![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net m'n rijbewijs weer opgehaald, voor de derke keer verlengd. Nu dus een pasje, wel zo handig. Dus alweer 20 jaar m'n rijbewijs, waar blijft de tijd... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
zo'n pasje is voor mij ook ideaal. ik denk dat zo'n papiertje niet lang had bestaan ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
17 maart m'n eerste les, hatseflats. ![]() |
|
Grey, begin Maart eens tijd voor een nyyppä? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Huh? Eerste keer verlengen na 10 jaar, 2e keer verlengen na 20 jaar, ... ![]() |
|
Gisteren achter zo een theorie-boekje gegeaan, in de zomervakantie wil ik succesvol een theoretisch en praktisch examen afgelegd hebben! [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 20-02-2008 15:17] Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Tering. Net een reservering gedaan om mijn auto-theorie te gaan halen. Dat is nog niet zo eenvoudig. Het snelste wat ik (door heel Nederland genomen) kan en wat nog enigsinds bereisbaar is, was pas 10 maart in Dordrecht. Dus 10 maart... nog de tijd om veel te oefenen maar tot nu toe steeds 0 fout in oefen examens sinds ik het boekje heb doorgelezen. ![]() edit: die reserveringssite van de cbr wil gewoon niet doorladen zodat mijn reservering gewoon niet lukt ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-02-2008 22:21] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
0 fout in de oefen examens met open en meerkeuzevragen? Succes alvast. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:U komt donderdag maar langs met een agenda. Direct nieuwe seizoen House kijkselen, waarvan je al 2 stuks hebt gemist. P.S. neem je mn banden mee? quote:Welkom in de wereld van het CBR. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:open vragen heb ik niet. Ik ga eens kijken of ik het ergens op internet kan opduikelen. 0 fout in meerkeuze dus. 't scheelt enorm dat ik nu veel meer inzicht heb in het verkeer omdat ik vaak meerij en ook zo'n beetje alle borden ken. Ik weet nog dat toen ik 18 was er veel meer moeite mee had. Alleen de dingetjes hoe zwaar een aanhangwagen mag zijn en hoe ver iets mag uitsteken waren de punten waar ik even wat aandacht aan heb moeten besteeden. Maar jah.. eerst het examen maar maken ![]() thanx iig ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:nou idd. morgen maar even contact met mijn rijschool opnemen want ik krijg nu alleen nog maar foutmeldingen en het mijn geduld raakt wat op. [edit] had ik eerder moeten zeggen want ik ben nu al 1 stap verder.. ben bij het betalingsdeel [edit] toch veer foutmelding.. .I give up.. nu al 3 uur bezig om te reserveren. Ik heb veel geduld, maar dit is onmogelijk. [edit] okeee.. toch nog 1 keer gebrobeerd en het is gelukt ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-02-2008 23:13] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
zo net mijn proefles gehad. Geen hopeloos geval gebleken. 22 uur rijles heb ik nodig. Valt me alles mee. Kon zelfs na uitleg meteen perfect inparkeren ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
ik hoop hem half maart te hebben. elke dag lessen 3 tot 4 uur. Opgehaald vanaf mijn werk, thuis afgezet, prive les. tot 5 examens in het pakket (mocht het misgaan ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Euh? Zo iemand ziet jou rijden, en zegt "Zozo jongedame, jij bent er na exact 22 uren wel klaar voor." Rijschool Nostradamus. ![]() Maar wel netjes, uiteraard. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 19:55] Bruce Banner ![]() |
|
quote:ehehehe neen, ze hebben een soort punten systeem en er is gekeken naar verschillende onderdelen. Het terug schakelen van 4 naar 2 ging slecht. dus 5 punten. anticiperen ging goed 1 punt ect.. Uiteindelijk kom ik op een bepaalde score uit en die kwam overeen met 22 uur les. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ach, zolang je maar niet van de 5 volgas terugschakeld naar de 1... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:komt vast nog wel. Mij kennende kan ik iets goed, en denk ik heeee misschien kan het ook anders en ga ik hele rare fratsen uithalen.. zo een keer over de kop gevlogen met de fiets omdat het niet handig is om met je handen kruislings te gaan fietsen. Op een haar na lantarenpaal gemist, gelanceerd door stoeprand.. gelukkig in het gras geland.. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Puntensysteem. Ik neem mijn verantwoordelijke werk denk ik te serieus om prognoses te maken naar aanleiding van een uurtje of 2 met een volslagen onbekende in de auto. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Geer, hoeveel minuten denk je dat ik nodig heb? je mag er 1 minuut naast zitten. Bruce Banner ![]() |
|
quote:Het zal kennelijk wel werken. anders denk ik niet dat ze die 5 examens bij het pakket in doen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:6666 quote:"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst". Wedden dat je kwaad wordt als ze er naast zitten? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:nou, ik was eigenlijk geschokt dat ik er veel minder nodig had dan ik oorspronkelijk dacht.. ik dacht zelf een uur of 40. Viel weer mee. Maar het ging wel aardig hoor. Ik kon meteen wegrijden, hellingproef zonder instructies prima, op schakelen, remtechniek, doorgeefmethode sturen, bochten naar links (naar rechts iets minder ivm niet goed kunnen inschatten nog hoe breedt de auto is) Dis was allemaal goed. De enige twee punten waarop ik matig scoorde waren de beheersing van de auto (jah duh) en het terug schakelen dan. De rest was redelijk tot voldoende. Ik vond het zelf ook wel goed gaan. Ik was even zenuwachtig maar het voelde meteen wel goed. rijinstructeur praat in Jip en Janneke taal, altijd handig ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Zegt ook wel wat over het vertrouwen in jou, hun eigen kwaliteiten, en de kwaliteit van de aangeboden lessen, wanneer ze meteen van 5 examens uitgaan... ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |