|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maandag 2 oktober kan ik op voor mijn praktijkexamen, ik hoop dat ik in een keer slaag. |
|
quote: Is dat theorie-examen zo bizar duur geworden de afgelopen jaren, of kies je ervoor lessen te volgen? Het laatste lijkt mij absoluut onnodig als je een beetje redelijk gedisciplineerd kan leren en informatie kan opnemen... Zelf had ik trouwens 0 fout bij theorie en in 1 keer geslaagd mijn praktijkexamen. Wel een hoop lessen gehad. |
|
quote:Bètablokkers. Goed voor je bloeddruk. Schijnt je bloeddruk beneden een bepaalde waarde te blijven waardoor je hormoontjes niet teveel gaan werken. (Adrenaline.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heeft mij enorm geholpen ... ik bleef zakken puur door zenuwen ... |
|
quote:Ben je niet de enige in elk geval... Zeker 85% van wat zakt kan het best maar verneukt het door spontaan de bibbers te krijgen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Betablokkers zijn voor je hart dat je hart rustig is. Die wil je niet voorgeschreven hebben, dan markeer je echt wel wat... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Doe er dan ook geen 4 keer over Go! Go! Go! |
|
Nee, ik doe een cursus meuk ding/dag, volledig verzorgd en wel. Ik werk 40 uur per week, doe al een pittige studie ernaast, sport een keer of vijf per week etc. Ik zie het al gebeuren dat ik de boel finaal verkeerd organiseer/plan en dan een nacht kan doorhalen om toch maar mijn theorie binnen te koppen. Terug in de schoolbanken dus... a.s. zaterdag de hele dag en dan maandag tentamen doen. Ik kan iedereen trouwens aanraden om de eerste rijles NIET op maandagmorgen acht uur te doen . En al helemaal niet in de simulator. "Goedemorgen" (M.: houd je bek), "ik ben Victor, uw virtuele instructeur." "Ga 30 rijden. Ga nu 80 rijden. Ga nu 50 rijden. Ga nu 80 rijden. Ga nu 30 rijden. Ga nu 80 rijden. Ga nu 50 rijden. Ga nu 80 rijden. Ga nu 30 rijden." "Schakel op tijd terug voor de bocht." (M.: houd je bek!) "U gaat te hard om deze bocht te nemen. Schakel op tijd terug voor de bocht. Blijf in het midden van de rijstrook." "U moet meer in het midden rijden." "U rijdt niet in het midden van de rijstrook." "U maakt teveel toeren. Is dit de juiste versnelling?" GRRRR Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gewoon gelijk in de auto en de snelweg op, dan leer je het vanzelf Hatsjikidee! |
|
Ah, the joys of modern technology serving the human race. Or is it? Sometimes, saving money someplace will mean discomfort to someone somewhere. |
|
quote: WTF? Al die uren gestoken in Carmageddon en nu mag je niet eens meer wat toeren maken en een beetje driften? Ik heb zelf trouwens nooit in zo'n simulator gezeten, maar ik denk dat het me wel veel geld gescheeld zou hebben. Het duurde bij mij al een les of vier voor ik het de hele coordinatie koppeling/rem/gas/schakelen een beetje door had .. Uiteindelijk gelukkig wel in een keer geslaagd en inmiddels al weer zo'n 70.000 km zonder schade gereden |
|
quote: Bij het lezen van deze post dacht ik eerst "ja, dat ken ik". Maar nee, ik heb niet in een simulator gereden. WEL had ik mijn eerste rijles op maandagmorgen in de ochtendspits, dat was ZO kut! Elke keer dat de motor afsloeg als ik probeerde op te trekken, stonden er een stel automobilisten met haast achter mij te toeteren, was echt geen fijn begin van de lessen. Plus scholieren die door rood fietsen, etc. Eerste les was meteen een hele vuurdoop. |
|
quote: ik heb nog wel oxazepam liggen voor wie intresse heeft mag je officieel niet bij autorijden maar wie merkt dat nou! |
|
quote: Jaaaaa, dat is een slim idee!!! Jezus zeg, hoe dom kan je zijn. Oxazepam vermindert je concentratievermogen, je reactie- en je coordinatievermogen. Het maakt suf! Dàt lijkt me nou een goed middel om je rij-examen mee te doen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb ze een paar maanden (moeten) slikken, maar er mankeerde toch echt niets aan me, behalve dan dat ik ietwat stressed out was. |
|
quote: Ik deed m'n theorie in 5 keer. Praktijk in 1 keer, zonder pillen. |
|
quote:Klopt, stomme was dat ik nooit faalangst of zenmuwen kreeg van dat soort zaken, maar alleen bij rijbewijs wel .. ach al die lessen heeft er wel toe geleid dat ik goed auto rijd (vind ik zelf, vergelijkend met anderen) |
|
Volgende week woensdag voor de eerste keer op.... Die bibbers heb ik nu al. |
|
Niet doen.. Kun je het? |
|
quote: Jawel, maar de kalmeringspillen zijn al in huis. |
|
Niet teveel he Dubbele dosis mag net Succes |
|
Zit iedereen hier nou aan de pilletjes? Ik mag over een tijdje pas, 14 oktober theorie... Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Vandaag praktijkexamen gehad. Totaal niet zenuwachtig. Alles ging eigenlijk heel erg goed. Alleen een foutje bij het uitvoegen gemaakt. (snelheid op de linkerbaan tot 110 laten terugzakken om naar de rechterbaan te kunnen...). Op zich een stomme fout, maar als de rest van de rit foutloos is moet dat toch kunnen vind ik. Helaas dacht de examinator er anders over. Dag euros........ [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 26-09-2006 15:16] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Sjezus... dat echt balen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |