![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien wel een uberfancy dildo, meid. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
de spanning is te snijden! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Weet iemand het Engelse woord voor jarretels? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Garters. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Volgens Google vertaal suspenders ![]() |
|
quote: Dank! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat lijkt me inderdaad een betere. Als ik google op suspenders dan krijg je bretels. ![]() ![]() |
|
quote: No problem. Ik moest het overigens ook opzoeken, daar niet van. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Hehe, geeft niet. Mijn vaste vertaalsite vond hem niet. Ik kan me overigens niet heugen het woord eerder te hebben gebruikt/gelezen/gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Op internet faked iedereen zijn kennis... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Gratis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jammer van de tramp stamp trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Godver, die had ik aan kunnen zien komen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Het is vaak handig om het Wikipedia-artikel op te zoeken en dan op Engels te klikken. Vooral als het gaat om begrippen/namen die niet in een woordenboek te vinden zijn. ![]() |
|
quote: Oh! Dat is een goede tip! ![]() Ik ben eigenlijk gewend om bijna alleen maar de Engelse wiki te gebruiken, dus daar had ik nog niet aan gedacht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
gaat er nog iemand vanuit zwolle naar obscene extreme of komt er nog iemand over zwolle? wil je dan even contact met mij opnemen? i.v.m. partijtje rectal smegma cd's.... dank! hri@kpnmail.nl zo, al geroggeld! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 05-07-2011 13:33] co-operation not competition! ![]() |
|
quote: "I'll have your guts for garters" is sowieso de beste Engelse uitdrukking ooit. ![]() |
|
kan iemand me helpen aan een plaatje van die hilarische fotosoep van de albumcover van Immortal balletles in the North ![]() |
|
Kan iemand mij vertellen of ik nou wel of niet een voordeelurenabonnement van de ns op mijn ov-chip kan zetten? Ik heb een persoonlijke ov-chip en blijkbaar kan ik wel een nieuwe kaart kopen, maar kan ik het abo ook als product op mn persoonlijke chip zetten? (echt súper al die onduidelijkheid!) Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ja hoor, dat kan zeker. Heb ik zelf ook. Je schaft via de site van de NS een voordeelurenabonnement aan, en deze kun je vervolgens bij de kaartautomaat op het station als product op je persoonlijke ov-chipkaart zetten. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 06-07-2011 17:36] Bareuh... ![]() |
|
quote: Niemand?? ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2539742/1?hl=balletles Stond in dit topic, en was gemaakt door Aaaaarco maar die heeft hem van teh netz gehaald. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Volgens mij heeft ie die nog op zijn FB staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Heb je dan wellicht ook (een link naar)zijn FB adres? Alleen op Arco zoeken schiet niet echt op... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |