![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon een tattoo van een knap gezicht op je gezicht laten tattoeëren. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Rechter muisknop op de tabbalk (niet op een tab zelf) en dan "Tabs on Top" klikken. ![]() ![]() |
|
Pfffff! Was dat even dom van mij. Hartelijk dank Helvete!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Graag gedaan hoor stigma! ![]() ![]() |
|
waarom staat die firefox altijd direct over de Gig qua grootte? ![]() signature ![]() |
|
Op m'n vista pc krijg ik best vaak een waarschuwing over het grote geheugen wat firefox nodig heeft. En op deze nieuwe notebook met windows 7 ook al. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
soms zelfs over de twee gig... abnormaal maja explorer is ook al zo fokkin traag [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-05-2012 22:26] signature ![]() |
|
Me too. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ligt dat niet aan de internetpagina's met flashrommel ipv firefox. ![]() |
|
tsja, wat doe je daaraan? signature ![]() |
|
Teveel pagina's met flashzooi open bedoel je, bokkie 666? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Opera installeren [/OWW] ![]() ![]() |
|
quote:Ja en of andere zooi. Maar werkt adblocker daar niet tegen? ![]() |
|
quote: Geen idee wat jij ermee doet, maar Firefox draait bij mij enkel rond de 400 MB als er een stuk of twintig tabbladen van blogspots open staan. Heb het nog nooit meegemaakt dat het over een GB ging. ![]() |
|
Misschien ligt het aan de build. ![]() |
|
Misschien ligt het aan de unmengen aan gore ende achterlijke zooi die standaard bij jou draaien, Bart... Bruce Banner ![]() |
|
quote: que? signature ![]() |
|
de versie. ![]() ![]() |
|
O. hmm... signature ![]() |
|
Denk eerder de hoeveelheid applicaties die eraan hangen. [edit]Net even gekeken, sjezus Bart, mijn FF draait op nog geen 1/10 van dat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2012 23:27] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Explorer ging ook al zo traag, maar die stond max op 300 MB signature ![]() |
|
En als je nou enkel surft en geen pron download? ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Hoeveel tabbladen zet je open? En wat voor sites zijn dat? Met die laatste vraag teken ik mijn doodsvonnis. Ik besef het. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |