|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ook nog niet. Heb het in de kroeg ontdekt. |
|
Ik ken hem ook uit de kroeg. Volgens mij De Gevel in Zutphen. Over Zutphen gesproken, het is weer bijna zover: http://www.bokbierdag.nl/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hier in de Zaanstreek heb je de Bokkentocht, een kroegntocht waarbij alleen bokbier geschonken wordt. Volgens mij is het dit jaar op 10 en 11 oktober weer, als de Herfstbok uit is 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oban Bay Scallywagger Ik had zo'n pakketje gehad met 3 varianten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De vraag is: is het te hachelen? |
|
quote: +1 De biergrens is de shit! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Juist ja, toen ik nog in Dordrecht woonde kwam ik er jaarlijks. Nu is het ff iets verder, dus komt het helaas niet meer van 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Iemand wel eens dat "abdijbier" van de Lidl geprobeerd? Uit nieuwsgierigheid eens een sixpackje meegenomen, maar had net zo goed een paar flessen azijn kunnen kopen... spelfout weggehaald... |
|
Ik ga maar weer eens naar de Appie, om Hoegaarden te halen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
de laatste tijd ben ik aardig van deze gecharmeerd maar zit nu achter de pc met een smaakt me altijd |
|
quote:Misschien nog eens handig voor in de keuken. Het lijkt mij wel wat, zuurvlees klaargemaakt in bier. |
|
Ik heb hem ook al eens geprobeerd. Dat was gelijk de laatste keer voor mij. Slappe hap zonder enige vorm van karakter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Primator staat in weert trouwens gewoon nog in het schap bij de AH. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nou dan weet faalhaas wat hem te doen staat, ik zou wel ff goed Nasr de houdbaarheidsdatum kijken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Zojuist ook maar even gekocht. Tip: C1000 heeft nog tot en met dinsdag 25% korting op alle speciaalbieren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Behalve dan dat de pils ook in Vlaanderen en de Dommelsch-brouwerij geproduceerd wordt. Arcen doet geloof ik uitsluitend nog de speciaalbieren. |
|
quote: Boeiend, het is en blijft het Hertog Jan walhalla in Arcen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Laatst een blinde bierproef gedaan met tien man. De uitkomst was... bijzonder! 15 verschillende soorten bieren elke keer flink de mond spoelen met water Cijfers geven en gokken welke het was. (En van tevoren aangeven welke volgorde je verwacht wat betreft lekker --> niet lekker) De cijfers van de deelnemers bij elkaar opgeteld gaven een duidelijke winnaar.... Schultenbrau uit fles. Ook een duidelijke verliezer: Bavaria En verrassend laag: Grolsch. Heineken. Ikzelf had bij schultenbrau meteen zoiets van: Damn wat een lekker biertje, dit is gewoon echt de winnaar. Ik dacht alleen dat het amstel was. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Inderdaad verrassend zeg! Nu wil ik meteen Schultenbrau uit fles proberen, maar volgens mij hebben ze die bijna nergens. Enkel blikken... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik heb ook weleens zo'n blinde test gedaan, en dan raden welk bier je proeft. Van de 10 had ik er 5 goed, niet slecht dacht ik zo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Aldi. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:SIKED. Morgen meteen ff naartoe. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
M'n tripje naar de Bierschuur, net voor de Belgische grens in Poppel, weer gemaakt: - St Bernardus Prior - St Bernardus Abt - Keizer Karel Blond - Hoegaarden Grand Cru - Achel Blond - Achel Bruin - Steenbrugge Blond - Steenbrugge Dubbel - Ciney Bruin - Tongerlo Blond - St Benoit Blond - Chimay Blauw - Corsendonk Pater - Westmalle Dubbel En toen was de tas vol. |
|
Oh, ik dacht een kratje van elk. Maarre mooie plek is dat je om je bierinkopen te doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |