![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezakt hehe Ik ga nu paar lessen volgen bij andere rijschool en dan examen doen. 3 keer is scheepsrecht!!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Dat is de juiste instelling! ![]() |
|
quote:Of van de examinator. Al-tijd, één van de twee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehe, mijn instructeur was indertijd stomverbaasd dat ik mijn rijbewijs in één keer haalde. Terecht, zo bleek nadat ik mijn eerste auto in elkaar reed. Gelukkig rijd ik tegenwoordig wel redelijk goed. Echt autorijden leer je pas in je eentje en na een paar ervaringen op de weg vind ik. Na het examen heb ik in ieder geval pas echt leren rijden, gewoon door uren maken op de weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het enige wat wij je leren is hoe je veilig van A naar B komt zonder mensen te ergeren of brokken te maken. Echt autorijden ligt in het verlengde ervan en doe je maar in je eigen tijd. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zeg Grey, wat kost een uurtje les tegenwoordig? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ligt eraan in welke stad. Ik ken ze in Den Haag wel voor 50, hier in Groningen gemiddeld ongeveer 37. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Jammer! Maar hoeveel lessen heb je gehad dan? ![]() |
|
Ok, was ff nieuwschierig, thnx. Wat een geld man, heb m'n rijbewijzen van militair naar burger laten over zetten, totale schade 91 gulden dacht ik. (10jr geleden dan he) @greycloak [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-05-2009 13:46] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Zelfde verhaal hier. Wat een geld inderdaad, maar kijk eens wat een investeringen je moet doen voordat je het op poten hebt allemaal... Oh en 3 keer per jaar naar Australië kan ook niet uit als je je auto moet afschrijven binnen 4 jaar etc etc, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zo, net voor het eerst 2 uur les gehad. Ben echt kapot. :') Ik ga nu naar m'n examen toewerken. Ik heb sowieso nog 5 * 2 uur les, en dan hoop ik 'm zo snel mogelijk te hebben. Heb nu in ieder geval het idee dat ik best goed rij. Inschatten en kijken moet nog iets beter, maar verder heb ik het idee dat ik er wel klaar voor ben. ![]() Nog wel effe m'n theorie halen. ![]() ![]() |
|
quote:Kut voor je dat dat wel de dingen zijn waar ze erg op letten ![]() |
|
Weet ik, maar het gaat echt zienderogen vooruit. Het is meer in situaties waar ik nog niet vaak in heb gezeten. Vandaag voor het eerst echt ingehaald op de snelweg enzo, en dan is kijken/inschatten gewoon nog even wennen. ![]() |
|
quote: En als je eenmaal je rijbewijs godverdomme doorrijden met inhalen en niet met 1.3 KM/U verschil, JA!? Verder succes ermee ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Thanks. ![]() ![]() |
|
Over strak parkeren gesproken ![]() ![]() |
|
quote: Ik werd in mijn intake eerst de stad (Utrecht dus) ingestuurd, daarna gelijk de snelweg op. Heb toen ook gelijk al korte invoeg gemaakt, inhalen e.d. M´n rijinstructeur had blijkbaar vertrouwen in me ![]() ![]() |
|
quote:Prima methode, weet je direct wat voor vlees je in de kuip hebt als instructeur. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:En als je een rij auto's inhaalt op tempo BLIJVEN, niet afremmen. Er willen meer auto's langs! ![]() |
|
En godverdomme RICHTING AANGEVEN als je van baan wisselt, afslaat etc. NIEMAND kan raden wat je gaat dan als dat niet doet. Zoveeeeel lui doen dat gewoon structureel niet he *jank* edit: "niemand", ik denk te kunnen stellen dat door het vele rijden ik inmiddels met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen wat een bepaald voertuig gaat doen. En dat meestal op basis van type auto, mate van afstand houden en rijgedrag algeheel. [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 09-07-2009 11:27] ![]() |
|
Trouwens wel fúcking gay dat je een week moet wachten tot je je pasje op kunt halen. Wat is de boete als je in de tussentijd gaat rijden? Neem aan dat je dan bekeurd wordt voor het niet bij je hebben van je rijbewijs, en niet voor het niet hebben van een rijbewijs, toch? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-07-2009 12:14] ![]() |
|
Als je een hoger bedrag betaald(ik weet zo niet hoeveel dit is, dit kan ook per gemeente verschillen), kan je deze de dag zelf nog ophalen. ![]() |
|
quote:Om die flip zou ik me niet druk maken, maar als een medeweggebruiker besluit dat het een mooie dag is om met zijn/haar voertuig tegen de jouwe aan te knallen (helemaal leuk als je een fietser een dwarsleasie rijdt of iets dergelijks) dan hoef je niet bij de verzekering aan te kloppen. In dat geval hoop ik dat je enorm rijke ouders hebt die veel voor je over hebben. Zo niet dan Sjaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Dezelfde dag? Sinds wanneer? Ik zeg dus niet dat het niet zo is, maar laatste keer dat ik keek was het binnen 4 werkdagen, 3 als je mazzel hebt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |