|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb vaak gehoord van Gorgoroth, maar het nog nooit gehoord. Noem eens wat nummers? Dan zal ik eens wat downloaden. 11.45: restate my assumptions |
|
zag laatst nog een Avi-tje van een live opstreden van hun...erg ruk...ze zagen er debiel uit en de zanger kon nog maar net zijn vocalen dr uit krijgen.... Suck my piss |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-04-2007 22:17] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-04-2007 22:17] |
|
wat is er toch mis aan de nieuwe schijven van gorgoroth. Ik ben van mening dat die net zo ruig zijn als het oude werk (maar wel beter geproduceerd). Ps. op destroyer staat eenn geweldige cover van darkthrone |
|
Zeer prettig idd. Np: Bergtrollets Hevn |
|
np: gorgoroth - revelation of doom wat een leip drumgeluid.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ken alleen Antichrist en Destroyer en ik vind ze allebei SUPER vet!! DEEEEEESTROOOOOOYYYYEEEEEEEERRRRRR!!! |
|
Ik had (volgens mij) Pentagram vroeger op tape, toen ik nog geen CD-speler in de auto had. En die cassettespeler ging af en toe bandjes op hoge snelheid afspelen, moet zeggen dat dat bij Gorgoroth een ervaring apart was. |
|
Hehe, dan klinkt die zang nòg hoger. Hmm ik moet echt een keer achter Antichrist aan... |
|
Antichrist is tof! Gorgoroth rules zowiezo. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-11-2002 12:34] |
|
Die zanger, Pest, is met gorgoroth gekapt omdat hij een vriendinnetje had gevonden in de VS. Da's ook niet troe |
|
pentagram is wel hun beste ooit, hun slechtste ongetwijfeld incipit satan |
|
ik ken de band niet echt goed maar wel wat nummers zoals a world to win en litani til satan, maar erg boeien kan het me niet leuk voor af en toe of om er een kopietje van te hebben slingeren ergens |
|
Hoe is't nu met hun zanger?Zit hij nog altijd vast? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Under the Sign of Hell rockt stevig!!!! |
|
heersch.. we hebben ze gecoverd. maar jah dat klonk natuurlijk voor geen meter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hahaha |
|
quote:Ja, die zit nog vast ... maar ze gaan binnenkort wel de studio in had ik begrepen. |
|
quote: Zonder zanger of nemen ze hem apart op met cassette/MD/DAT-recordertje of hebben ze gewoon een hele lange mic snoer? |
|
quote: Waarschijnlijk zingt hij gewoon zo hard dat ze het in de studio kunnen horen terwijl hij in de gevangenis zit. En trouwens dioe jongens namen het vroeger niet zo nauw met geluidskwaliteit, dus dat maakt verder ook niks uit. |
|
Of de zanger mee ging had ik ook niet begrepen uit het stuk tekst wat ik laatst gelezen heb. |
|
Mmz.. is me niet opgevallen. Incipit Satan is iig We shall enslave the weak, crush our enemies, stand shoulder to shoulder, hand in hand. And be as one together until the end of days! I love you Erik! (Warrior_of_Odin) |
|
np: Gorgoroth - Katharinas Bortgang |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |