|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Onlangs ook geproefd, damn da's een goeie! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
deze meegenomen uit de supermarkt in Brussel, huismerk abdijbier, geniaal spul. 1,60 voor een 75 cl fles. De rochefort 8 en 10 smaakten ook zeer goed, maar die zijn in NL ook wel te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door blackstar666 op 10-01-2012 0:45] |
|
Na een paar jaar eens uit de schuur gevist: La Fin Du Monde, een goudkleurige Canadese tripel van Unibroue, 9%. Bevat onder andere verschillende soorten mout, suiker en kruiden. Dat laatste is goed te merken aan de krachtige volle, ietwat scherpe smaak. Erg prikkelend. Jammer dat ik geen flauw idee heb waar ze te krijgen zijn. |
|
Vandaag weer eens naar België gegaan voor wat speciaalbier. Het zijn uiteindelijk de volgende bieren geworden. Oesterstout (8,5%) Dulle Griet (6,5%) 'N Toeback (9,5%) Zeezuiper (8%) Lamme Goedzak (7%) Strandgaper (6,2%) Delirium Red (8,5%) Pilaarbijter (7,5%) Tongerlo Blond (6,5%) Moeder Overste Tripel (8%) Deugniet (7,3%) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Meer dan de helft is nederlandsch.... Ik kan de pilaarbijter altijd wel waarderen. Hier 'gewoon' aan de Rochefort 8 Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Straks een Deugniet, daarna eens zien wat ik verder aantref. Uiteraard geschonken in bijbehorend glas. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zijn er hier ook mensen die wel eens een speciaalbier festival bezocht hebben? |
|
quote: Verscheidene in binne- en buitenland Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wat voor festival(s) in Nederland zijn je bijgebleven? Wat voor bieren zijn je vooral bijgebleven en waarom? |
|
quote: Winterbierfestival in Gouda is een favoriet van me. Wordt dit jaar op 22 januari gehouden. Erg veel winterbieren, nadeel is wel dat het zware jongens zijn die bij zo'n 7% beginnen en tot een procentje of 12 doorgaan. Daar doe de bieren van Boruwerij De Molen het altijd goed bij. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ben je ook bij het festival aanwezig de 22ste? Ik ga dit jaar in ieder geval het speciaalbier festival in Groningen bezoeken. Dit is een tweedaags festival dat plaatsvind in de martinikerk in het centrum van Groningen (ook een interessante locatie dus) op vrijdag 13 en zaterdag 14 april. Op www.bierfestivalgroningen.nl is meer informatie te vinden. Er worden ook masterclasses gehouden. Ik ben benieuwd wat jouw mening is over dit speciaalbier festival |
|
Of je betaalt gewoon voor je advertentieruimte. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Uhm, ja, dit is wel heel doorzichtig gespam, vriend. Zeg dan gewoon dat je van dat bierfestival bent, dat vinden we heus niet erg. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hihahomofiel!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat bierfestival in Groningen is dat een voortzetting van het festival dat midden/eind jaren negentig to begin 2000 door PUB georganiseerd werd? Eerst in Huize Maas en later in Sportcentrum Kardinge? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ratz Ambrée (Bière Artisinale), ofwel ambachtelijk amberkleurig bier. Brouwsel van een Franse micro-brouwerij uit Quercy. Leuk om op te pikken als je er bent, maar de reis niet waard. |
|
Lidl heeft momenteel Gulden Draak staan. Nu 32 flesjes op voorraad staan in huize XXL. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Net lekker wat biertjes van de Scheldebrouwerij weggetikt. Oesterstout... You have time. You are doing fine. |
|
quote: hee geinig, eens een kijkje nemen daar ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als de marketing niet zo agressief was had ik er wellicht ook een kijkje genomen. |
|
quote: Goedkoper dan in de gemiddelde slijterij? De LIDL's in deze regio zitten nl. ook vlakbij een slijterij, dus ik hoef er iig niet voor om te rijden. Het is overigens dat ik Kestrel Super Strength ken, maar anders zou ik denken dat alle extra sterke pilseners allemaal bocht zijn. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
4,70 voor een tray met 4 flesjes geloof ik, Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan weet ik iig wat ik morgen ga doen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |