|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Slotje aub, er stond blijkbaar nog een oud(dubbel) topic op de reservebank. Deze dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3766182 Edit: Slotje op die van de link hierboven aub. Reden zie discussie hieronder. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-09-2011 10:34] |
|
Nee, FA. Jouw topic moet open blijven en die ander mag dicht. Die is om 21.19 uur geopend terwijl de oude pas om 23.09 uur op slot ging. Daarom issie illegaal. Als jouw topic op slot gaat kunnen we in de toekomst allemaal te vroeg topics openen en dit gebruiken als jurisprudentie. Bovendien is deze titel beter voor de search. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij Onweerwolf jij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het is niet alleen qua tijd, ook qua datum. Die was al geopend op 22-07-2011 Maar je hebt zeker een . Die andere had bij het aanmaken al geen bestaansrecht als zijnde een dubbeltipok. |
|
Datum was me niet eens opgevallen. Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens: Ja, in blik dit keer omdat de flesjes op waren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja ach, laten we maar op de consequentheid van de heer M. Oderator vertrouwen. @Bart Zou het Belle Vue kunnen zijn waarvan ik ooit eens Gueuze Lambic gedronken heb? Ik vond het iig een lekker biertje. Eerdaags weer eens aanschaffen. |
|
wordt dit heerlijke biertje nog steeds verkocht? zie het nooit meer ergens liggen.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Gaat die tegenwoordig niet in de verkoop onder de naam 'Oerblond'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op de site van Hertog Jan staat hij niet meer vermeld dus ik denk het niet Zometeen maar ff zo eentje opentrekken Edit: quote: Dat dacht ik ook al, toen ik de biersoorten op www.hertogjan.nl zag [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-09-2011 15:03] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oh het staat gewoon in de URL, dat had ik nog niet eens gezien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Even nog in Google gegooid, maar volgens mij is het niet precies de zelfde maar een bier wat er dicht bij in de buurt komt: http://www.ab-inbevbars.nl/site/1016-nieuw--oerblond.php http://www.ab-inbevbars.nl/site/239-primator.php Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ach ja ik drink het toch nooit, dus mij maakt het niks uit 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Primator heerscht echt fakking hard. Héérlijk spul. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dan heb ik liever deze, net als jij gister 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Ach, ik ken eigenlijk helemaal geen gore biersoort van Hertog Jan. Jan is de man! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
Limburgs toch? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Yep, uit Arcen De brouwerij die je in de reclame op TV ziet, is ook echt de brouwerij. Ik ben er een aantal jaar geleden geweest voor een rondleiding 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Staat hier standaard koud. Net als: Echte aanrader. En: Verder meestal wat wisselende merken en soorten waar ik gewoon zin in heb of die afhankelijk van het seizoen verkrijgbaar zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmm lekker hoor, ik hou wel van Trappistenbier Vooral ook deze 2 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Westmalle tripel Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze is ook erg lekker trouwens, wat mij betreft het lekkerste Tsjechische 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |