in-premiere.dhtml#photo ![]() |
|
En bedankt. Now steet de zak kats op knappen! Lekkah.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Belinda van der Stoep ironisch is het niet signature ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Wel slecht trouwens dat die actrices uit de film allemaal zo slank zijn. Terwijl uit het boek toch duidelijk moge zijn dat Robert, net als ondergetekende, voor het meer voluptueuze type vrouw gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:De hoofdrolspeelster was 20 kilo aangekomen voor de rol, maar die zijn al weer zoek. ![]() ![]() |
|
Zonde.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Goede foto van Jennifer Lopez eronder trouwens. ![]() |
|
quote:Zeker, maar vroeger was haar kont nog beter. Groter ook vooral. Ik vind de muziek van Jennifer wel gaaf trouwens, vooral de nummers met Pitbull. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |