![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij bepaal jij wanneer je afrijdt. DSe instructeur geeft je alleen een advies ivm slagingskans. Dus als jij vindt dat je er aan toe ben (En meestal duurt tussen de aanvraag en werkelijke afrijdatum toch wel 1,5 maand)dan moet hij het aanvragen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ja, maar ik vertrouw erop dat hij wel enigszins aanvoelt wanneer ik er klaar voor ben, hij doet 't al zo'n 35 jaar. ![]() ![]() |
|
Hij moet ook z`n inkomen garanderen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Als ik het gevoel heb dat ik al een tijdje niets meer leer, vraag ik echt wel een examen aan. ![]() ![]() |
|
Indeed ![]() Ik zie mijn broertje ook geplukt worden op deze manier ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Soms kan het de moeite lonen om een les bij een ander te doen en te vragen wat hij vind...kan je vele euro`s besparen... [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-03-2008 9:07] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dat is inderdaad het overwegen waard, bedankt! ![]() |
|
quote: of die gasten rijden beroerd en klagen dat hun rij-instructeur een lul is.. dat is de voorloper van:"Ik ben gezakt maar dat lag aan m'n rij-examinator, hij moet namelijk een aantal mensen laten zakken per dag".... als je over dat soort dingen in de war zit zou ik eerder twijfelen aan de tandarts dan aan de rij-intructeur waar je na een half jaar voor eeuwig vanaf bent.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ook al heeft de instructeur niet het laatste woord bij het bepalen wanneer je afrijdt, maakt hij/zij vaak wel de afspraak voor het afrijden. En ook al leer je soms niets nieuws meer tijdens de lessen, bepaalde dingen moet je vaker oefenen om onder de knie te krijgen lijkt mij. Natuurlijk zul je wel instructeurs hebben die je een poot uit proberen te draaien, dan is het bezoek van een andere rijschool wel de moeite waard. Maar over het algemeen zullen die mensen wel een vrij normaal advies geven. Er is immers niets beter dan mond-op-mond reclame ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, inderdaad. Dat hele rijden kan elke aap wel, het gaat om het inschatten en leren kijken en reageren op situaties. En dat is nou eenmaal niet in een paar lesjes gedaan. En volgens mij waren vorig jaar zomer die wachttijden juist in oosten (& noorden) van ons land. Want alle examinatoren uit Utrecht moesten daar heen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: dat mag je volgens mij ook zelf regelen, maar voor zover ik weet kunnen rijscholen examens inkopen en er later pas een examekandidaat aankoppelen zodat ze niet die hier genoemde 4 maanden van te voren al hoeven te melden welke druiloor er precies wanneer mag gaan zakken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Volgens mij kan je zelf geen rijexamen aanvragen, maar dat weet ik ook niet zeker. Idd nu is er een groot te kort aan examen data's (elke rijschool) omdat iedereen ineens wil gaan afrijden voor het 'nieuwe rijden'. Kwam ik ook ineens achter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
En ik wilde voor de zomer m'n rijbewijs hebben. ![]() Nou ja, ach, ik heb geen haast. ![]() |
|
http://www.autorijexamen.nl/ http://www.rijexamendoejezo.nl/documenten.htm De aanvraag voor je praktijkexamen wordt in principe geregeld door je rijschool. Deze is aangesloten bij het CBR en kan via een on-line systeem de examenaanvraag en planning regelen. In principe kun je ook zelf je examen aanvragen (komt weinig voor), hiervoor dien je met 1 van de vijf regiokantoren van het CBR contact op te nemen. Kijk op de website van het CBR voor meer info. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:Volgens mij kom je er moeilijk tussen. Net zo als met het theorie examen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Het nieuwe rijden start 1 April dus daar zal je geen last van hebben als je nu begint. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
"Het nieuwe rijden"? Meer info? Bruce Banner ![]() |
|
quote:is zo, alleen is het dus overal razend druk. Mijn rijinstucteur zei dat er dit jaar veel mensen zijn begonnen ivm het veranderen van het systeem. Rond maart en april zijn er dus ontzettend veel mensen aan het afrijden of nog aan het lessen. Ik wist ook helemaal niet dat er iets ging veranderen. Iedereen om mij heen heeft al zo'n pampiertje dus dat is niet echt meer het gesprek van de dag ![]() mjah ik werd daardoor wel even met de neus op de feiten gedrukt wat betreft mijn plan om nu al mijn rijbewijs te hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=3372 ik heb tijdens mijn theorie die nieuwe (test)vragen moeten maken.. MOEILIJK. Ben zo blij dat ik mijn theorie dus voor 1 april heb ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-03-2008 12:05] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: theorieexamen was anders prima zelf te regelen (een paar jaar geleden) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Als een wijf rijden: Snel een hogere versnelling kiezen. Auto in versnelling uitrollen. Laaaaaang voor een verkeerslicht voet van de gas in de hoop dat ie op groen springt (en met het risico dat je achterligger wurgneigingen krijgt). Allemaal om €5,34 per jaar op brandstof te besparen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Nog steeds wel! maar omdat het theorie examen dus drastisch moeijlijker gaat worden vanaf 1 april, wil heel Nederland het NU gaan halen. De rijscholen hebben data's ingekocht. Particulier moet je soms zelfs naar Groningen omdat daar nog een plekje is. Ik ben naar Dordrecht geweest. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
op zich is een beetje beter leren dan toch een beter plan dan zo takkever rijden? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: terwijl iedereen weet dat je rijstijl en gedrag in de auto toch daarna enorm veranderd, ze zouden beter een meer praktisch autorijden aan kunnen leren ipv die stompzinnige zogenaamd miljeu bewuste crap. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |