|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net Texels Springtij op. Smaakte best! |
|
Gisteren begonnen met wat Karmeliet. Daarna een Maredsous tripel en verder met een Gulden Draak. Afgeblust met wederom Karmeliet. *hik* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Karmeliet, beter! |
|
Rochefort 10. Lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Eens met allebei! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Klinkt goed man, harde trip. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zo nog wat opsnorren in de kelder. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat was het zeker, goeie houten kop een dag later ook... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik zit te twijfelen. Heb nog wat Karmeliet staan, maar heb ook net 8km hardlopen in de benen. Dan giert 'ie door m'n lijf denk ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik vind speciaalbier heel erg lekker (vooral Karmeliet Trippel en Hertog Jan Grand Prestige) en probeer vaak genoeg random speciale biertjes in een café enzo, maar ik krijg er altijd zulk brandend maagzuur van (geen kater, echt gewoon brandend maagzuur). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Da's jammer, verpest de beleving. Drink je niet te snel? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik ben een levensgenieter, ik neem de tijd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Moeder Overste Tripel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Schenk je het gist mee? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat laatste beetje zinksel wat altijd onderin overblijft? Nee. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Voor de liefhebbers, dé app voor de bierliefhebber: https://untappd.com/ Op je knie en pijp voor genade! |
|
Beetje laat, maar deze week bij de Jan Linders 2 kratten Gulpener halen, 1 betalen. En waarschijnlijk volgende week bij de AH alle belgische bieren 25% korting. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ja, leuke app! |
|
Gisteren langs De Molen geweest. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is dat een brouwerij? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat ziet er goed uit, vooral die Belgische afdeling maakt me blij. En Bodegraven is goed te doen, thanks! Bekend met Brouwerij 't Ij? Ook een aanrader, heerlijke biertjes en een hele relaxte sfeer. http://www.brouwerijhetij.nl/category/bieren/ Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je MOET echt hun eigen brouwsels proberen en laat je niet afschrikken door de prijs. Die paar duurdere zijn echt goddelijk. 't Ij ben ik niet zo'n fan van. Zit zo'n typisch ouderwets biozuurtje in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |