![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hele moddervette +1 ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote::') er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Lollig topic, echt.. je moet het even lezen. Ondanks dat het Jensen is. ![]() |
|
quote:vooruit, omdat jij het zegt... welk topic is het? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2821992/37 Mijn post op 8 mei ![]() Maar je zou eigenlijk vrijwillig Jensen moeten gaan kijken, ik moet er nu nog om lachen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Damn... Hoe krijgt ze dat voor elkaar!!! quote: Klopt ja. Je hebt nu overigens wel nog extra vragen, maar die tellen niet mee voor je examen. Gevaar inzien ofzo. Beetje raar wel. ![]() |
|
ik moest net op het gemeentehuis gezondheidsverklaring halen GVD 20 euri! procedure: - invullen en opsturen naar cbr - gesprek met medicus van cbr - gast van cbr gaat meerijden in de auto voor reactievermogen test - dan een ja of nee kost zo'n € 100,- extra er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Ik raak er steeds meer van overtuigd dat we afgezet worden door het CBR. Dat een rijles 40 euro kost kan ik me nog enigzins voorstellen met de huidige brandstofprijzen maar dit soort geintjes moeten toch goedkoper kunnen lijkt me. ![]() ![]() |
|
quote: nou godverrr waar ik dus al geen rekening mee gehouden had, was dat die verklaring dus niet ergens in een stelling ligt bij de gemeente maar fokking 20 euro kost! ![]() en omdat ik bij 1 of meerdere hokjes ja heb gezet moet ik óók eerst nog langs mijn huisarts om dat ding in te laten vullen ![]() ![]() duurt me allemaal veuls te lang [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 14-05-2008 11:50] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:Klopt, wij instructeurs leveren zelfs de wagen voor het examen. En geloof me, zo'n examenrit is voor degene ernaast echt niet meer inspanning dan de eerste 20. Beetje lullen of alles uitleggen en aanleren. Verschilt nogal, en in de prijs net andersom als dat het zou moeten zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ja daar had je op kunnen wachten natuurlijk. Is ook niet slim van je ![]() ![]() ![]() |
|
quote:grote mond jij ukkie? ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
ik kreeg laatst te horen dat als ik klaar ben met mijn rijlessen, dat ik vrachtwagens moet gaan rijden voor mijn baas... ![]() ![]() |
|
quote: zeg jij ![]() ![]() ![]() |
|
whoa! het is voor fietsers niet verboden tijdens het fietsen een mobiele telefoon vast te houden! ![]() dit is alleen verboden voor bestuurders van motorvoertuigen, bromfietsen of gehandicaptenvoertuigen. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ja die worden altijd voor getrokken ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Lijkt me ook vrij lastig om met een groepje auto's samen te gaan rijden op dezelfde manier als fietsers dat doen. ![]() ![]() |
|
mijn Rijbewijs is kapot! In drie stukken.te vaak natgeweest. \ ja. Suck my piss ![]() |
|
quote: Toch wel lekker dat dat nieuwe rijbewijs gewoon een pasje is ![]() ![]() |
|
die dingen zijn wel betert ja. Suck my piss ![]() |
|
quote: Tsja.. 10 jaar moet 'ie mee.. Toen ik in Stockholm mijn rijbewijs als ID gebruikte (eigenlijk natuurlijk niet rechtsgeldig, maar paspoort lag in hotel) dacht die security dat ik uit een derde wereld land kwam, zo gammel zag mijn roze papiertje eruit. Maar ik zal het volhouden tot 2012, en dan eindelijk zo'n pasje! ![]() |
|
Ik wil ook een mooi pasje! ![]() Maar ook nog wachten tot 2012. ![]() ![]() |
|
Gewoon per ongeluk in je kontzak laten zitten als je gaat wassen en een nieuwe aanvragen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ojah, want ik was serieus. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |