IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vraagbaak Vorige pagina | Volgende pagina
Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 20-02-2012 15:39 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

(Even in de hoop dat Chris of Amel dit topic ziet)

Stel, ik wil komende zondagochtend een flinke hardlooptraining doen op de Sallandse Heuvelrug. Kan ik dan ergens in de buurt makkelijk parkeren, bijvoorbeeld bij station Nijverdal-West, zwembad Het Ravijn of Hotel Dalzicht, of is dat allemaal alleen mogelijk voor echte bezoekers?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2012 15:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als de lynx spotting echt was had je sowieso nergens kunnen parkeren daar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2012 16:16 by Nimbus Profiel van Nimbus

Bij Hotel Dalzicht word door heel veel wandelaars en ook mountainbikers geparkeerd, geen probleem. Bij het Ravijn trouwens ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 20-02-2012 16:16]


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 20-02-2012 16:44 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 20 februari 2012 15:44 schreef ElitE het volgende:
Als de lynx spotting echt was had je sowieso nergens kunnen parkeren daar

Salland en Zuid-Limbabwe liggen nog best een eindje uit elkaar hoor

quote:
Op 20 februari 2012 16:16 schreef Nimbus het volgende:
Bij Hotel Dalzicht word door heel veel wandelaars en ook mountainbikers geparkeerd, geen probleem. Bij het Ravijn trouwens ook niet.
Relaxt, dan moet ik alleen nog beslissen of ik de route richting noord of richting zuid neem. Heb je daar toevallig ook nog tips over? Het gaat om de keuze tussen deze twee lussen. Op zich ga ik de noord-lus al op 10 maart lopen, dus voor parcoursverkenning is noord beter, maar ik denk dat het toch maar zuid wordt en dat ik noord nieuw laat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2012 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

werkt antirimpelcreme ook op de balzak?


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-02-2012 20:38 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 februari 2012 20:32 schreef Hypnos het volgende:
werkt antirimpelcreme ook op de balzak?


Kun je beter trekzalf op smeren.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2012 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die gebruikt mijn vriendin voor haar borsten sinds de uiercrème op is


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-02-2012 17:48 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Volgens mij is dit de juiste plek voor vragen.

Ik ga op 31 maart naar een concert in the sugar factory en heb daarvoor via ticketmaster ook zo'n lidmaatschap aangeschaft. Nou vroeg een vriendin of zij dat lidmaatschap kon "lenen" voor een concert begin april in de melkweg. Op de pdf-file van het lidmaatschap staat wel mijn naam, maar ik weet niet of het een probleem is als zij daarmee voor de deur van de melkweg staat.

Weet iemand of je lidmaatschappen voor de melkweg dus uit kunt lenen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-02-2012 18:28 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Waarom likt een hond z'n ballen?


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-02-2012 19:33 by Forever After Profiel van Forever After

Omdat jij het niet voor hem doet.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2012 20:12 by bastianus Profiel van bastianus

Omdat hij het kan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-02-2012 20:46 by Forever After Profiel van Forever After

Te makkelijk.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2012 20:51 by bastianus Profiel van bastianus

Waarom likt een hond zijn kont?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-02-2012 21:02 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Omdat ik (buiten de reclame van Page om dan) nog nooit een hond met toiletpapier heb gezien


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2012 22:35 by bastianus Profiel van bastianus

Om jou een paar minuten later in je gezicht te kunnen likken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-02-2012 22:38 by Forever After Profiel van Forever After

Dus het is niks seksueels dat ie zichzelf doet rimmen?


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2012 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 04-03-2012 20:00 by Zoep Profiel van Zoep

Hoe komt het dat musea e.d. de grootste moeite hebben met het bewaren van textiel, terwijl mummies al milennia zonder conservatoren blijven bestaan? Al die vele duizenden mummies van mensen en dieren kunnen toch niet enkel geconserveerd zijn door het droge zand, bijvoorbeeld omdat ze in een piramide lagen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-03-2012 20:43 by M. Profiel van M.

Waar kan ik nou Studio Sport kijken? Ik wil NIET de uitslag weten (al ontkom ik daar niet aan na een blik op nos.nl), ik wil gewoon kijken, alleen een uur of twee nadat het uitgezonden wordt. Wie weet dit?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-03-2012 20:44 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Waar is Mutilator? Opgenomen?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-03-2012 20:46 by M. Profiel van M.

Zo irritant. Op uitzendinggemist.nl staat niets. Op nos.nl staat niets. Ja, de uitslagen. En de reacties na afloop. Maar het programma zelf is NERGENS te vinden.

Waar blijven de kamervragen?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-03-2012 20:46 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 4 maart 2012 20:43 schreef M. het volgende:
Waar kan ik nou Studio Sport kijken? Ik wil NIET de uitslag weten (al ontkom ik daar niet aan na een blik op nos.nl), ik wil gewoon kijken, alleen een uur of twee nadat het uitgezonden wordt. Wie weet dit?
Uitzending gemist? Of anders wordt het vannacht herhaald.

edit: Mag niet blijkbaar.

Video's van Eredivisie Live wedstrijden zijn tijdens speelrondes exclusief te bekijken door Eredivisie Live internet abonnees. U dient hiervoor te zijn ingelogd met uw account. Vanaf maandagochtend zijn de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden voor iedereen te bekijken.

Toch vannacht maar kijken dan of misschien staat er wel wat op youtube, maar dat is meestal toch met een spoiler erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-03-2012 20:51]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-03-2012 20:51 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 maart 2012 20:46 schreef bokkie666 het volgende:
Uitzending gemist? Of anders wordt het vannacht herhaald.

Uitzendinggemist niet. Youtube niet. Nos.nl niet. Ik vind het wel een beetje irritant. Ik weet de uitslagen nu al omdat ik op nos.nl keek. Maar een samenvatting is daar niet te vinden. Op bv. eredivisielive.nl ook niet. Ja, als ik een betaald abonnement heb. Maar zelfs dan moet ik eerst die website op en zie ik dus de uitslag van tevoren.

Vannacht ben ik hoop ik aan het slapen, en morgen hoor ik het toch wel van collega's. Ik had het gewoon zelf ff willen zien, ik was op het moment dat het uitgezonden werd ergens op bezoek.

Maar toch bedankt voor het meedenken . Vind het een beetje flauw van de NOS.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-03-2012 20:57 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 4 maart 2012 20:51 schreef M. het volgende:
Uitzendinggemist niet. Youtube niet. Nos.nl niet. Ik vind het wel een beetje irritant. Ik weet de uitslagen nu al omdat ik op nos.nl keek. Maar een samenvatting is daar niet te vinden. Op bv. eredivisielive.nl ook niet. Ja, als ik een betaald abonnement heb. Maar zelfs dan moet ik eerst die website op en zie ik dus de uitslag van tevoren.

Vannacht ben ik hoop ik aan het slapen, en morgen hoor ik het toch wel van collega's. Ik had het gewoon zelf ff willen zien, ik was op het moment dat het uitgezonden werd ergens op bezoek.

Maar toch bedankt voor het meedenken . Vind het een beetje flauw van de NOS.
NOS kan er ook niks aan doen, vermoed ik. Het zal wel aan eredivisie live liggen.

Mijn broer heeft er een abonnement op, toch wel makkelijk want alle samenvattingen zijn dan een uur later via het digitale kastje op te vragen. Gister een samenvatting van een kwartier gezien van Arsenal - Liverpool, heel netjes. Alsof je het zelf hebt opgenomen, doorspoelen enzo kan allemaal.

edit: Maar alle doelpunten zijn straks wel te zien in het NOS praatprogramma.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-03-2012 20:58]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-03-2012 21:00 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 maart 2012 20:57 schreef bokkie666 het volgende:
NOS kan er ook niks aan doen, vermoed ik. Het zal wel aan eredivisie live liggen.

Hm, als ik dan ff op de stoel ga zitten van de gewone Henk en Ingrid die gewoon ff voetbal willen kijken op het moment dat het ze uitkomt, snap ik het niet. NOS zendt toch ook uit om 19:00? Waarom hebben ze dan niet de rechten om het nà 20:00 online te zetten? De rest van de publieke omroep gooit het toch ook op uitzendinggemist.nl?

Ach ja, ik ga wel dat ouwehoerprogramma kijken straks. Is ook alweer een tijd geleden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen