|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Weizenbier bedoel je. Die Nederlandse vind ik vaak wat mat en te easy going. De meeste lentebokbieren trouwens ook. Rochefort! |
|
Toen ik daarnet, op een Leuvens terrasje, aan't wachten was op onze kersverse koning, die het Depot kwam bezoeken, heb ik dit eens uitgetest Heerlijk biertje! Niet te bitter, volle smaak en origineel geserveerd. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Heb ik geloof ik ook al eens bij de Lidl gehaald in de vorm van zo'n tijdelijke pretpartij die ze soms hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gister genoten van o.a. een Black IPA van Emelisse en een Oesterstout van de Scheldebrouwerij, buitengewoon mooie bieren. Ook nog een La Trappe Jubilaris van de tap gehad (ca. twee weken geleden verschenen ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de brouwerij). Lekker laten liggen, weinig spannende dubbel die op alle fronten te flauw is. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Heeft geen zin om die te laten liggen. I totaal geen bewaarbier. Maar het is inderdaad een flauw laf bier die tussen een dubbel en amber inzit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: :') Ja, dat had qua woordkeuze handiger gekund. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Oh jhij bedoelde als in niet kopen? Had ik even niet door Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Bezopen als je dat niet doorhad. |
|
quote: Nee, nuchter, nu goed aanschoten heb ik het pas door Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Die Black IPA valt hier ook goed in de smaak. Vind La Trappe sowieso met afstand de minste trappistbieren... Laat deze dus ook maar staan. |
|
toch lachen dat de mensen die hier denken dat ze van bier houden niet op Borefts te ontdekken zijn. maar ja god als je denkt dat Grolsoh Kanon een goed bier is is dat uiteraard tekendend wat voor ontzentende tokkie pauper je dan wel niet bent. Kanon is voor mensen die echt geen smaak hebben, welterusten stellejte smaakloze mongolen hier net als op muzikaal gebied. ZM is voor mensen die te dom voor woorden zijn. En dat wordt keer op keer bewezen hier en in de band threads. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 27-09-2013 20:30] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
:') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Beetje vroeg in de avond voor een rage drunk post. Wilde nog even vermelden dat Tripel Karmeliet tegenwoordig rond de 1,50 zit bij de AH, ipv 2 euro. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
lekker! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bij de Jumbo alweer maanden voor 1,35 trouwens. Jan Linders heeft de prijs ook verlaagd tot deze hoogte. Het Borefts Bier Festival begon gisteren al rond het middaguur. That explains... |
|
Zo te zien goed aanschoten toen ik hier gisteren postte Aelfric, klopt, was er al om 12 uur toen het festival openging [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 28-09-2013 11:04] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Deze is goed binnen te houden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Haha, mooi ja, ontzettende hater Sorry dat ik er niet was, hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Haha, in vino veritas. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bavaria 8.6 Extreme 50cl, 55 cent, Jan Linders. Geen geld. Nouja, weinig. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Een krat van gekocht, heerlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gisteren met wat vrienden naar brouwerij De Koperen Kat in Delft geweest. Een erg kleine brouwerij, maar wel gezellig. Lekkere bieren ook http://www.koperenkat.nl |
|
Wordt weinig meer gepilst. Zit nu aan de Brand Zwaar Blond. Best lekker. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Er wordt hier dagelijks gepilst, hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |