|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik word de laatste tijd erg snel misselijk van bier, maar ik weet niet hoe het komt. |
|
Ik heb hier 4 blikken Schultenbrau in de koelkast staan, maar ik kan me er niet toe zetten ze op te maken. Ik ben toch niet echt fan van dat duitse nat. |
|
Ik heb voor de verandering een krat Argus pils bij de Lidl gehaald, dat is nieuw volgens mij. Maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker. |
|
quote: Dat is dus waarom ik strongbeer drink. Net iets meer smaak dan gewoon pils. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Duits witbier vind ik nog wel te doen trouwens. |
|
Net gekregen op m'n werk (Afscheidsfeestje) Grand Prestige (75 cl) Hertog Jan bieren World Of Beers Volgens mij moesten ze gedacht hebben; Die Jan, die houdt van bier |
|
|
|
quote:Had je liever Metal gehad? quote:Kleine tegenvaller. Smaakte teveel naar banaan. |
|
quote: Probeer Paulaner eens, is mijn favoriet qua Weizen (smaaktest tijdens kroegentocht in München gedaan ) en heeft niet zo'n bananensmaak. |
|
quote:Eens proberen, als ik hem tegenkom tenminste. |
|
Die Paulaner is goed te drinken ja. |
|
quote: hehe, nee hoor |
|
Gulpener Gladiator. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
GRRRRRRRRRRR, knapt het lipje van het blik af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klote, ja. Hup, het mes er in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Schroevendraaier in dit geval. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een voorraadje van deze vrienden gehaald: -Gentse Strop -Floreffe Tripel -Karmeliet Vreugde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gisteren bij Bert's Bierhuis in Utrecht: 2x St-Feuillien Bruin (8,5%) 2x Val Dieu Bruin (8%) Leuke winkel, hebben ze echt veel! |
|
Dat AMSTEL BLOND: prima te doen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Herfst! Mijn oog viel meteen op Chouffe Bok 6666. Op de fles staat Chouffe, op de bon La Chouffe. Flesje ziet eruit zoals het eruit hoort te zien, alleen de dop is volledig kaal. Geen opdruk, afbeelding, niks. Percentage van 6,66 lijkt me een gimmick [zal wel ergens rond de 6,5 zitten]. Verder een La Trappe Bok en een Hertog Jan Bok. De dop van de La Trappe is prachtig. Rest van het etiket ook trouwens. Nee, ik selecteer hier niet op, ja, ik let er wel op. Volgende keer eens een halve liter Erdinger meenemen, die hadden ze voorheen ook niet in het schap staan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Al sinds de 21ste aan de vershcillende bokken. Herfst Bokkie uit Zaandam (of omstreken) is niet zo, veel te dropperig qua smaak. favoriet tot nu toe is nog steeds de Duits & Lauret Gerookte Dubbelbock Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Die heb ik net gekocht, ben benieuwd! Verder nog: 8x Franziskaner Hefe-Weisse Hell (in de Mitra-folder stond dat je bij 8 stuks het originele glas er bij kreeg, maar dat was helaas nog niet binnen) 2x Trappistes Rochefort 8 2x Maredsous Bruin 2x Affligem Dubbel 1x Jopen Bokbier |
|
Binnenkort maar eens naar de slijterij voor wat meer lekkers, maar in het kader van bockbierseizoen alvast een sixpack Hertog Jan bockbier gehaald. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Die Chouffe Bok is goed te doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |