![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan zou ik idd zeker voor de automaat gaan .... ![]() |
|
Whieeeeeeeeej dinsdag afrijden en ik ben nu al zenuwachtig ![]() ![]() |
|
Succes dan ![]() Moet ook maar weer eens beginnen ![]() ![]() |
|
quote: Succes meis! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: kort rokje aandoen ![]() ![]() |
|
quote: ... en waar leer je dat? Tijdens rijlessen, waar Julia nog volop mee bezig is. Helemaal niet raar dus dat ze daar nog moeite mee heeft. ![]() |
|
Lalala theorie gehaald; 1 fout. Want zijn die nieuwe vragen over inzicht trouwens kansloos. Dat soort dingen dienen op een praktijk-examen te worden getest en niet achter een beeldscherm waar je een notabene stilstaand plaatje krijgt voorgeschoteld. Maar ok, het CBR verveelde zich weer eens neem ik aan. Het moet natuurlijk ook leuk voor hen blijven. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Dat snap ik... Maar ik doelde meer op het feit dat ze meer moeite had met zijn commentaar daarop. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Als je er heen gaat voor een medische keuring en men gaat het hebben over wat je allemaal fout doet in je rijstijl terwijl je nog lessende bent.. sja, dan zou ik ook moeite hebben met dat commentaar daarop. ![]() |
|
quote: Je zou het ook als opbouwende kritiek kunnen opvatten. Heb je voor hetzelfde geld een extra rijles gehad... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Zo kun je het zien, maar ik ben van mening dat zo'n vent moet doen waar die voor is ingeschakeld.. medisch keuren. Anders had die maar examinator moeten worden ofzo. ![]() |
|
quote:Gewoon jezelf zijn. Jij betaalt, jij bepaalt. Succes! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mijn wijffie mag woensdag .. eerste keer, maar moet wel lukken denk ik ![]() |
|
Woensdag theorie. Moet nog steeds veel leren. haha. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Al bijna weer rijles? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ja misschien wel :p. Alleen moest vandaag even rommelen met diensten voor deze week. Ik had weer eens fout ingeplanned. :p Ik heb deze week lastige uren,... Sms je wel even ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 14-08-2008 16:50] ![]() |
|
quote: Niet dus ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ghehe vandaag wat ettelijke rondjes gereden achter op het plein, tering wist totaal niks meer lol, het ging ook een paar keer bijjjna mis met 2 boompjes, mjah de auto heeft het weer overleefd, nu op voor den echte rijles ![]() ![]() |
|
Geslaaaaaaaaaaaaaaaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nice. Dus volgend jaar ga jij die 9-persoonsbus parkeren op een 45 graden helling in Slovenie? ![]() ![]() |
|
Ehmmmmmm ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd!! maar zou eerder ![]() ![]() Ik mag hopelijk eind februari! ![]() |
|
quote: Is max voor autorijbewijs niet 6 exclusief bestuurder? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |