|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En nog in de reclame ook. Het staat tenminste in de folder. |
|
Vandaag voor het eerst gedronken. Ik zag hem gisteren staan en kende hem nog niet. Werkelijk een zeer fijne quadruple. Echt een aanrader. Voor herhaling vatbaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu aan de Palm Sauvin, lekker na een stuk wandelen. Straks nog maar wat Kasteel Bruin wegklokken. Boeiender |
|
Momenteel een goddelijke Orval. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vond 'm erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Die Palm Sauvin laatst ook gehad, lekker fris biertje |
|
Pauper is ook niet meer wat het geweest is. |
|
quote:Leugenaar! Rosebier drinken? Gast echt... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik drink het ook niet. Ik zie het in het foldertje staan. Traditioneel gebrouwen ook nog. |
|
quote: In de Brewdog kroeg verkopen ze die ook per 25ml. Uberhaupt niet bedoeld als bierdrinkbier, dus. Die Bismarck en Tactical Nuclear Penguin heb ik trouwens niet geprobeerd. Had al moeite met de rits Brewdog bieren die ik niet kende. Zonder serieuze hoofdpijn toch de volgende jongens weten te drinken: Dead Pony Club 7.7 Lager Zeitgeist Jackhammer Libertine Black Ale Hardcore IPA Daarnaast goed fan geworden voor vooral Williams Bros Brewing Co. Heerlijke bieren: Birds & Bees, Good Times en Fraoch zijn me zo 1, 2, 3 goed bijgebleven. Veel hop, maar minder 'geforceerd' dan veel Brewdog bieren, imho. Maar eens naar op zoek gaan in Nederland, benieuwd of dat ergens te krijgen is. Marcel H., enige suggesties? You have time. You are doing fine. |
|
quote: De Fraoch (heather Ale) en Ebulum van Williams Brewing Co heb ik weleens bij Bert's Bierhuis in Utrecht gehaald. Die anderen daar niet gezien maar zal me niet verbazen als die bij bv. de Bierkoning in Amsterdam te koop zijn Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vorige week op Texel geweest bij de Texels bierbrouwerij, ik ben helemaal verliefd geworden op het bier vandaar en heb gelijk een pakketje met verschillende soorten. De Skuumkoppe is de lekkerste vind ik, al is de Tripel ook niet verkeerd! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Skuumkoppe is idd goed te doen! |
|
Wat van die Duvel Tripel Hop in huis gehaald voor vanavond. Als het niets is kan ik altijd nog verder met wat Rochefort 6, 10 en een laatste Oesterstout. You have time. You are doing fine. |
|
Vanmorgen vergeten wat witbier in te slaan. |
|
quote: Daar wil ik ook wel een keer heen, maar een vakantie op Texel zie ik niet zo zitten. Kun je daar zo een bezoekje brengen of gaat dat in groepen en als dagtripje via je camping of hotel? Probeer trouwens, wllicht heb je dat ook al gedaan, ook eens wat bieren van Jopen. Die scoren bij mij toch wat hoger dan de Texelse Brouwerij. http://www.jopen.nl/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
die brouwerij kun je gewoon heen gaan zonder van tevoren af te spreken en is zeker een aanrader.... Oh, en als je pannekoek beslag maakt een flesje skuumkoppe er door heen donderen. JUMJUM..... (spelling blijfd lastig ) [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-07-2012 14:22] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Je kan daar gewoon heen, er is een proeflokaal en je kan een rondleiding krijgen al is dat wel in groepsverband. Wij waren 1 dag op Texel laatst en das lang genoeg om van al het moois daar te genieten. http://www.speciaalbier.com/ Ik ben nu een witbiertje van Texels aan het nuttigen, heerlijk voor een warme dag als vandaag. Wat betreft Jopen, die lust ik ook graag maar Texels vind ik persoonlijk lekkerder. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-07-2012 16:46] |
|
quote: Tja en ik heb er nog maar 1, heb jij ff pech! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote:Goed bezig. Hier straks een Franziskaner Weizen. Eindelijk gevonden, in de supermarkt zelfs. |
|
quote: Jij doet het anders ook niet verkeerd! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wel/Geen Schultenbrau? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |