|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net gekocht: 2x Jopen Koyt 2x Chimay Speciaal 2x Rochefort 8 2x Westmalle Dubbel |
|
6x Ta Trappe Isidor 6x Jopen Bok 8x Chouffe Bok Tip: AH Bonus = alle bo(c)kbier -25% Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 x Grolsch Kanon 2 x Hertog Jan Grand Prestige 6 x Hoegaarden [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-10-2011 17:48] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
paar van deze rakkers gekocht geen feestje compleet met mijn oude studiegenoten zonder Surinaams bier natuurlijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Is dat niet stiekem Amstel? Logo ziet er zowat hetzelfde uit. |
|
quote: Haha neehoor, drink het maar eens. Is gemaakt op basis van rijst, heel apart ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Net een Rochefort 10 op. Zodadelijk een Jopen - Ongelovige Thomas. Die Koyt ben ik hier nog niet tegen gekomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Koyt! |
|
quote:Eens meenemen als ik hem tegenkom. Zijn het twee verschillende ook nog? |
|
quote: Aha! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jopen bockbier is ook goed te doen trouwens! |
|
quote: In Suriname wordt het verkocht als Parbo bier, in Nederland als Djogo. Maar smaak is hetzelfde. Heel sociaal biertje trouwens want het zijn literflessen. Sta je in Suriname in de kroeg, iemand bestelt zo'n fles en begint meteen bij iedereen de glazen bij te vullen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Wat wil je, het bier heet *jopen*. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Lidl heeft weer Bocq Gauloise. http://www.bocq.be/nederlands/eigen_merken/gauloise.php ff 2 x Amber en 4x Bruin mee genomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Djogo dan zeker? |
|
zeker ... hoe de hazen lopen ... |
|
Oke, ik was op zich ook wel siked voor een echte Parbo biri natuurlijk. |
|
Allw Mitra vestigingen verkopen op het ogenblik een gelimiteerde hoeveelheid Duits & Lauret Stout in grote flessen voor 5;99. een absolute aanrader boor een ieder die van echte stout houdt. en dan heb ik het niet over dat wijvendrankje genaamd Guiness Stout. dit d&l stout is tenminste een stout waar je haar van op je tanden krijgt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik heb het een beetje verneukt voor mezelf geloof ik. Ik drink enkel nog HJ Grand Prestige en de rest van de HJ biertjes smaken nu als water. =/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dan is nu het moment aangebroken je meer te gaan richten op de talloze smakelijke speciaal bieren die er zijn ipv op gewoon een pilsje. Edit: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-10-2011 20:15] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
6x Hoegaarden 6x Murphy's Irish Red 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |