|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IK heb 52 lessen gehad eer ik hem gehaald had Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: mijn instructeur ging gewoon beetje lullen met de examinator, waardoor de gehele sfeer best relaxt werd |
|
quote: Waarom ga je dan op je examen ook niet op de rechter baan rijden als ze daar 110 rijden , maar wel een beetje een naaistreek ja. |
|
Nee, dat heet inzicht in het verkeer. Deze man heeft juist gehandeld. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik moet aankomende maandag, denk er eerlijk gezegd nog niet echt over na, maar dat komt zondagavond wel. |
|
quote: Belangrijk is dat je zelfverzekerd overkomt met het rijden, niet gaan twijfelen met oversteken bij een kruising bijv...en spiegels en nog eens spiegels.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Vooral kijken...kijken...kijken en rustig blijven. Tip voor de mensen die volgend jaar rond de vakantieperiode het parktijkexamen willen aanvragen:Doe dit voor de vakantie's...ik heb bijna 2 maanden moeten wachten. |
|
Gewoon aanvragen als je begint dan heb je nog tijd zat om te leren rijden..duurt toch eeuwen. Of je kan zo pakket nemen dan staat je datum al vast voordat je begint. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zo'n pakket. Niet "zo pakket". Of is jouw spraakstoornis zo erg (tong te kort of zo, weet ik veel) dat het terugkomt in je posts? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Typt 'ie met z'n tong? |
|
quote: Helemaal mee eens! Hatsjikidee! |
|
quote: Don't drink and drive! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Je moet tijdens een rij-examen laten zien dat je ook 120 kan rijden op de snelweg. En helaas zaten 2 auto's op de rechterstrook die het iets rustiger aandeden. Maargoed, volgende keer beter. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Voordeeltje van Rotterdam, bijna alle stukken snelweg waar ze kunnen komen tijdens een examen zijn 80km stroken. |
|
Nou lijkt me zo'n grote stad niet echt een voordeel met afrijden (wel om te leren rijden!) |
|
Volgende week praktijkexamen... juij!! Achja, eens je eigen auto nog zo makkelijk naar concerten rijden denk ik dan maar Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ach.. de snelwegen zijn teminste nog redelijk overzichtelijk. Toen ik net in Utrecht woonde vroeg ik me elke keer weer af wie er wanneer voorrang heeft op het onderstaande kruispunt.. Even nadenken lost het wel op, maar het blijft een feit dat veel mensen op dit kruispunt maar wat doen (getuige ook het vele glas/plastic wat vaak langs de weg ligt..). Dat mensen die al op de dubbele voorrangsweg zitten (hier van links naar rechts en vica versa) voorrang hebben lijkt iedereen nog te snappen, maar op het moment dat mensen in dat middenstuk wachten om de voorrangsweg op te draaien en tegelijkertijd mensen net na de verkeersdrempel wachten om of hetzelfde te doen of rechtdoor te gaan is het einde vaak zoek, ondanks de vele vele markeringen. O ja, en fietsers gaan daar nog zo'n beetje tussendoor |
|
Alleen de tekens op de weg laten alles al duidelijk zien ... vind dat een simpele kruising eigenlijk .. |
|
quote: Van boven is het inderdaad best overzichtelijk, maar ter plekke lijken veel mensen het idee te hebben dat het middelste gedeelte een soort van voorrangsrotonde geworden is, en lijkt het alsof iedereen gewoon een beetje random de weg op schiet.. |
|
Uitritten erbij? Gaafheid. "Bij het verlaten van een uitrit dient U al het overige verkeer voor te laten gaan. Dus ook dat wat niet rechtdoor gaat op dezelfde weg al doe jij dat wel, verkeer met de lange bocht, verkeer achter haaietanden etc etc etc... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: quote: quote: Hmm, ik weet het niet hoor, maar betablokkers slikken voor examenstress lijkt me wel wat een paardemiddel. Ze kunnen het reactievermogen ook beïnvloeden, dus ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat een huisarts ze voorschrijft voor een rij-examen. Touché, pussycat! |
|
Vanmiddag om 2 uur praktijkexamen. Als ik zou slagen zou ik pas volgende week maandag m'n rijbewijs kunnen afhalen ivm nieuwe regelingen over rijbewijzen. |
|
succes wat voorn nieuwe regelingen? |
|
quote:Ze gaan nu kijken naar het feromoongehaltge .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |