![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
K had zelf ook pech, mn soep is hierdoor aangebrand ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Errr... Elke willekeurige electronica-boer? Volgens mij zijn dat niet hele bijzondere dingen en zijn ze vrij makkelijk verkrijgbaar! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Of je knipt de stekker er af en zet er een europese stekker aan. ![]() |
|
quote: Krijg je dan geen probleem met 110 (amerikaans) en 220 volt? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
120 of 240 is best een verschil ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Dat verschil neem je met een verloopstekker van US naar europees ook niet weg. Dan moet Bart op het apparaat kijken voor welke spanningen het geschikt is. Meestal zijn ze tegenwoordig autoselecting en is het geen probleem. Maar als Bart bedoelt dat het apparaat enkel op 120V werkt dan moet ie inderdaad aan een omvormer oid. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-06-2012 22:56] ![]() |
|
quote: Hahaha, respect! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-06-2012 22:56] ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Vraag: Waarom is Jezus zo vaak zijn handen kwijt? Ik wil een Jezusbeeld kopen en als ik op marktplaats kijk, is het heilige lam heel vaak zijn hand(en) kwijt, het arme schaap. Je zou toch denken dat je een beetje voorzichtig doet met jezus? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Heb je een gat in je hand? ![]() |
|
quote:Dat is symbolisch, en verwijst naar Filippenzen 2:13. God (i.c. Jezus) brengt het handelen bij mensen teweeg, het is aan hen om het 'handelen' van onze Heer en Heiland over te nemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
'Kijk mama, zonder handjes!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik hoop toch wel dat jij je taak hier op aarde serieus neemt, vriend Illu.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat lijkt me inderdaad wel handig. ![]() |
|
Mits in handelbare toestand, natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Eigenlijk was Jezus de eerste persoon die 'handsfree' opereerde.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Daar had hij wel een handje van, ja. ![]() |
|
Eigenlijk kunnen we de bijbel zien als een soort 'handvest' met duidelijke richtlijnen voor onze opdracht hier in dit aardse tranendal. Waar wening is en tandengekners. Menigeen wast echter zijn handen in onschuld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar om het meeste uit de bijbel te halen, is samenwerking wel noodzakelijk. Vele handen maken namelijk licht werk. Jezus zelf stak dan ook graag de handen uit de mouwen om een handje mee te helpen. ![]() |
|
Toch verzette hij zich menigmaal met hand en tand tegen de daar geldende autoriteiten. Je zou soms zelfs van 'onhandelbaar gedrag' kunnen spreken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat klopt inderaad. Af en toe droeg hij vuur in zijn ene hand en water in de andere. Maar eerlijk is eerlijk: hij stak vaak genoeg zijn hand in eigen boezem om zo de situatie toch in de hand te houden. ![]() |
|
Stak hij ook vaak zijn hand op om vragen te stellen? ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Dat ligt nogal voor de hand. Of reik jij nu met je hand naar de hemel in een poging om van hoger hand in te grijpen opdat wij de hand niet aan de ploeg slaan? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |