![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
leren jullie dat ook? signature ![]() |
|
Vorige week nog! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ja.. Petter Solberg signature ![]() |
|
quote:Lees voor de gein de tekst op mijn website. Ja, je hebt gelijk. Maar dan krijg je dus wel het aantal lessen wat ze in gedachten hadden, ook al ben je inderdaad al klaar in 30. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
@Whiterider. Ik heb ook een pakket genomen, met net wat minder lessen dan hij dacht dat ik nodig had. Toen aan het eind nog 3 blokuren er bijgekocht ![]() Maarja, voor mij geen gezeur meer: Ben gisteren geslaagd! ![]() ![]() |
|
gefeliciteerd, op naar de hoofdprijs dan maar: ![]() ![]() |
|
16 april afrijden!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Oeh spannend. Veel succes. Gewoon rustig blijven, en wees overtuigd van jezelf. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dankje, ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten maar ik zie wel. Ik moet geloof ik ook 10 min zelfstandig een route gaan kiezen. Heb jij dat ook moeten doen? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Pas op voor voetgangers aan de linkerkant van de weg! ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Jij ook al wel als je instructeur zijn centen waard is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik weet nu trouwens dat ik fout zat met de goede plek om als voetganger te lopen haha Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Zal hem/haar op zijn flikker geven als hij/zij het niet doet ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Situatiebespreking al gehad? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Vraagje: zijn er mensen die ervaring hebben met een speciaal rijexamen voor mensen met faalangst? Mijn rij-instructeur kwam daarmee en adviseert mij zoiets te doen. Ben al drie keer gezakt met een gewoon rijexamen. Kost wel 100 euro extra. ![]() |
|
quote: Wat een joden. Nou ja, dan ga ik wel gewoon zo'n intake doen en zeg ik dat ik nog geen les heb gehad. Heb al wel gelest, maar dan denken ze vast dat ik heel goed kan rijden ofzo. Zou dat helpen? ![]() |
|
quote:Geen ervaring, maar als je instructeur het een goed plan vindt... Krijg je wat meer aandacht als persoon, je voelt je niet de "zoveelste vandaag" die aan dat tafeltje zit. Onderweg even stoppen, babbeltje... Het overwegen waard. Goedkoper dan lessen + 4e examen me dunkt. Succes! ![]() quote:Ik zou zeggen laat ze gokken, als ze toch zo zeker van hun zaak zijn dat ze je aan de hand van zo'n intake kunnen inschatten dan kunnen ze dat ook wel zonder jouw verhaal. Ik heet "Kaman" en geen "Kamanda" en ondanks dat sommige mods er een genoegen in scheppen heb ik nog nooit een blauwe jurk aangehad. Ik zie dat niet zo. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2009 14:44] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mijn vader heeft dus zomaar zonder dat ik het wist me opgegeven voor rijles. Morgen om negen uur ga ik dus op weg. Nu krijg ik dus wat ik bij het Kinderen topic zo raar vond een camera voor mijn smoel en een vader die een smile heeft van oor tot oor. Zal nieuw voor me zijn. De rij-instructeur is dezelfde rij-instructeur die mijn vader heeft gehad toen hij 18 was. Die man is nu ergens in de zeventig en doet dit nog voor de lol. Ik ga dood van de zenuwen en waarschijnlijk bots ik ook op een paar bomen, maar goed ik maak mijn vader er blij mee. ![]() |
|
quote: Stiekem was het een cadeau van je moeder, ze hoopt dat je die bomen raakt. ![]() |
|
quote: :') edit: hij was fout.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 03-04-2009 20:10] ![]() |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHA goeie, maar jammer voor haar ga ik nu die bomen mijden ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Niet alleen je vader... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |