|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, een stoel krijgen en er dan op gaan staan is inderdaat ook not done. |
|
Zo, morgen weer eens naar het bokbierfestival op het Ledig Erf in Utrecht. Lekker vroeg in de middag, dan nog geen last van bierhipsters. Maar helaas dit jaar een schraal aanbod, slechts 25 soorten bokbieren, gvd, dat schiet niet op en vooraa ook niet aangezien een groot aantal ervan Duitse en wat Belgen zijn. In ieder geval hebben ze wel de Wilde Bok en de Eem Rookbok, dat scheelt sowieso. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Sjeezzz.... Bij een krat hj zit nu trouwens gratis een flesje hj oerblond, schijnt nieuw te zijn. Nog niet gedronken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-10-2011 22:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oeh, interesting. Ik moet binnenkort toch wat HJ inslaan. |
|
quote: In de aanbieding bij de Appie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmm, dat is wel een eind sjouwen. Ik check eerst even de lokale supermarkt. Maar thanks! |
|
Nu bij de ah xl in de aanbieding. Kan zijn dat dat bij de gewone ah ook zo is, maar dat weet ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is zo.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kijk. Er zijn nl ook aanbiedingen die alleen gelden voor de xl versie, vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar die Oerblond is de aanbieding? Of zit die er sowieso bij en is het krat gewoon goedkoper? |
|
Dat laatste. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, mooi. |
|
Gratis bier, altijd goed. Hier om de hoek is een nieuwe toko, die heeft fascinerend bier in de etalage staan. Ziet er uit als bekende merken, maar dan net even anders. Zal wel een keer een foto maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 14-10-2011 23:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen verder. |
|
quote:Wees snel, Primator gaat eruit en wat in de winkel staat kon nog wel eens het laatste zijn. Verder zeker Oerblond, Grand Prestige en Weizener proberen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: We vinden wel een oplossing volgende week. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ah, ok, ik haal gewoon normale HJ hoor. Als er zo'n flesje Oerblond bij zit is het leuk meegenomen. |
|
quote:Je klinkt erg overtuigd. |
|
quote: En anders nemen we gewoon een oerblond kindje uit de speeltuin mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik pak mijn verdovingsgeweer alvast! Start jij de Jeep alvast? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-10-2011 23:47] |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Pretpakketje voor het weekend: - 2 Barbar Bok - 1 Alfa Bok - 1 Texelse Stormbock 0,7 Literfles - 1 Christoffel Bok - 2 Sallandse Bok - 2 Jopen Johanieter - 2 Jopen Ongelovige Thomas - 1 Rochefort 10 - 1 Orval Cheers [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-10-2011 17:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ziet er goed uit man, die Barbar is dat van dat honingbier? 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |