![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Papieren rijbewijs komt idd te vervallen, je krijgt nu één formaatbankpas .. ach wel handi g.. ![]() |
|
ik heb hem volgens mij net optijd gehaald vorige jaar..was een bs zeg ![]() |
|
Helaas, gezakt ![]() Over n paar weekjes opnieuw. ![]() |
|
quote:Handig, dit is nu zo'n onding. Zorgt er ook voor dat ik hem misschien eens ga meenemen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: wat klote zeg! ![]() |
|
quote: ik vanmorgen afgereden, met hetzelfde resultaat. Geen grote fouten gemaakt, enkel wat kleinere. Oordeel: zekerder rijden en wat vlotter wegrijden.. ![]() |
|
quote: Juist, alles in bankpas formaat! Gelukkig is die grote onhandige identiteiskaart al afgeschaft. Maar dat pokkerijbewijs past ook in geen enkele normale portemonee. Nu alleen nog de autopapieren op bankpas formaat en de maatschappij heeft weer een grote stap in de goede richting gemaakt ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Kutte is dat ik net een nieuw rijbewijs heb ... nha ja .. ding ligt toch altijd in de auto ... ![]() |
|
quote: En ook ik ben gezakt. Maar ik kon me wel vinden in de uitleg. ![]() |
|
quote:Die van mij is bijna aan vervanging toe, hopelijk krijg ik een bankpas ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik ben even naar scholen aan het zoeken. Hoop binnen 2 weken te gaan beginnen met lessen. ZIN IN ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Oh god, wereld behoed U ![]() Maar veel succes! ![]() |
|
quote: Nee gaat goed komen. Woon toch ver genoeg bij jou uit de buurt. En de eerste lessen (lang geleden) gingen goed hoor ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: en nog eentje gezakt ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
heuh? vanwaar zo lang wachten? Ik kan geloof ik op korte termijn nog een poging wagen. ![]() |
|
Wat kost een rijbewijs vervanging eigenlijk? Ik heb mijn roze papiertje 'pas' 4,5 jaar maar verkeerd nu al in een staat waarbij de portomonnaie het enige is wat alles bij elkaar houdt ![]() Veel zakkers hier op het forum trouwens. Jammer en succes volgende keer! Het blijft toch, naast je skills, een stukje geluk hebben met wat voor situaties je tegenkomt en wat voor examinator je hebt (en wat voor humeur die heeft ![]() Ik heb zelf het idee dat bijna niemand echt kan rijden na die enkele tientallen uurtjes les, tenzij je daarvoor al veel gereden hebt zonder rijbewijs. De maanden na je slagen leer je pas echt rijden en situaties inschatten en zo nodig improviseren.. maar dan moet je natuurlijk eerst even door die officiele test heen. ![]() |
|
+1 Mazzel is echt wel een factor. Ben ook wel benieuwd wat dat nieuwe ding kost idd. Dat vodje van mij is ook wel aan vervanging toe. ![]() |
|
Wellicht dat ook het aantal mensen wat boetes krijgt wegens het niet kunnen tonen van een rijbewijs over een jaar of tien hard gaat dalen, aangezien het onhandige formaat van het oude papiertje volgens mij de enige reden is dat veel mensen het niet bij zich hebben.. ![]() |
|
ik heb mn rijbewijs wel, maar ik haat het echt... ![]() ![]() |
|
quote: Ruilen? ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Ik ben juist gek op mijn rijbewijs ![]() ![]() |
|
haha je lijkt niet echt op me geloof ik, dus zal lastig worden vrees ik. ![]() |
|
quote: Waarom? Rijden is leuk! Forensen is daarentegen een stuk minder interessant, aangezien je vaak tientallen kilometers alleen maar blik voor, achter en naast je ziet, maar zelfs dat is een stuk leuker dan vlees voor, achter en naast je in het openbaar vervoer ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |