|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezellig! 19e is alleen een zaterdag ... en denk jij nou dat amnbtenaren op zaterdag werken? |
|
quote: Ja weet ik. Ik wilde je alleen dan van dienst zijn dat je maandag niet hoeft te werken [edit] wel een tip voor Burzum. Ga morgenmiddag maar even niet naar de Gamma in Maarssen. Dat is 1 van de orientatiepunten [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-04-2008 16:08] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ook goed hoor, moet je alleen wel de 2e verdieping aan stront rijden |
|
8 mei theorie! |
|
quote:ik weet zeker dat dat goed komt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
succes morgen! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:thanx Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Heeeeeeeeeee!!! Ik rij daar ook in de rondte. zenks fur ze warning Veel succes morgen Liesje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ok, nou kom ik daar toch al nooit, dat scheelt. En succes. |
|
thanx! Als je een zilverkleurige toyota ziet, met een driekhoek op het dak met de naam Orhan tussen half 1 en 3, dan ben ik dat en hoe dan al het verkeer maar even tegen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Succes! Begrijp ik overigens goed uit je andere posts dat zo'n beetje je hele nabije toekomst afhangt van vanmiddag? Hehe. |
|
.. om haar vooral NIET zenuwachtig te maken he |
|
quote:nou, zal met de auto naar Noorwegen als ik mijn rijbewijs heb. Ik heb daar dan een stuk meer vrijheid om overal en nergens naar toe te gaan. Als ik hem niet haal, ga ik ook hoor. Maar het wordt dan allemaal een stukje lastiger (lees: minder kleding meenemen enzo ) Én ik heb nog nooit gevlogen. Maar ik ga mijn best doen vandaag. Is wel handig als ik hem heb. Mijn eigen auto staat al gereed voor vertrek Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, het lukt vast wel! Dat nieuwe rijexamen schijnt behoorlijk makkelijk te zijn, met een slagingskans bij poging 1 van 60% ofzo. Succes! |
|
quote:Het is op zich niet moeilijk. Ik ben alleen een beetje bang voor mijn eigen gedrag. Ik wil het vaak graag te goed doen en haal dan ineens hele gekke fratsen uit. verkeerde kant op sturen bij het file parkeren bijvoorbeeld Nog nooit gedaan en twee lessen geleden vond ik dat ineens heel nodig. Ik heb straks eerst nog les, dus dan ik even de puntjes op de i zetten. En meestal als ik eenmaal een tijdje in de auto zit, voelt het heel natuurlijk en loopt het lekker. Ik ga zo nog even de orientatie punten langsfietsen op zoek naar bijzondere situaties en de snelheden en de borden even goed in me op te nemen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Sinds wanneer is dat rijexamen er? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:1 april toch? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Geen idee. Ik heb er al een. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je gaat in ieder geval goed voorbereid op pad! |
|
quote: 1 april voor iedereen, daarvoor kon je kiezen. |
|
quote:Een goede voorbereiding is het halve werk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Niet nadenken, dat doe je maar na afloop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ja idd. gewoon doen, automatisme.. niet nadenken. Ben nu gelukkig helemaal niet zenuwachtig. Heel raar gevoel is dat.. beetje leeg. ode aan de vsm tabletten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dikke joint erbij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |