![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Filmpjes van de kettingbotsing en alle doden en gewonden bedoelt ze, hé! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
ik zal kijken wat ik voor elkaar kan krijgen ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Grey leeft nog, Lain ook, en Groningen is ook nog aardig intact. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
4 juni intakerijles! ![]() ![]() |
|
En voor mijn gevoel stond ik niet eens zo extreem hard voor lul. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Mwoh, ging beter dan gemiddeld een eerste les. Komt dat jij er ook al een kilometertje of 100 op hebt zitten inclusief bijbehorende bijna-doodervaringen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Vergeet mijn 8 rondjes op de camping in 2002 niet. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Yay!!!! Geslaagd voor m'n theorie!!! ![]() ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd meis! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Thanks ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Goed bezig ![]() Hoeveel fout? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
4 en 1tje was heel stom ![]() Vraag 1. Daar had ik een antwoord gegeven, wilde die corrigeren. Dus drukte op de corrigeerknop, was ik te laat met die ander invullen ![]() ![]() |
|
quote:je hebt dat nieuwe gebeuren gehad? pittig lijkt me? gefeli ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Thank you ![]() Het viel met trouwens nog mee, had het zwaarder verwacht. ![]() |
|
quote: Haha, gister nog bijna door een lesauto aangereden in Groningen.. Het zal toch niet he? ![]() ![]() |
|
quote: Hangt er van af of je op de fiets zat in de buurt van de Paterswoldseweg. Zo niet, dan was ik het niet. Daar zat ik "aardig dicht" op wat fietsers. ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Rij ze vlak die klootzakken op 2 wielen Lain!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Haha, moet daar wel langs op weg naar huis, maar was daar niet nee.. Viel ook best mee hoor, maar beetje pesten mag ![]() ![]() |
|
quote: Ghehe, ik had er 5 ![]() Wijfie voor me had er 37 ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
hoeveel mag je er fout hebben? dat is gewijzigd toch? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Zes fout geloof ik, al weet ik dat niet helemaal zeker. [Edit] Met 37 fout red je het in ieder geval niet ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 09-05-2008 17:30] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote:het siert je dat je 1. jensen kijkt 2. weet dat de muts van dames in de dop is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Onder welke steen leef jij? Ze hadden het er hier op ZM ook nog over die doos bij Jensen. ![]() ![]() http://www.rtl.nl/service/gemist/home/ Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote:ehhh hoewel het missch zo lijkt; ik volg niet élke discussie hier ![]() en daarbij.. als het over jensen gaat word ik stante pede oostindisch doof/blind/ongeinteresseerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 09-05-2008 18:07] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |