|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom vraag je het dan nog? |
|
Als ik een cassettebandje in de magnetron stop en hem daarna een half uurtje in de bleek dompel, kan ik die dan nog afspelen ? |
|
En als ik nu calvé saus over mijn vinyl smeer kan ik dan beter gaan eten ? |
|
Gaat het wel, KHPLF? |
|
quote: Syndrome of a Down. |
|
Pipo of a Clown. |
|
Ik denk dat hij Ed zelf bedoelt, die is 2.13. Zijn broer Rob is 2.24, en dus nog wat langer. Ze waren inderdaad altijd bij Wâldrock. Bareuh... |
|
Kan iemand in normaal Nederlands uitleggen wat EDI is en hoe dat in de realiteit gebeurt signature |
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Electronic_Data_Interchange ? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bij dynamo outdoor zag ik opeens iets in m'n ooghoek en toen ik omkeek stond die Ed dan achter mij. En dan net achter hem torende er nog iemand boven hem uit, zijn broer dan blijkbaar. Zegt die Ed droogweg: 'ja das lang he'. Heb me dan maar snel weer omgedraaid. |
|
quote: dank. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ed krijg je inderdaad niet maar zo omver gebeukt. Nergens voor nodig ook. Lijkt me meer iemand die je met een raketwerper ofzo om moet leggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ed hoeft niet omgelegd te worden. Hij is trouwens wel een stuk dunner tegenwoordig, dat is dan wel weer jammer. Bareuh... |
|
quote:Zonde. Nergens voor nodig, al dat afgeval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Over om zeep helpen gesproken. Hoe voorkom je dat bamboe terugkomt na het weghalen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Een pandabeer inhuren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Bruce Banner |
|
Google I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dacht direct dat .. |
|
quote:Horg of Abbath? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:boerzoem! |
|
quote:Die zou ik liever als tuinkabouter hebben. Zo weggelopen uit een boek van Rien Poortvliet, die Varg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij klinkt ook als een tuinkabouter. Een tuinkabouter die van plan is de wereld van de tuinkabouters te overheersen, dat wel. |
|
Ik zal Abbath een mail sturen voor ik de tuin volstort met beton. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |