|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mediamarkt. Niet de eerste keer dat ik daar wat terug breng wat niet naar behoren was zoals het zou moeten zijn. Kopuh kopuh kopuh. Prima, maar dan moet het wel gewoon werken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zit er geen schuifknopje aan de zijkant die je moet verschuiven ivm wifi? Die heb ik op mn laptop rechtsboven aan de zijkant. Staat verder niets bij maar rood is geen wifi, zwart is wel wifi (of andersom). Als wifi werkt gaat er een blauw lampje branden linksboven op het toetsenbord. Hatsjikidee! |
|
quote: Welk wachtwoord gebruik je. Uit de papierenzooi die bij je modem zat? Ik had ook problemen de eertste keer met mijn wifi modem --> Laptop. Hij zag mijn netwerk wel maar ik kon niet inloggen. Bleek dat het wachtwoord in de brief bij het modem niet werd geaccepteerd. Na invoeren van de sleutel die onderop je modem staat werkte de verbinding wel. Als je hier niets aan hebt ben ik verder een te grote noob om je verder te kunnen helpen. Edit: Mischien Google? http://www.computerhandleiding.nl/hardware/wifi-knop-laptop.html http://www.computeridee.nl/faqman/netwerk/draadloos/wifi-adapter-automatisch-inschakelen [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-04-2012 19:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Haha, door zo'n schuifknopje al eens maanden geen internet op een laptop gehad.... me iz BlondT soms.... Boeiender |
|
Hehehe. Het werkt! Zit dit nu op de bank te tikken. Maar het is een raar verhaal. Vanmiddag gebeld met medion, het merk van de laptop. Die snapten het ook niet, misschien iets met de netwerkkaart. Opsturen voor reparatie zou zo'n 3 weken duren. Beter was om naar de mediamarkt te gaan en een andere te vragen. Gedaan, medewerkster probeerde het ook, lukte niet en we kregen een nieuwe mee. Thuis aan, werkt niet. Weer terug, nerd uit de winkel erbij. Gaat met de 1ste zitten en gaat ermee weg. Komt terug en zegt: kijk, niets aan gedaan en het werkt gewoon. En idd. En ik van ja, dat zal wel, wat heb je dan gedaan. Hij ging het van stap 1 laten zien op de 2de laptop. Het lukte hem niet. Hij bekende, dat hij even wat moest downloaden via een kabel (wat hij dus ook al bij de 1ste had gedaan, maar dat verzwegen had. ) Hij komt terug en goh. Het lukte met die tweede nog steeds niet. Goed, we nemen de 1ste mee naar huis en als hij het daar niet doet, dan komen we morgen terug en willen een totaal ander model. Prima. Maar niets aan de hand, code van de onderkant van de modem ingevoerd en het werkt als een tierelier. Ja, medion.. Psycho pippi's pc is mijn ouwe en is een jaar of 6,7 en van medion, ook gekocht in de mediamarkt. En die staat boven nog steeds te werken. Wat een gedoe. Maar bedankt voor alle reacties! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mooi dat het gelukt is ik hang tegenwoordig ook regelmatig savonds op de bank met mn iPad, bevalt uitstekend ... hoe de hazen lopen ... |
|
Soms heb ik zin een in roesje maar even geen wiet in huis. Om de zoveel maanden "clean" ik m'n vergruizer uit. Komt meestal wel wat los, maar volgens mij heb ik net plastic gerookt. Beetje licht in mijn hoofd en misselijk nu. Hoe schadelijk is dit? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
ik denk dat het niet veel meer schade zal doen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Had je laatst ook al niet zoiets gepost in het Godvertopic, M.E.I.D.? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Kan, ik weet het zelf eerlijk gezegd niet meer. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Overweeg eens een stalen vergruizer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben ik, als inwoner van Limburg, strafbaar als ik wiet koop voor een belg? Gewoon bij de coffeeshop. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Gok van wel. Black seeds of bunny! |
|
YO, dat plastic heb ik ook wel eens gehad, niet zo heel erg, wel extra hard gaan, haha. Heb daar wel van geleerd dat ik idd geen plastic grinder meer gebruik. Overigens, GIRL, zoek je het om even strafbaar voor mij te zijn? |
|
quote:Plastic is kut man, stink verschrikkelijk en ik word er gewoon misselijk van. Ben wel van plan er gewoon mee door te gaan. Laatste zin snap ik niet. Woon jij in Belgie? Ik neem met plezier een gram wiet voor je mee. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Valt dat niet gewoon onder dealen dan? |
|
quote: Ik woon niet in Belgie, maar mn vaste adres is even "op vakantie" dus vandaar. mail ff je mailadres, lult wat fijner. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 02-05-2012 10:58] |
|
Dat dacht ik dus ook... En als je het met het geld van de belg koopt dan is het voor derden en zal het onder de regeling van de wietpas wss ook niet mogen... Of ze het kunnen checken is natuurlijk een tweede Black seeds of bunny! |
|
Hoe werkelijk is de Nibiru dreiging? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: 0,0. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik wist dat jij degene zou zijn die als eerste zou reageren. Waar baseer je de 0,0 op? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Waar baseerde je dat op? Ik baseer die 0,0 op het feit dat wij een dergelijk object (wat zo dichtbij zich zou 'verstoppen') zeker wél zouden zien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Youtube filmpjes. Ik ben wel siked voor een extinction level event, maargoed, het blijkt dus een hoax. =[ Aight, even een Q&A gelezen op de Nasa site. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 03-05-2012 11:28] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ben ik het niet mee eens, ik denk dat er toch een behoorlijke dreiging in schuilt. Al is het niet van de planeet maar van die internet community. http://www.niburu.nl/ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |