|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neem je dan 1 flesje van elk? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik weet niet hoe groot zijn tas is. Maar als je wat bieren wilt proberen koop je het niet per krat lijkt me. |
|
Nee das waar, maar ik baseer me soms liever op meerdere proefbeurten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hehe, 1 of 2 flesjes per biersoort is genoeg. Weet inmiddels wel hoe ze smaken. |
|
Juist als je de biersoort niet kent vind ik om te proberen 1 flesje wel voldoende. Hij zal maar niet aan je smaak voldoen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gewoon elke aldi idd. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik denk dat ik deze ff ga halen bij de Appie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vind ik van de zwaardere bieren één van de mindere. Alsof het alleen om het alcoholpercentage (Wat ik bij deze qua smaak te overheersend vind) te doen is ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-09-2011 13:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Die is me net wat té. Proef teveel gist en daar hou ik absoluut niet van. Ik weet niet eens zeker of het gist is wat ik proef, maar in ieder geval iets enorm ranzigs. Vooral het laatste beetje in de fles.., Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat laatste beetje prut moet je ook niet opdrinken, dat is van het nagisten. Je moet de fles wel voldoende staand laten rusten. Als je hem in de koelkast legt ipv neerzet komt dat prut door je bier [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 25-09-2011 13:55] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
<-- overduidelijk geen kenner. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Er zijn meer bieren waar dat voor geldt, alle nagistende bieren eigenlijk 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kanon=zeer gevaarlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Alleen als hij afgaat Wim 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Elk zwaar biertje is gevaarlijk als je ze wegtikt alsof het gewone pilsjes zijn, Wim. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben wel van plan om ervan te genieten, het wordt geen zuipsessie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat is het hem, ja. Daarom drink ik dat spul niet. Eigenlijk: De Tegenpartij->zwaar bier->gevaarlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom zijn glazen voor zwaar bier eigenlijk niet kleiner dan die van gewoon bier. Doorgaans geldt: Meer alcohol --> Kleiner glas. Voor zwaar bier zijn de glazen juist groter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu je het zegt. Vaag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Meestal past het hele flesje in 1x in het glas, ook best handig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En door de juiste vorm van het glas komen de aroma's beter tot hun recht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Jij mag toch nog helemaal geen bier? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Oh jij bent echt grappig weet je dat! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
O Ik vind die Kanon niet te zuipen btw. Doe mij dan maar een HJ GP. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-09-2011 16:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |