![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een verkrachte vorm van het Nederlands bedoel je dan zeker .. ![]() |
|
/eens. Hoe die gasten het klaarspelen om dat Tien voor Taal met regelmaat te winnen is me een raadsel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dat is de houding van VARA richting minderheden, laat ze maar winnen, hebben ze ook eens schik. ![]() |
|
Hebben ze ook nog eens wat. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hoe slecht is het om als schilder je handen schoon te wassen met pure thinner? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
42 ![]() |
|
quote:Handdoek over de radio leggen. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Wat een onzin, muziek in de badkamer. Gewoon zelf onder de douche zingen man ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Ach een keertje is niet erg, dagelijks verhoogt de kans op kanker, en huidaandoeningen als eczeem enzo. En dan heb je de schildersziekte nog: http://www.hersenstichting.nl/alles-over-hersenen/hersenaandoeningen/ops.html ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Wait, what? Mijn vader doet dit dus misschien al decennia... ![]() Toch eens aan z'n jas trekken. Schildersziekte's heeft 'ie zeker, hij ruikt bijna totaal niks meer (handig bij het schijten, minder handig bij een gaslek). Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Die reukzin verdwijnt wat sneller, maar heeft hij ook die cognitieve problemen die er beschreven staan? Op wiki staat er nog meer: Mensen die lijden aan het OPS: zijn vaak verward; kunnen zich slecht oriënteren in ruimte en tijd; kunnen hun aandacht niet lang op iets richten; kunnen slecht samenwerken en onthouden; hebben een gebrek aan logica; hebben een verstoring van het bewustzijn; hebben waarnemingsstoornissen; hebben (soms) last van snelle wisseling van stemming of persoonlijkheid. hebben (soms) last van extreme vermoeidheidverschijnselen hebben last met het kortetermijngeheugen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hoeveel schilders zitten er wel niet op dit forum? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Geen idee ik dacht geen enkele. Maar uit je lijstje.... 50% ervan herken ik in m'n vader. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik herken er 75% uit, en ik ben niet eens schilder... ![]() |
|
Tijd voor de dokter, bij dit soort neurologische problemen is het zelden de patient die bij de dokter aanklopt. Je kan ook eerst even zonder je vader gaan voor een advies als hij niet makkelijk mee te krijgen is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik moet er vrijdag toch zijn om mij oren uit te laten spuiten, dus ik leg het meteen ff voor. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Hehe wat dat betreft zijn het ook wel klachten die je snel denkt te hebben. Echter is die orientatie wel een hele belangrijke factor. Maar het is volgens mij ook nog belangrijk dat het door buitenstaanders goed te zien/meten is. Veel mensen vinden dat ze die klachten hebben maar mensen van buitenaf vinden het dan wel meevallen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hypochonder alert! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:JAZKER DE HYPOCHONDER! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Vind dit het beetje hetzelfde als de DSM IV, als je die doorleest heb je ook van alles wat daar instaat last, hehe Ik heb deze klachten echter helaas ook, alleen vanwege een andere oorzaak, mn orientatie is gelukkig een van de wenige dingen die wel ok zijn. ![]() |
|
quote:Volgens mij is de DSM vooral gebaseerd op karaktereigenschappen. Als je die uitvergroot wordt het een stoornis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja, nu komen we in en grijs gebied ben ik bang. Ik vind zowiezo dat iets veel te snel als stoornis omschreven wordt als het gewoon karaktertrekken zijn, dit zal jou misschien ook wel opgevallen zijn in je tijd in de zorg. En ik denk ook dat stoornis een relatief iets is, het is maar net hoe veel last je er zelf, en/of je omgeving in mijn ogen last van heeft (imo). ![]() |
|
Klopt, maar dit is eigenlijk ook al een verouderde term hij is zelfs uit de DSM IV gehaald! Nu is het wel specifieker geworden. Bij deze ziekte kun je wel afwijkingen in de hersenen vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
DSM IV is evilness. Ooit eens zelf aangeschaft toen ik de wekelijkse diagnose verandering moe was. NIET aan te raden voor hypochonders. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |