IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pils, bier, speciaalbier. Bier dusch... Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2013 19:49 by XXL Profiel van XXL

Zo maar eens een Petrus Gouden tripel 75cl lostrekken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 07-04-2013 20:00 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En wat vindt Petrus daar nou van?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2013 20:02 by XXL Profiel van XXL

Gelukkig hoef ik op mijn leeftijd aan niemand meer verantwoording af te leggen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-04-2013 20:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 april 2013 19:44 schreef powertieke het volgende:
Ik heb enkel alcoholische vrienden die speciaalbiertjes met respect behandelen.

Zegt misschien meer over jouw vrienden.


Dan zijn het nepperts.

En vriend, geen vrienden.



Boeiender


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-04-2013 21:14 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 7 april 2013 18:53 schreef Dirge for november het volgende:
Uit Westvleteren . Nah degene die het organiseerde is een paar maanden geleden daarheen gereden om een krat te halen.


Stond vannacht op het punt om 14 euro neer te leggen voor een Westvleteren 12 (stond samen met de 6 en de 8 op de kaart in een biercafé). Jammer genoeg was de 12 in de loop van de dag uitverkocht. Erg decadent wel, 14 piek voor een glas bier, maar goed, het is de enige trappist die ik nog nooit heb gehad (al reken ik de bieren van het Oostenrijkse Engelszellklooster - onlangs erkend als achtste officiële trappistenbrouwerij - niet mee). Staat dus nog altijd op de lijst.

Als vervanging maar aan de St. Bernardus Abt 12 gegaan (voor zover ik weet is dat hetzelfde recept, het enige verschil is de waterbron). En meer, en nog meer.

Enfin. Iets met 'kater' en vijf uur na het opstaan nog steeds niks anders kunnen doen dan koffie drinken in de ochtendjas vergezeld van kattenfilmpjes en andere ongein.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2013 21:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 april 2013 21:14 schreef Sonic Titan het volgende:
Enfin. Iets met 'kater' en vijf uur na het opstaan nog steeds niks anders kunnen doen dan koffie drinken in de ochtendjas vergezeld van kattenfilmpjes en andere ongein.


I sense a theme.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-04-2013 21:23 by Dentz Profiel van Dentz

West Vleteren, het glas heb ik al. Nu het bier nog.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2013 21:28 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 7 april 2013 21:14 schreef Sonic Titan het volgende:
Enfin. Iets met 'kater' en vijf uur na het opstaan nog steeds niks anders kunnen doen dan koffie drinken in de ochtendjas vergezeld van kattenfilmpjes en andere ongein.


Kater is voor een groot deel vochttekort en dan helpt koffie?
Dat verdrijft namelijk nog meer vocht uit je lichaam.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-04-2013 21:52 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Geheel tegen de gewoonte in (als ik binnen een uurtje na het opstaan niet gewoon twee mokken koffie kan drinken voelt het serieus onwennig) heb ik éérst een liter vruchtensap soldaat gemaakt. Daarna duurde het nog een uurtje voor ik de kracht had verzameld om daadwerkelijk koffie te zetten.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-04-2013 21:52 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 7 april 2013 21:14 schreef Sonic Titan het volgende:
Stond vannacht op het punt om 14 euro neer te leggen voor een Westvleteren 12 (stond samen met de 6 en de 8 op de kaart in een biercafé). Jammer genoeg was de 12 in de loop van de dag uitverkocht. Erg decadent wel, 14 piek voor een glas bier, maar goed, het is de enige trappist die ik nog nooit heb gehad (al reken ik de bieren van het Oostenrijkse Engelszellklooster - onlangs erkend als achtste officiële trappistenbrouwerij - niet mee). Staat dus nog altijd op de lijst.

Als vervanging maar aan de St. Bernardus Abt 12 gegaan (voor zover ik weet is dat hetzelfde recept, het enige verschil is de waterbron). En meer, en nog meer.

Enfin. Iets met 'kater' en vijf uur na het opstaan nog steeds niks anders kunnen doen dan koffie drinken in de ochtendjas vergezeld van kattenfilmpjes en andere ongein.


De zeer aanwezige heuse biernerd gisteren wist me te vertellen dat die idd zeer vergelijkbaar zijn, maar dat st. B. eigenlijk de originele Westvleteren is. Toen de laatste terug verhuisde naar hun eigen brouwerij hebben ze het recept aangepast. Er moest iets meer een bruine suiker taste zitten aan die st. B. Ach geneuzel allemaal, ik vond die Westvleteren 12 in ieder geval erg fijn. Heel mild van smaak voor zo'n zware unit. En dus lang niet zo duur als je 'm zelf ophaalt, 14 piek is wel heeeel veel.



ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 07-04-2013 23:55 by ErikS Profiel van ErikS

Goddomme, de AH verkoopt tegenwoordig Weihenstephaner Heffe Weissbier. Zo kom ik natuurlijk nooit van die bierbuik af. Grmbl.

Erdinger is overigens een goede 2e, Fransiskaner is ook redelijk goed te doen en de König Ludwig viel behoorlijk tegen.

Tot zo ver mijn avonturen in Weissbierland.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-04-2013 0:06 by faalhaas Profiel van faalhaas

Wit bier is altijd fijn als je na een nacht keihard zuipen de volgende dag onder sociale druk weer stoer verder moet zuipen. Gewoon bier trek ik dan niet echt, maar een witbiertje daarentegen


... hoe de hazen lopen ...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-04-2013 21:10 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Weihenstephaner! Nice, ga ik scoren bij de AH morgen.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2013 21:14 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2013 12:48 schreef M. het volgende:

De Maximus Lentebok was echt briljant.



Wat een ontzettende tegenvaller was dat zeg. Had ik totaal niet verwacht van Maximus. Erg vlak en laf lentebier.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-04-2013 23:52 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 april 2013 21:14 schreef Marcel H. het volgende:
Wat een ontzettende tegenvaller was dat zeg. Had ik totaal niet verwacht van Maximus. Erg vlak en laf lentebier.

Echt??? Heerlijk bitter vond ik hem. Zowat IPA-achtig.

Op het festival was hij wel veel te koud. In Proeflokaal Rubens smaakte hij stukken beter, beter schuim ook.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-04-2013 11:18 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2013 23:52 schreef M. het volgende:
Echt??? Heerlijk bitter vond ik hem. Zowat IPA-achtig.

Op het festival was hij wel veel te koud. In Proeflokaal Rubens smaakte hij stukken beter, beter schuim ook.


Ik vond hem totaal niet bitter. En behalve op het festival ook in De Drie Dorstige Herten gehad waar ie wel op de juiste temperatuur was.
Een echt lekker bittere vond ik de Witchfinder van Butcher's Tears.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-04-2013 12:18]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 12-04-2013 19:20 by Morpheus2000 Profiel van Morpheus2000http://www.last.fm/user/morpheus2000

Lever je lege bierflesjes in bij Berendsen, kom je erachter dat ze net allerlei nieuwe biertjes binnen hebben gekregen.

1. Kasteelbier Hoppy


Mij veels te bitter, dus die koop ik niet snel weer.

2. Broeder Jacob Double Espresso


Erg apart, Bier met koffie. Voor zo af en toe erg lekker.

En er blijkt een Duvel tripel hop uit te zijn...
Verder wel weer de Gregorius meegenomen. Bevalt me erg goed. Wel raar dat bij Berendsen een flesje 4 euro kost en bij Burg bieren kost het anderhalf euro meer, althans wel toen ik daar 2 weken geleden was.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2013 2:30 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik probeer mijn handen te krijgen op bananen/mango/kokosnootbier van Mongozo, maar het is ontzettend moeizaam om dat ergens te krijgen in een kleine hoeveelheid. Ik hoef maar twee flesjes van iedere smaak. Zijn er mensen die dit eerder gedronken hebben en er hun mening over willen geven?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-05-2013 2:31]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2013 19:05 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ja, niet te zuipen!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-05-2013 19:07 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Wel eens bananenbier op, weet alleen het merk niet meer.

Smaakt naar chemiebanaan voor zover ik me kan herinneren.
Net zoals snoepbanaantjes en/of bananenvla.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2013 19:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 april 2013 19:20 schreef Morpheus2000 het volgende:
En er blijkt een Duvel tripel hop uit te zijn...


Ik vind hem lekker! Die van 2012 ook, en nu weer Ten opzichte van de normale wat frisser en kruidiger, en vooral wat meerdimensionaler. Fijn!


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-05-2013 20:16 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 mei 2013 2:30 schreef iPim het volgende:
Ik probeer mijn handen te krijgen op bananen/mango/kokosnootbier van Mongozo, maar het is ontzettend moeizaam om dat ergens te krijgen in een kleine hoeveelheid. Ik hoef maar twee flesjes van iedere smaak. Zijn er mensen die dit eerder gedronken hebben en er hun mening over willen geven?


Volgens mij heeft Ekoplaza standaard Mongozo in het assortiment, wellicht zit er een filiaal bij je in de buurt.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-05-2013 20:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Vandaag mijn flessen Iron Maiden/Trooper bier binnen gekregen. Helemaal niet verkeerd, maar op zich ook weer niets bijzonders. De lege flessen krijgen wel een mooi plekje.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-05-2013 20:43 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Krijg je sneller een pens van speciaalbier?

Im kweeking one, terwijl ik nu enkel meer speciaalbier drink...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2013 21:14 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 15 mei 2013 20:16 schreef Sonic Titan het volgende:
Volgens mij heeft Ekoplaza standaard Mongozo in het assortiment, wellicht zit er een filiaal bij je in de buurt.


Ik heb al naar een aantal wereldwinkels gebeld, daar hebben ze alleen niet alle smaken. Blijkt dat bierenzo.nl een winkel in Rotterdam heeft. Daar ga ik dus maar eens heen. Er zit een Ekoplaza in Delft, als het in Rotterdam niet lukt, ga ik daar eens informeren. Dank!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen