![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee bah geen citroen! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dan zijn we het iig over iets eens ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Zojuist mail ontvangen van Hertog Jan. Mijn vermoedens waren juist, Primator wordt niet meer verkocht. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Zonde. Hebben ze nog een (specifieke) reden gegeven, of? ![]() |
|
Nee was een heel summier mailtje verder. Maar er is inmiddels alweer een reply onderweg. Zo makkelijk komen ze er niet van af. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Net ook bij de C1000 geweest. Hebben ze alleen Heinenken bokbier staan... ![]() ![]() ![]() |
|
Chouffe was hier uitverkocht. Wel nog even wat La Trappe Bok gescoord. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Morgen nog effe bij de Appie kijken denk'k. ![]() |
|
quote: Die elk jaar bij blind bokbierproeverijen in de top 5 van beste bokbieren eindigt ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Daar is Oerblond dus voor in de plaats gekomen? Vind het persoonlijk niet zo jammer, vond het het minste biertje van HJ. Heb dit weekend de eerste bokbiertjes weer op! Lekker! ![]() |
|
quote: Enige bokbier dat ik tot nu toe dit jaar op heb is de Duits & Lauret Dubbelbock (wat trouwens een rookbock is). Maar aanstaand weekend gaan er weer veel in op het Bokbier festival in Utrecht waar dit jaar helaas slechts 25 bokbieren aanwezig zijn in tegenstelling tot de 50+ van afgelopen jaren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ach, als je die alle 25 op hebt.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Da's prima te doen verspreid over vrijdag, zaterdag, zondag ![]() PLus de meeste zijn al bekend bij me, en dan zit er ook ngo Grolsch bok tussen aarggghhh Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Net bij de slijterij gehaald: 4x Jopen Koyt (8,5%) 2x Hertog Jan Grand Prestige (10%) 2x Hertog Jan Oerblond (6,2%) En daarbij het BIER magazine gekregen. ![]() |
|
Mitra? ![]() |
|
quote: ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Twee weken geleden een Straffe Hendrik en ik was aangenaam verrast, maar daarna wel goed tipsy. Against God and Government ![]() |
|
Gisteren die Hertog Jan oerblond gekocht. Samen met een sixpack HJ Bockbier en een paar La Trappe bock ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Enorm benieuwd wat jullie van die Oerblond vinden, ik ga 'm zelf morgen proberen. ![]() Hier nog steeds Primator in de schappen overigens. \o/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Heeft iemand die nieuwe van La Trappe al op, Isidór heet 'ie geloof ik? ![]() |
|
quote: Die is toch niet zo nieuw meer? Volgens mij is ie er al een paar jaartjes. Ik heb hem in ieder geval al eens gedronken met een bierproef in 2009. Ik vond hem in ieder geval niet zo heel bijzonder en de Quadrupel blijft favoriet van La Trappe bij mij. Bij de Mitra nu de Kasteelbier in de aanbieding: 8 halen, 4 betalen.... Kasteelbier Bruin (of donker zoals ie nu heet) ![]() ![]() |
|
Persoonlijk vind ik het een lekker biertje. Standaard een 6pack in de winkelwagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zit nu een Grolsch Bokbier weg te drinken (met King Diamond op de platenspeler)...prima te doen. ![]() bub ![]() |
|
Waarom geef je King niet gewoon een stoel? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |